Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MOSES1 - minim 3 (trei) statii automate de monitorizare a parametrilor Hidrologici -instal, PIF,training,manuale conform caiet de sarcini


Anunt de participare numarul 26253/01.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HIDROLOGIE SI GOSPODARIRE A APELOR ( I.N.H.G.A)
Adresa postala: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Ionel Ghinescu, Tel.318.11.15, In atentia: Mihai Bocioaca, Email: [email protected], Fax: 318.11.16, Adresa internet (URL): www.hidro.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MOSES1 - minim 3 (trei) statii automate de monitorizare a parametrilor Hidrologici -instal, PIF, training, manuale conform caiet de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INHGA sos Bucuresti Ploiesti nr 97, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 120, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim3 st automate in 2007; probabil 4 in 2008
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
minim 3 (trei) statii automate de monitorizare a parametrilor Hidrologici -instal, PIF, training, manuale conform caiet de sarcini - cu senzorii:
pluviometru, temper si umiditate aer, nivel apa(prin presiune)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33212000-9 - Instrumente si aparate de geodezie, de hidrografie, de oceanografie, de hidrologie si de meteorologie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sunt cunoscite in prezent surse de finantare pentru aprox 7 statii automate
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar de participare 300 EURO gar de buna exec ctr subsecvent % din pret fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din Proiect PhareMOSES RO2004/016-772.05.02.02 si din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere daca este nevoie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular 12A/echivalent; Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale ;2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia fiscala ;Prezentare formular 12B; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta ;Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului ;
-mai amanuntit in documentatia de atribuire-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant 31.12.2006/extras de bilant 30.06.2007 ; Declaratie privind cifra de afaceri pe domeniul contractului in ultimii 3 ani
-mai amanuntit in documentatia de atribuire-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificari /alte documente obtinute de firma(ISO, TUV, echivalente.) sau producator ; Colaborari in proiecte similare cu Institute de profil Hidrologic-mai amanuntit in documentatia de atribuire-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
MOSES1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2007 12:30
Locul: INHGA sos Bucuresti Ploiesti nr 97
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
o(una) persoana de ofertant cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PhareMOSES RO2004/016-772.05.02.02 cea mai mare parte dar si din surse proprii
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 10 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Sos. Bucuresti Ploiesti nr 97 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Tel.+40213181115, Email: [email protected], Fax: +40213181116, Adresa internet (URL): www.hidro.ro, www.inhga.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer