Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Montare intreruptor la bornele generatorului si instalare sistem digital excitatie si protectii generator la blocul energetic nr. 7- S.E. Isalnita


Anunt de participare (utilitati) numarul 98366/23.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Diana CUCU, Tel.0351403343, In atentia: SERVICIUL ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0251418466, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Montare intreruptor la bornele generatorului si instalare sistemdigitalexcitatie si protectii generator la blocul energetic nr. 7- S.E. Isalnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SE Isalnita, str.Mihai Viteazu, nr. 101, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare intreruptor la bornele generatorului si instalare sistemdigitalexcitatie si protectii generator la blocul energetic nr. 7- S.E. Isalnita conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.2)
51112000-0-Servicii de instalare de echipament de distributie si de comanda a energiei electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia consta in principal in:
- Intocmiredocumentatietehnica : proiect tehnic, documentatie de executie;
- Demontare excitatrice auxiliara;
- Procurare echipamente electrice, intrerupator la borne, sisteme digitale, totalitatea materialelor si echipamentelornecesare, conformspecificatiilortehniceanexate in proiect;
- Demontarea vechilor sisteme: sistem de excitatiesiprotectiegenerator 7;
- Demontare/revizie/montare/ excitatoarea principala;
- Montare noilor sisteme si echipamente electrice precum si a tuturor accesoriilor, circuitelor, etc livrate cu acestea;
- Consolidare structura de rezistenta pentru sustinere intrerupator borne;
- Modificare bara capsulata;
- Montare intrerupator borne;
- Executie lucraride constructii-montaj conform documentatiei de executie;
- Efectuare probefunctionalesi performanta a echipamentelor montate si revizuite conform prevederilor PE si a normativelor aplicabile in domeniul energiei electrice;
- Intocmire documentatie as-built;
- Intocmire documentatie tehnica de exploatare, carti tehnicesi documentatie mentenanta ( in limba romana ).
Valoarea estimata fara TVA: 10, 252, 538.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
460 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 105.000 lei, Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile neprevazute la art. 180 si 181 din OG 34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de inregistrare si Certificat Constatator emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorlivrari produse, servicii similare livrate si prestate in ultimii 10 ani, insotita de certificari buna executie pentru cele mai importante livrari si prestari servicii similare cu cele solicitate in caietul de sarcini. Informatii despre studiile, pregatirea profesionala, calificare personal conducere si personalul responsabil cu indeplinirea contractului. Documente in original, sau copii legalizate cu personalul autorizat ANRE pentru desfasurarea activitatii de executie , verificare si proiectare in instalatii electrice energetice ale centralelor electrice. Documente din care sa reiasa ca personalul de executie are in dotare echipament protectie pentru lucru sub tensiune. Declaratie referitor utilaje de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului si sa faca dovada ca detine echipamente de masura si control sau contract de colaborare cu un laborator specializat. Documente in original, sau copie legalizata din care sa reiese ca firma este autorizata ANRE ptr.desfasasurarea activitatii executie, verificare si proiectare in instalatii electrice energetice ale centralelor electrice. Document original, sau copie legalizata prin care ofertantul este imputernicit de producatorii de echipamente pentru distribuirea acestora. Document care confiram ca ofertantul are certificarea sistemului calitatii, standardul de calitate aplicabileste SR EN ISO 9001:2001 ; SR EN ISO 9001:2008. Sau in locul documentelor solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 14:00
Locul: Sala de licitatie a SC CEN Craiova SA, str. Unirii nr. 147, etaj 3 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj
Adresa postala: str. Brestei nr.12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251/418612, Fax: 0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic SC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351/403362, Fax: 0251/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2010 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer