Licitatie Publica - Montare reanclansator automat in LEA 20 kV Manastirea Fodora
Anunt de participare numarul 15436/22.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei ElectriceELECTRICA TRANSILVANIA NORD
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel.0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDFEE Cluj
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr.27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264-205336, In atentia: ing.Dan Borsan;ing.Liana Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0264-205704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SDFEE Cluj
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr.27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264-205336, In atentia: ing.Dan Borsan;ing.Liana Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0264-205704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SDFEE Cluj
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr.27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264-205336, In atentia: ing.Dan Borsan;ing.Liana Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0264-205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Montare reanclansator automat in LEA 20 kV Manastirea Fodora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cluj Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vamodifica schema de distributie MT Dej rural prin montarea unui reanclansator pe stalpul nr. 1a( nou proiectat) amplasat dupa stalpul nr. 1existentechipat cu S3-25
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nu este cazul
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 000 si 23, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 450lei (225lei pentru IMM). Garantiei de buna executie 10 % din valoarea contractului(5 % pentru IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Platile se pot efectua 20 %prin compensare si 80 %in contul executantului, in termen de 60 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. In cazul in care oderta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibilede plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificat de Inregistrare in scoputi TVA.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis in luna iunie 2007, valabil la data licitatiei.Atestat privind executia de lucrari, emis de autoritatea de reglementare, A.N.R.E. , valabil cel putin 6 luni ulterior datei licitatiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2.
Bilantul contabil la data de: 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari corespunzator metodelor de lucru propuse precum si a termenului de executie asumat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Imputernicitii Ofertantilor
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria SDFEE Cluj, Str. Memorandumului, nr.27
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2007 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2007 09:00
Locul: SDFEE Cluj, Str. Memorandumului, nr.27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii Ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleus nr 6, nr. sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al FDFEE electrica Transilvania Nord
Adresa postala: Str. Ilie Macelaru, nr. 28ยช, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Tel.0264-205435
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2007 08:59