Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MONTARE SUPRAFATA SINTETICA PE GRADENE SI MONTARE SCAUNE LA SALA POLIVALENTA NADIA COMANECI


Anunt de participare numarul 65248/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Paval, Tel.0234.317132, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, 0234/312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MONTARE SUPRAFATA SINTETICA PE GRADENE SI MONTARE SCAUNE LA SALA POLIVALENTA NADIA COMANECI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sala Polivalenta Nadia Comaneci, Municipiul Onesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MONTARE SUPRAFATA SINTETICA PE GRADENE SI MONTARE SCAUNE LA SALA POLIVALENTA NADIA COMANECI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45432100-5 - Lucrari de montare de acoperitoare de podea (Rev.2)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini si antemasuratoare.
Valoarea estimata fara TVA: 635, 637RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare de 9000lei, se va achita prin OP in contul RO76TREZ0625006XXX000084 sau scrisoare de garantie bancara.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. formular 12A
2. formular 12B
3. certificat fiscal de la ANAF
4. certificat fiscal privind taxele si impozitele locale
5. certificat de inregistrare emis de ORC
6. certificat constatator emis de ORC
7. formular 12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Informatii generale despre: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie pana la 1900000lei;asigurarea riscului profesional de sanatate si securitate in munca.
9. Bilantul contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formular 12F si anexa;
11. Experienta similara-minim o lucrare similara executata in ultimii 3 ani cu o valoare de min. 190000.Se solicita prezentarea in xerocopie vizata cu stampila societatii dupa:
- contracul de executie lucrari;
- procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
- recomandarea din partea beneficiarului in original.
12. Formular 12I;
13. Lista persoanelor responsabile de indeplinirea contractului;
14. obligativitatea asigurarii:
- unui responsabil tehnic cu executia;
- unui responsabil CQ autorizat de ISC;
- planului calitatii vizat de specialist MLPTL;
-prezentarea agrementului MLPTL;
15. recomandari din partea altor beneficiari, cel putin 3, pentru lucrari similare cu ob. contr. executate, vizate de ISC;
16. Formularul 12H si anexa;
17. Certificat de calitate sau agremente tehnice ale materialelor ce urmeaza a fi folosite;
18. SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent;
19. SR-EN-ISO14001/2001 sau echivalent;
20. Formular 12G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
101/30.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: cash, la sediul autoritatii sau OP in cont RO02TREZ06221360250XXXXX deschis la Trezoreria Onesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2008 14:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local, Primaria Municipiului Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii operatorilor economici-cu imputernicire scrisa si copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta lucrarile in cuantum de max. 50% din valoarea contractului in conformitate cu art. 122 lit i, j din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Primariei Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr.17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/312502
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer