Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motoare electrice asincrone cu rotorul in scurtcircuit ( cu colivie), 6 kV


Anunt de participare (utilitati) numarul 133546/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Produse Energie, Tel. +40 0253372556-306, In atentia: sing. Mihaescu Gheorghe, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: Str. Energeticianului, nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Motoare electrice asincrone cu rotorul in scurtcircuit( cu colivie), 6 kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC C.E. Rovinari SA, Depozitul Central alTERMOCENTRALEIROVINARI
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de "Motoare electrice asincrone cu rotorul in scurtcircuit(cu colivie), 6 kV" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31110000-0 - Motoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este obligatorie ofertarea tuturor loturilor, fiind obligatorie ofertarea tuturor tipodimensiunilor si cantitatilor din fiecare lot ofertat conform Anexei nr. 1.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 412, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constitue pentru fiecare lot in cuantumul prezentat in anexa B cu valabilitate minim 90 zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare conform art.86, HG 925/2006.In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va inserain mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 si la art. 278¹din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art.33, alin.3, pct. b din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art.88 din HG 925/2006.Completare model prezentat in FORMULARE. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta unprocent de 10% din valoarea totala a acestuia si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 si Hotararii 1045/2011.In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform art.92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea declaratiei conform Formular A (va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Prezentarea declaratiei conform Formular B (va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul).
Incadrarea in una din situatiileprevazutede art. 181din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹. Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006, conform Formular C (va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Lista persoanelor din cadrul S.C. C.E. Rovinari S.A. cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
DIRECTOR GENERAL: Dr. Ing. Trotea Tiberu
DIRECTORTERMOCENTRALA ROVINARI: Ing. Pisc Ion
DIRECTOREM. ROVINARI: Ing. Davitoiu Gheorghe
DIRECTOR INVESTITII: Ing. Tudorescu Vasile
DIRECTOR ECONOMIC: Ec. Scurtu Maria
DIRECTOR DIRECTIE MRU: Cons. Jrd. Olaru Sorin
DIRECTOR COMERCIAL: Ing. Rebedea Ion+ membrii comisiei de evaluare.
4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta -Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta- Formular D.
5. Informatii generale ? Completare Fisa de informatii generale - formularE. 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2. Persoane juridice/fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular E - Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin:
-700.000 lei pentru ofertantii lotului nr.1;
- 2.700.000 lei pentru ofertantii lotului nr.2.
Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele se reduc cu 50%.
Un ofertant care oferteaza ambele loturi trebuie sa aiba cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin 3.400.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular F - Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani.Prezentarea cel putin a unui document/contract prin care sa confirmelivrarea de produsesimilare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin:
-300.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 1;
- 1.000.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 2.
La o oferta depusa pentru ambele loturi valoarea cumulata a livrarilor de produse solicitate sau similare trebuie sa fie de cel putin 1.300.000, 00lei.
Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMMsumele mentionatese reduc cu 50%.
Formular 5 - Certificate sau alte documente emise de beneficiari ai produselor ofertate.
Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea a cel putin un certificat sau alt document emis dinpartea unor beneficiari/clienti (model conform formularul nr.5) sau o copie dupa un document constatator, din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau similare.
Formularul G si 4 -Informatii referitoare la echipamentele tehnice
In cazul in care ofertantul nu este producator, formularul G si formularul nr. 4, vor fi completate cu datele producatorului.
Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE incepe dupa cel putin 2 zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei, operatorilor economici, conform art. 165 din O.U.G. 34/2006 si art. 38 din H.G. 925/2006.Elementul care face obiectul procesului de ofertare, este pretul ofertei. LE se desfasoara intr-o runda cu durata de o zi lucratoare.Pretul ofertei nu poate fi decat imbunatatit.Daca mai multi operatori economici, clasati pe primul loc prezinta oferte egale, la LE, cu pretul cel mai scazut, se va solicita reofertarea propunerilor financiare, in plic inchis, pana la departajare.Operatorul declarat castigator dupa finalizareaLE va prezenta obligatoriu formularul de oferta si anexele acestuia (centralizatoare etc), cu pretul final licitat, in original, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat.Oferta imbunatatita (noua oferta financiara ), se depune in original la registratura, in termen de maxim 3 zile de la finalizarea fazei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 10:00
Locul: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile solicitate, conform Legii 346/2004, art. 16, aliniat 2.2. Ofertantul este obligat sa prezinte eventualele obiectiuni asupra proiectului de contract si alte clarificari pentru elaborarea ofertei, in conditiile prevazute in O.U.G. 34/2006 si H.G. 925/2006. Sub rezerva respingerii ofertei prezentate, ofertantul nu poate prezenta obiectiuni de fond asupra clauzelor contractuale din proiectul de contract.3. Toate documentele minime de calificare solicitate prin FDA, trebuie sa fie prezentate in ofertele depuse, in caz contrar oferta va fi respinsa (exceptie situatia in care ofertantul prezinta o declaratie pe propria raspundere in conformitate cu art. 11, alin. 4 din H.G. 925/2006.. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art. 11, alin. 4 si 5 din H.G. 925/2006).Se va preciza in mod obligatoriu perioada de valabilitate a ofertei, termenul de scadenta la plata al facturilor si modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului.Documentele din plic vor fi certificate de o persoana autorizata din cadrul societatii ofertante care va mentiona: , ,prezentul este conform cu originalul?? semnat si stampilat.4. In cazul ofertantilor ce prezinta oferta individuala + sustinere, oferta comuna ca asociati, oferta comuna + sustinere, cerintele privind situatia personala, Capacitatea de executare a activitatii profesionale, Situatia economica si financiara , se aplica conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP.5.Daca mai multi operatori economici, clasati pe primul loc prezinta oferte egale, la LE cu pretul cel mai scazut, se va solicita reofertarea propunerilor financiare in plic inchis, pana la departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile art. 256² din O.U.G. 34/2006 cu modificarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC al S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A
Adresa postala: Str. Eneregticianului, nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer