Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Montare si demontare instalatie de spalare chimica aferenta cazanelor de abur 100 t/h nr.1, 2 si 3


Anunt de participare (utilitati) numarul 11039/20.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA IVAN, Tel.0256308338, In atentia: B.Contracte - ing.Beres Florin, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Montare si demontare instalatie de spalare chimica aferenta cazanelor de abur 100 t/h nr.1, 2 si 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul achizitor, CT Sud Timisoara, Calea Sagului nr.201
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
montare si demontare instalatie de spalare chimica aferenta cazanelor de abur 100t/h nr.1, 2 si 3 din CT Timisoara Sud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50912000-1 - Servicii de instalare de echipament mecanic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
montare si demontare instalatie de spalare chimica aferenta cazanelor de abur 100t/h nr.1, 2 si 3 din CT Timisoara Sud
Valoarea estimata fara TVA: 202, 054RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 3000 lei garantia de buna executie a contractului 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii Plan de investitii 2007 Platile se vor efectua in lei prin OP in maxim 30 zile de la acceptarea facturii pretatorului la plata de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de op.ec.declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligi-declaratie eligibilitate(neincadrare in sit.prev art180 din OUG34/2006), declaratie calitate de participant, declaratie neincadrare in prev.art.181 din OUG 34/2006, prezentare doc.care confirma plata impoz.taxe si contrib.de asig.sociale la bugetul general consolidat conform prev.leg.in Romania sau in tara in care este stab.op.ec.la data de 30.03.2007, Certif. de inreg.emis de of.reg.comert, Cert.constat emis of.reg.comert/Autoriz.funct.pt.pers.jur/fiz romane -Doc.care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta dpdv profesional pt.pers.jur/fiz straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarare cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Cerinta minima: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egal cu 600 mii lei(reprez.180148 euro la data de 17.04.2007)Bilant cont.la 30.06.2006.Atunci cand un grup de op.ec.depune oferta comuna, situatia ec.si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List serv prest ultim 3 ani, recom.de la un benef.din lista; Exp sim: C min: indep ult 3 ani 1 ctr serv sim cu val=30025 euro la data de 17.04.2007; D ef. pers. ang.cadr.cond. ultim 3 ani, inf.stud.preg.prof.si calif.pers.cond.pers.resp.pt.indepl.ctr.Doc.emise de ISCIR pt.rep.si montare cazan abur cu param.: debit-100t/h;pres.-16bar.;temp.250 grd.C valab.2007;Lista cu subcontr.si special.acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: doc.de atr.se obt.pe suport de hartie de la B.Cotr.dupa solic.scrisa la fax 0256/430631 si achit.contrav.la caseria unitatii sau prin curierat rapid
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2007 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 -parter, sala de instructaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia de contencios- administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA- Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256/308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer