Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Montarea instalatiei de transport pe cablu "CD4 Luna Ses" si Amenajare partie de schi si sistem de inzapezire a partiei - Luna Ses


Anunt de participare numarul 113910/12.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala:  P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Seres Ioan, Tel. 0261-713589, Email:  [email protected], Fax:  0261-713589, Adresa internet (URL):  www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Montarea instalatiei de transport pe cablu "CD4 Luna Ses" si Amenajare partie de schi si sistem de inzapezire a partiei - Luna Ses
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zona turistica Luna Ses,
versantul nordic al muntelui Pietroasa, Orasul Negresti Oas, Judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montarea instalatiei de transport pe cablu "CD4 Luna Ses" si Amenajare partie de schi si sistem de inzapezire a partiei - Luna Ses
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234230-7 - Lucrari de constructii de telescaun (Rev.2)
45212223-5-Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul lucrarilor:
? Montarea instalatiei de transport pe cablu CD 4 Luna Ses, producator LEITNER S.A./Italia, existenta in proprietatea Judetului Satu Mare si depozitat in Orasul Negresti Oas, lucrarile constand in: - reconditionarea elementelor instalatiei pe baza Raportului tehnic din Caietul de sarcini;
- constructia si montarea instalatiei in lungime de cca. 2100 m constand din statie de plecare si de sosire si din 14 stalpi intermediari, precum si obtinerea autorizatiei ISCIR pentru instalatia de telescaun;
- constructia halei de garare-adapostire a scaunelor si a postului de comanda a instalatiei.
? Amenajare partie de schi si sistem de inzapezire a partiei Luna Ses, lucrarile constand in: -realizarea partiei de schi de la cota 1200m pana la cota 660m;
-amanajarea si dotarea partiei cu echipamente de protectie si siguranta pentru a putea fiomologata;
-intocmirea Detaliilor de executie, realizarea si obtinerea autorizatiei ISCIR pentru instalatiade produs zapada artificiala ;
-dotarea partiei de schi cu instalatie de nocturna;
-realizarea cladiririlor multifunctionale la cota 660m si cota 1200m;
-garaj RATRACK, statie de pompare, utilitati.
Categoriile si cantitatile de lucrari sunt cele prezentate in Caietele de sarcini a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 326, 578.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 210000 lei; Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare si Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al orasului Negresti Oas
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare (art.44, 45/OUG nr.34/2006)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea-Formular 12A;Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G 34/2006, cu modif.si compl.ulterioare-Formular 12B;Certif.de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, emis de DGFP-in original sau in copie legalizata;Certif.privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale-in original sau in copie legalizata;Nota: Pers.juridice/fizice straine, vor prezenta doc.echiv.-traduse in l.romana si legalizate.;Declar.privind calitatea de partic.la procedura-Formular 12C;Declar.privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69.1 din OUG 34/2006, cu modif.si complet.ult.-Formular Y;Certif.de particip.la licitatie cu oferta independenta-Formular Z;Pers. jur./fizice romane-Certif.constatator emis de ORC?in original sau in copie legaliz.;Nota: Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare PF - in copie legalizata.;Persoane juridice/fizice straine-documente echivalente traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale-Formularul C;Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 42.600.000 leiCifra de afaceri medie se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati.Valorile vor fi exprimate in lei si in Euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale, stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Cerinta obligatorieBilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, inclusiv pana la data de 30.06.2010 - vizate si inregistrate de organele competente, si dupa caz, dovada inregistrarii la organele competente, balanta de verificare la data de 31.12.2010 si declaratia aferenta depusa la organele competente (sau documente similare, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident) -in copii.Nota: Persoanele juridice/fizice straine, vor prezenta documente echivalente - traduse in limba romana si legalizate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice/fizice romane si persoane juridice/fizice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii privindexperienta similara
b)Informatii privind capacitatea profesionala
c)Informatii privind capacitatea tehnica
d)Informatii privind subcontractantii
e)Standarde
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Decl.privind princip.lucrari exec.in ultimii 5 ani-Form.12F.Nominalizare in anexa la Form.12F un contract similar in val.minima de 21300000 lei, care are ca obiect montarea de instalatie de transp.pe cablu de tip telescaun sau telegondola, amenaj.partie de schi si realiz.unui sist.de inzapezire a partiei, sau maxim 3 contr. care au ca obiect categ.de lucr.enuntate mai sus cu valoarea insumata de min.21300000 lei.Contract insotit de: Proces-verbal de receptie la terminarea lucr.si Recomandarea benef.-toate in orig.sau in copie legal.;b)Decl.privind ef.mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de cond.?Form.12I; Decl. privind pers.tehnic de spec.si de asig. a calit., angajat in indepl.contr.-Form.12J; Autoriz.ISCIR pt.Montare si reparare telescaun-in copie legal.; Specialisti: 1 manager de proiect;1 RTE atestat constr.civile, ind.si agrozooteh.;1 RTE atestat dr.si poduri;1 RTE atestat lucr.tehnico-edil.;1 RTS atestat ISCIR;1 RSL la instal.de ridicat si instal.sub presiune autorizat ISCIR;1 CQ pt.montaj instal.de transp.pe cablu;1 CQ pt.constr.civile, ind.si agrozootehn.;1 CQ pt.lucrari tehnico-edil.; 1 topograf aut.ANCPI;3 sudori autoriz.ISCIR;1 electr.gr.II tip A atestat ANRE;1 electr.gr.II tip B atestat ANRE;2 legatori de sarcina autoriz.;Se vor depune: doc.de atestare tehnico-profes.-in copie legal.;contr.de munca/ carte de munca-in copie, sau dupa caz contr.de colab.pt.indepl.contr.-in copie, sau angaj.de partic.pt.indepl.contr.?in original;CV?in original;Pt.pers.fizice/jur. straine-doc.echiv. traduse de un trad.autor.si legal.;c)Decl.privind utilajele, instalatiile, echip.tehnice-Form.12H; Ofertantii vor face dovada detinerii unei instal. de transp.mat.conf. Caietului de Sarcini, ?Instructiuni tehnice instalatie material.pdf?;d)Inf.priv. subcontr.-Form.12G;e)Certif.ISO 9001 sau echiv., privind manag.calit.?in copie legal; Certif.ISO 14001 sau echiv., priv. manag.mediului?in copie legal.; Certif.OHSAS 18001 sau echiv., privind sist.de manag.al sanatatii si securitatii ocupationale?in copie legal.;Decl.privind protec. muncii, sanatate si securitate in munca-Form.12M.; Decl.privind asigurarea si respectarea princ. egalit.de sanse si nediscr.-Form.12N
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2011 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261-713072, Fax:  0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2011 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer