Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motoare electrice de 6 KV


Anunt de participare (utilitati) numarul 140894/04.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Adresa postala: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336520, Romania, Punct(e) de contact: Ana Gyorgy, Tel. +40 0254-236407/+40 0254570790, In atentia: Birou achizitii Paroseni, [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 0254236404/+40 0254570481, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Motoare electrice de 6 KV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SC Complexul Energetic Hunedoara SAdin Vulcan - Romania, str. Paroseni, nr. 20, cod postal 336250, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiade motoare electrice de 6 kV care actioneaza diferite agregate, necesare pentru asigurarea unui stoc minim de siguranta in vederea inlocuirii in cazul unor avarii pentru a se mentine grupul nr. 4 in conditii optime de functionare si de siguranta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31132000-0 - Motoare polifazate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6 buc motoare electrice avand caracteristicileprevazute in caietul de sarcini nr.537/13.08.2012. Impartirea pe loturi este prevazuta in anexa 1 din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 829, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: Lotul1= 5340lei, Lot2= 11240lei, valabilit: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, mod de constituire: in oricare dintre formele de laart.86 din HG925/2006, cu modific si complet ult. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit garantiei vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar dovada constituirii ei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.Restituirea garantiei se va efectua in cond prev la art.88 din HG925/2006, cu modific si complet ulterioare Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a doc de constituire.Retinerea garantiei se va efectua in cond prev de: -art.87, alin(1) din HG nr. 925/2006, cu modific si complet ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modific si complet ult, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de: pt lot1 = 2670lei, pt lot2 = 4342lei Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile cu art.89 alin (2) prin oricare din formele de la art.90 alin. (1)-(3) din HG nr.925/2006, tinand si de prevederile HG 1045/2011.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf art.44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate la pct.III.2.1.a
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;
-prezentare Formular 2 - Informatii generale ; (Document necesar in vederea extrageriiinformatiilorce vor fi introduse in contract ; -prezentare Formular 106 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membrii in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? ing. Costel Alic, Director Economic ? Ec. Maria Ciobanu, Director Adj. Ec. ? Ec. Ioana Arvunescu, Director Tehnic ? Ing. Marcel Manga, Director Adj. Tehnic ? Ing. Eduard Schmidt, Director Comercial ? Ing. Vasile Giurgiu, Dir. Adj. Com. Ec. Eduard Mija, Director Electrocentrale Paroseni ? Ing. Doru Visan, Dir. Adj. Rep. Electrocentrale Paroseni ? Ing. Dumitru Borca, Sef B. P.S.-P. ? Ing. Emilia Dreghici, Sef Serviciu Juridic ? Cons. Jur. Gabriela Paciu, Sef Serv. Achizitii Publice ? Ec. Elisabeta Pogocsan. Nota: Ofertantul/ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinteacest formular.-prezentare documente care demontreazaindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale se vor prezenta ca documente edificatoare: a) certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidatb) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul localCertificatele mentionate la pct. a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune astfel: - cele intocmite de ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie, in original, conform art 5, alin.3 din Ordinul 509/20011 al ANRMAP - in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? acele documente emise de alte organisme /autoritati conf. art. 5, alin 1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP.- completare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie -Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunerere a ofertelor , in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc.Informatiile cuprinse in certificatul constatator tb sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. -Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Listaprincipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. ).Livrarile de produse vor fi confirmate prin certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari.Cerinte minime de calificare: Cerinta minima: ofertantii trebuie sa faca dovada executarii cel putin a unui contract de minimum: lotul 1 ? 200.000 lei, lotul 2 ? 400.000 lei, avand ca obiect livrarea cel putin a unui produs similar. Se pot prezenta maximum trei contracte care prin insumare sa indeplineasca cerintaPentru aceste livrari se vor prezenta recomandari/certificari de buna executie din partea beneficiarului
Prezentare certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent din partea ofertantului.Nota : Documemtele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita pentru primirea ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2012 11:00
Locul: Sediul SC Complexul Energetic Hunedoara SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Ofertantul poate depune oferta pentru unul sau ambele loturi, cu conditia de a oferta toate motoarele din lotul/loturile ofertate.-In situatia in care ofertantii sunt IMM-uri , in baza art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de garantia de participare si cea de buna executie-anexa 1 la Legea 346/2004.-Oferta declarata castigatoare va fi acea oferta, declarata admisibila care ofera pretul cel mai scazut. - In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea propunerilor financiare in plic inchis in vedereadepartajarii ofertelor. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).- In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie. - Toate documentele care nu pot fi depuse in original se vor depune in una dintre urmatoarele forme : copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazutela art.2562 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COMPLEXUL ENERGETIC Hunedoara SA? Serviciu juridic
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, cod 336250, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel. +40 254572134, Fax: +40 254570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer