Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Montare separatoare telecomandate


Anunt de participare (utilitati) numarul 68790/13.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Simona CRETU, Tel.0256405344, In atentia: Ion MARCIUC, Email: [email protected], Fax: 0256405311
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Montare separatoare telecomandate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: judetul Timis, Arad, Caras Severin, Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia este formata din 4 loturi.UTR Timisoara- montare IMS-24 buc; UTR Arad- montare IMS-54 buc; UTR Resita- montare IMS-24 buc; UTR Deva - montare IMS-34 buc. Toate echipamentele se vor pune la dispozitie de catre ENEL.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45317300-5 - Lucrari de instalare electrica de aparate de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1. Montare separatoare telecomandate UTR Timisoara
LOTUL 2. Montare separatoare telecomandate UTR Arad
LOTUL 3. Montare separatoare telecomandate UTR Resita
LOTUL 4. Montare separatoare telecomandate UTR Deva
Valoarea estimata fara TVA: 1, 901, 246RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare(lei): 19.100/9.550(IMM) din care: LOTUL1 :5.100/2.550 (IMM), LOTUL2 :6.400/3.200(IMM), LOTUL3 :3.000/1.500(IMM), LOTUL4 :4.600/2.300(IMM);Garantia de buna executie: 10%(5% ptr.IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara constituirea unei noi personalitati juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor privindplata impozitelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetul general, a taxelor locale si de atestare fiscala, Certificat de inregistrare, certificat constatator, atestat emis de ANRE tip C2A sau C2B, documente care dovedesc incadrarea in IMM daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu prezentarea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani- mai mare sau egala decat: Pentru Lotul 1:1.500.000 lei (750.000 lei pentru IMM); Pentru Lotul 2:1.900.000 lei (950.000 lei pentru IMM); Pentru Lotul 3:850.000 lei (425.000 lei pentru IMM); Pentru Lotul 4:1.350.000 lei (675.000 lei pentru IMM );
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, obligatii contractuale in curs, experienta similara demonstrata pentru fiecare lot conform documentatiei de atribuire: Lotul I: 1 contract de val.minima de 200000 lei/3 contracte de val.minima 300000 lei;Lotul II: 1 contract de val.minima de 200000 lei/3 contracte de val.minima 400000 lei;Lotul III: 1 contract de val.minima de 100000 lei/3 contracte de val.minima 150000 lei;Lotul IV: 1 contract de val.minima de 150000 lei / 3 contracte de val.minima 250000 lei, recomandari, declaratie privind dotarile specifice si numarul mediu de personal, declaratie privind respectarea protectiei muncii si PSI, certificarea sistemului calitatii, masuri de protectie a mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va fi organizata in 1 runda. Informatii suplimentare se regasesc in fisa de date.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 12:00
Locul: Timisoara, str. Pestalozzi nr.3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si membrii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va acorda solicitantilor gratuit in format digital (CD). Aceasta se poate ridica de la sediul ENEL-Timisoara, str.Pestalozzi nr.3-5, cam.406/A, corp A. Persoana de contact: Simona Cretu, tel: 0256-405344
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 1-2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256-405045, Email: [email protected], Fax: 0256-405046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2008 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer