Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Montare instalatii solare pentru prepararea apei calde asociate centralei termice nr. 8 din municipiul Oltenita


Anunt de participare numarul 30692/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termourban S.R.L.
Adresa postala: B-dul Tineretului 159 - 161 OLTENITA jud CALARASI, Localitatea: Oltenita, Cod postal: 915400, Romania, Punct(e) de contact: TUDOR VASILE, Tel.0242 - 515410, Email: [email protected], Fax: 0242 - 515410
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
PRODUCERE SI DISTRIBUTIE ENERGIE TERMICA
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Montare instalatii solare pentru prepararea apei calde asociate centralei termice nr. 8 din municipiul Oltenita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: S.C. Termourban S.R.L. Oltenita, B-dul Tineretului nr. 159-161, Jud. Calarasi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea, furnizarea, montarea si punerea in functiune pentru captatorii solari, inclusiv rezervoare de acumulare, conducte de legatura, pompe, vane de reglare si aerisire, instalatie de automatizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
40410000-9 - Panouri solare (Rev.1)
40420000-2-Instalatie solara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Captatorii solari cu suprafata de captare de 420 mp
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 20000 lei.Garantia de buna executie maxim 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Se face de la bugetul local pe baza situatiilor de lucrari si a facturilor de plata prin conturi deschise la unitati de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat de fiecare operator economic din grupul de operatori economici carora li s-a atribuit contractul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita compeletarea formularelor 12A si 12B din cadrul Sectiunii III din Documentatia de atribuire .
Cerinte obligatorii:
Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale la care este arondat;
Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului-original;
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului-copie;
Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita :
Fisa de informatii generale-formularul C1 din cadrul Sectiunii III a Documentatiei de atribuire.
Bilantul contabil la data de 31.06.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita :
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.(formular nr. 12D)
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, indentificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
Descrieri si pliante de prezentare a produselor.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Informatii referitoare la masurile de protectie a muncii si de protectie a mediului aferente contractului.
Se solicita completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora (formular nr. 12G).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2007 11:00
Locul: S.C. Termourban S.R.L. Oltenita, B-dul Tineretului nr. 159-161, Jud. Calarasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Director, ing. Craciun Marin
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr6, Sector I, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Calarasi
Adresa postala: Str. Bucuresti, nr. 106., Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910068, Romania, Tel.0242/311947, Email: [email protected], Fax: 0242/316157
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Termourban S.R.L.
Adresa postala: B-dul tineretului, nr.159-161., Localitatea: Oltenita, Cod postal: 915400, Romania, Tel.0242/515410, Email: [email protected], Fax: 0242/515410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2007 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer