Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MONTARE TAMPLARIE LA SECTIA CARDIOLOGIE SPITAL MUNICIPAL ONESTI


Anunt de participare numarul 65269/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Paval, Tel.0234.317132, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, 0234/312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MONTARE TAMPLARIE LA SECTIA CARDIOLOGIE SPITAL MUNICIPAL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Municipal Onesti, Sectia Cardiologie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MONTARE TAMPLARIE LA SECTIA CARDIOLOGIE SPITAL MUNICIPAL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini, tablou tamplarie, antemasuratoare.
Valoarea estimata fara TVA: 208, 671RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de partic. 3500 RON: cash;O.P., in cont RO76TREZ0625006XXX000084 Trez. Onesti; Scrisoare de garantie bancara;Garantia de buna executie 10 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 12A;2. Formular 12B;
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale;
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;7. Formular12C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Informatii generale, ce vor contine:
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 600000 lei;9. Bilantul contabil la 31.12.2007+anexe.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10.Formularul 12F si anexa;
11.Experienta similara: prezentarea a minim o lucrare similara executata in ultimii 3 ani cu o valoare de min. 60000 lei (exclusiv TVA);
Se solicita prezentarea in xerocopie vizata cu stampila societatii in original dupa: -contractul de executie lucrari,
-procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Acestea vor fi insotite de o recomandare din partea beneficiarului in original.
12.Formular 12 I;13.Lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului in cauza.
14.Obligativitatea asigurarii de catre ofertant:
- a unui responsabil tehnic cu executia;
- a unui responsabil CQ, autorizat de I.S.C.;15. Recomandari din partea altor beneficiari cel putin trei, pentru lucrari similare cu obiectul contractuluiexecutate, vizate de I.S.C.;
16. Formularul 12H si anexa;
17. Certificate de calitate sau agremente tehnice ale materialelor ce urmeaza a fi folosite la acest obiectiv: tamplarie PVC;
geam termoizolant;
18. Informatii despre protectia, securitatea si sanatatea in munca in conformitate cu legislatia in vigoare;
19.SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent;
20.SR-EN-ISO 14001/2001 echivalent.
21. formular 12G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
102/30.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: -cash la casieria institutiei;
-OP in contul RO02TREZ06221360250XXXXX Trezoreria Onesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 11:00
Locul: Sala de consiliu a Primariei Onesti, B-dul Oituz, nr.17, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti ai operatorilor economici cu imputernicire scrisa si copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea cu pana la 50% in cazul in care apar lucrari suplimentare, conform art. 122 lit. i si j din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Primariei Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz nr. 17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/312502
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer