Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOARE CU BANDA, NR. 1, MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOARE CU BANDA, NR. 2, MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOARE CU BANDA, NR. 3, MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOARE CU BANDA, NR. 4, MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOA


Anunt de intentie (utilitati) numarul 8345/29.12.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: RADU CONSTANTINESCU 0725531120, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOARE CU BANDA, NR. 1
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare repere mecanice transportoare de mare capacitate, nr. 1
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 493, 450RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOARE CU BANDA, NR. 2
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare repere mecanice transportoare de mare capacitate, nr. 2
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 014, 854RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOARE CU BANDA, NR. 3
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare repere mecanice transportoare de mare capacitate, nr. 3
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOARE CU BANDA, NR. 4
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare repere mecanice transportoare de mare capacitate, nr. 4
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 750, 298RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MONTARE MECANICA PENTRU TRANSPORTOARE CU BANDA, NR. 5
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare repere mecanice transportoare de mare capacitate, nr. 5
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 383, 900RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
DEMONTARE SIMONTARE TRANSPORTOARE
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontare si montare repere transportoare de mare capacitate
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
DEMONTARE SIMONTARE TRANSPORTOARE, NR. 1, EMC Berbesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontare si montare repere transportoare de mare capacitate, nr.1, EMC Berbesti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
DEMONTARE SIMONTARE TRANSPORTOARE NR.1, EMC MOTRU
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontare si montare repere transportoare de mare capacitate, nr.1, EMC Motru
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
DEMONTARE SIMONTARE TRANSPORTOARE NR.2, EMC MOTRU
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontare si montare repere transportoare de mare capacitate, nr.2, EMC Motru
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 19, 880.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
DEMONTARE SIMONTARE TRANSPORTOARE, NR. 2, EMC Berbesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontare si montare repere transportoare de mare capacitate, nr.2, EMC Berbesti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50954120-4 - Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MONTARE STATIE TRANSFORMARE 20/6 KV
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare repere statie de transformare 20/6 KV
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50911210-9 - Servicii de instalare de echipament de distributie a energiei electrice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
FIABILIZARE STATIE TRAFO
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire repere existente ale statiei trafo, cu repere fiabile
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50911210-9 - Servicii de instalare de echipament de distributie a energiei electrice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 180, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MONTARE INSTALATIE ELECTRICA UTILAJE MINIERE, NR. 1
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare repere instalatie electrica, utilaj minier, nr.1
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50911000-4 - Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 012, 678RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MONTARE INSTALATIE ELECTRICA UTILAJE MINIERE, NR. 2
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare repere instalatie electrica, utilaj minier, nr.2
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50911000-4 - Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 944, 447RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MONTARE, SERVICE PROTECTII ELECTRONICE MOTOARE, TRANSFORMATOARE
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare si intretinere instalatie protectie electronica motoare si transformatoare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50911000-4 - Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 39, 887RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
INCHIRIERE AUTOTURISME CU SOFER
II.2) Tipul de contract
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere autoturisme cu sofer, pentru transport personal de conducere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
60117100-2 - Inchiriere de autoturisme particulare cu sofer (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 659, 843RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII TRANSPORT PRODUSE PETROLIERE
II.2) Tipul de contract
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere autovehicule pentru transport produse petroliere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
60129000-8 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 52, 313RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DERATIZARE, DEZINFECTIE, DEZINSECTIE
II.2) Tipul de contract
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Deratizare, dezinfectie, dezinsectie SNLO sediu si subunitati
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74721000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 307, 844.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LUCRARI DE PROTECTIE A MEDIULUI
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie si instalare sisteme de protectie a mediului
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50900000-4 - Servicii de instalare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 293, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE FURNIZARE INFORMATII ONLINE
II.2) Tipul de contract
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare furnizare informatii online
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
72319000-4 - Servicii de furnizare de date (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 15, 482, 895.1 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2007 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer