Licitatie Publica - Montare ocoliri schimbatoare de caldura abur-abur la cazanele K 8A si K 8B
Anunt de participare (utilitati) numarul 101149/28.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 3537, Romania, Punct(e) de contact: VERONA DALRI, Tel. 0351403462, In atentia: Serviciului Achizitii - cod 5.2, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Montare ocoliri schimbatoare de caldura abur-abur la cazanele K 8A si K 8B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: La sediul S.E. Isalnita, localitatea Isalnita, str. Mihai Viteazul nr. 101, jud. Dolj;
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta ?:
-servicii de inginerie (proiect de constructii montaj, documentatii de reparatie si documentatii as-built) ;
-lucrari de constructii montaj ocoliri schimbatoare de caldura abur-abur la cazanele K8A si K8B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
71300000-1-Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cele mentionate in anexele caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 214, 034.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
47 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2500 lei, Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC CEN Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Achizitorul pune la dispozitia executantului furnitura ?valoare de 490.000 lei (fara TVA)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Certificat de ?egistraresi certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Documente care dovedesc o forma de ?egistrare / atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional.Certificat constatator privind ?eplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asig. sociale de stat; Declaratie privind calitatea de participant la procedura -(autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica ofertantii care nu si-au ?eplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat)
Nota: In locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru :
Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A? cazul ?care opteaza pentru prezentarea formularuluiA (?otit de anexa 1A ) va trebui sa prezinte si Declaratia privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale – conform formular 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip. lucr. similare executate in ultimii 5 anicontinand valori, per. de exec., benef. ?otita de doc. emise sau contrasemnate de o autorit. ori de catre un client benef. (docum. constatator cf. HG 925/2006 sau recomandari din partea altor benef. privind executia de lucrari similare)Lucr. similare constau ?lucrari de ?ocuire la sisteme sub presiune sau de conducte ?limita cazanului, la cazane de abur energetic cu debitul de abur mai mare de 500 t/h; Doc. care sa ateste ca exec. lucr. de inginerie au mai efectuat lucr. de proiectare pentru sisteme sub pres. sau pentru conducte ?limita cazan. la cazane de abur cu debit de minim 500 t/h; Inf. ref. la studii, pregat. prof. si calif. pers. de conducere precum si ale pers. responsab. pentru ?eplinirea contr. din care sa rezulte ca ofertantii pot sa asigure forta de munca adecvata din punct de vedere numeric, al calificarii si experientei profes. inclusiv sudori autorizati ISCIR; Prez. tabel nominal cu sudorii autorizati cf. preved. prescriptiei tehnice ref. la autorizarea sudorilor, Colectia ISCIR ?ocmit RTS la care se ataseaza autoriz. sudor ( ?copie ); Declr. ref. la utilajele, instalatiie de tratament termic si dotarile necesare efect. lucr. ofertate, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune op. ec; Doc. care sa ateste ca exec. lucr. C+M sunt autorizati deISCIR pentru instalare, montare, reparare, punere in functiune de cazane de abur av? debitul de minim 510 t/h, presiunea ? 196 bar, temperatura ? 500 t/h; Doc. care sa ateste ca exec. lucr. de inginerie sunt autorizati si atestati conform preved. normative si legislative aplicabile, ?vigoare, inclusiv conform prescript. tehnice ISCIR pentru lucr. ce fac obiectul C.S.; Documente emise de organisme acreditate, care confirmaca executantul are certif. sistem. calitatiide catre un organism de certif. acreditat ?tara sau ?strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent) sau cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent);Inform. privind proportia ?care contr. urmeaza sa fie ?eplinit de catre subcontract. si specializ. acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 14:00
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Sala de Licitatii, etaj 3, str. Unirii, nr. 147, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala: str. Brestei, nr. 12, LocalitateaCraiova, cod postal 200420, RomaniaTf0251/418612;fax 0251/419851, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax: 0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3. Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, tel. 021/3104641, fax. 021/3104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridical SC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. 0351/403315, Fax: 0251/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2010 14:02