Licitatie Publica - Montare separatoare telecomandate ZTR Arad + ZTR Resita etapa 2011
Anunt de participare (utilitati) numarul 107533/10.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel. 0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Montare separatoare telecomandate ZTR Arad + ZTR Resita etapa 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetele Arad si Caras-Severin
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
montare separatoare telecomandate pe LEA MT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45317300-5 - Lucrari de instalare electrica de aparate de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 Montare separatoare teleomandate54 buc in judetul Arad
lot 2 - Montare separatoare teleomandate 25 buc in judetul Caras Severin
Valoarea estimata fara TVA: 4, 415, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 48.000 lei (lot1=30.000, lot2=18.000, (50% pt IMM) .Garantia de buna execuitie este de 10% (5% pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat si parafat fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, decl privind calitatea de participant la procedura, certificate de atestare fiscala priv oblig de plata catre buget, certifprivind plata taxelor si impozitelor locale valabile la data licitatiei, Certif de inregistrare, Ceriticat constatator eliberat recent (cel mult de 30 zile inainte de data licitatiei) de ORC, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, atestat ANRE C2A sau C2B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform gen. cu cifra de afaceri Lot1=3.700.000 lei, lot2=2.300.000 lei, (pt IMM 50%);Lista grup de op asociati si acordul de asociere, persoane sustinatoare (daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise deexper similara pentru contracte finalizate in ultimii 5 ani, contracte de LEA MT: Lot1 cel mult 3 fise cu val cumulata de minim =1.800.000 lei, lot2 cel mult 2 fise cu val cumulata de minim =1.100.000 lei, Recomandari ?pt toate contractele la care se intocmesc fise de experienta, decl privind personalul, NPM, PSI, asig calitatii, ISO9001, ISO14001 sau echivalente, aspecte de mediu, asociati, persoana sustinatoare, lista subcontractantilor (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pot participa la licitatia electronica numai operatorii economici inregistrati in SEAP. Se organizeaza 1 runda cu durata de 1 zi. Procesul repetitiv de ofertare este pretul pentru fiecare lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2010 12:00
Locul: Timisoara, str. Pestalozzi nr. 3-5 corp B cam 315
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte personae imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
pentru lotul 1: valoarea estimata totala=2783400 lei din care valoare supusa licitatiei=1861302 lei + valoare materiale si echipamente puse la dispozitie de ENEL=922098 leipentru lotul 2: valoarea estimata totala=1631680 lei din care valoare supusa licitatiei=1187272lei + valoare materiale si echipamente puse la dispozitie de ENEL=444408 lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel. 0256/494650, Fax: 0256/494650
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 5 zile conf precizarilor art 256^2 alin1 lit b./OUG34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul ENEL Distributie Banat
Adresa postala: str. Pestalozzi nr 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel. 0256/405045, Fax: 0256/436441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 12:34