Licitatie Publica - ?Motoare electrice, Echipament electronic, Componente bariera, Sarma otel moale zincata, Redresor?? in total 16 loturi -Suc "CREIR CF" Brasov
Anunt de participare (utilitati) numarul 147545/28.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, cam.P19-P20, Tel., Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Mita Adriana, Dospinescu Daniela, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Motoare electrice, Echipament electronic, Componente bariera, Sarma otel moale zincata, Redresor?? in total 16 loturi -Suc "CREIR CF" Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Suc?CREIR CF? Brasov, Dep. Regional, str.FundaturaHarmanului nr.3 Bv.Livrarea se face de furniz la destinatia finala pe cheltuiala sa conf. graficelor CS.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie achizitia de: A.Motoare electrice-Cod CPV 31110000-0, LOT 1: Motoare electrice c.c cu pinion pentru electromecanism de macaz tip EM5/ EM 5R, LOT 2: Motoare electrice de bariera c.c.( 24V ) pentru instalatia BAT tip Aerofina
B.Echipament electronic-CodCPV 31710000-6, LOT 3: Condensatoare, LOT 4: Tiristori, LOT 5: Punti redresoare, LOT 6: Diode, LOT 7: Transzistori, LOT 8: Circuite integrate, LOT 9: Rezistente
C. Componenete bariera: Cod CPV 34928120-5, LOT 10: Semibariera BAT 3, 5m echipata complet, LOT 11: Dispozitiv de Avertizare Optica Sonora DAOS, LOT 12: Difuzor compresii, LOT 13: Indicator crucea Sf Andrei cu folie reflectorizanta pentru trecere la nivel, LOT 14: Indicator rutier STOP cu folie reflectorizanta
D. Sarma: Cod CPV 44333000-3, LOT 15: Sarma otel moale zincata;E. Redresor 12V/10A: Cod CPV 31160000-5, LOT 16: Redresor 12V/10A
descrierea detaliata a acestorproduseeste prezentata in caietele de sarciniatasate in SEAP.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31110000-0 - Motoare electrice (Rev.2)
31160000-5-Piese pentru motoare, generatoare si transformatoare electrice (Rev.2)
31710000-6-Echipament electronic (Rev.2)
34928120-5-Componente de bariere (Rev.2)
44333000-3-Sarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexelor 1 la caietele de sarcini aferente fiecarui lot
Valoarea estimata fara TVA: 166, 590.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP prinvirament bancar sau prin instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original, pentru o perioada de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor in cuantum de: 1012, 00 lei pt. Lot1; 282, 00 lei pt.Lot2; 15, 81 lei pt.Lot3; 118, 66 lei pt.Lot4; 11, 03 lei pt.Lot 5; 89, 87 lei pt.Lot 6; 31, 65 lei pt.Lot 7; 10, 02 lei pt. Lot 8; 122, 83 lei pt.Lot 9; 76, 80 lei pt. Lot 10; 200, 00 lei pt. Lot 11; 117, 00 lei pt. Lot 12; 200, 92 lei pt. Lot 13; 44, 80 lei pt.Lot 14; 298, 80 lei pt. Lot 15; 699, 60 lei pt. Lot 16;In cazul ofertarii mai multor loturi, se va prezenta cate un document aferent GP pentru fiecare lot in parte la care se participa cu oferta.Pentru Scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat in Formularul 11 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu respectarea preved. art. 86 alin.(2)?(4)din H.G. nr.925/2006. GP se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante (CNCF « CFR » SA Bucuresti, punct de lucru Voila, CUI 15495994)nr. RO42 CARP 0080 0085 1505 RO 01 deschis la Banca Carpatica Brasov sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conditiile prevazute la art. 87, alin.(1), din HG 925/2006. Garantia pentru participare se va returna de catreautoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se determina echivalenta leu / alta valuta la cursul mediu al pietei valutare: data publicarii anuntului de participare la cursulcomunicat de BNR. Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului de furnizare fara TVA.IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum. Garantia de buna executie se constituie prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cucontractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru situatiile de plata lunare pe perioada de derulare a contractului cf art.90, alin (3)HG 925/2006. BGE se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, respectand cond. prevazute la art.91 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cuprevederile art.92, alin(1) din HG.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea cf. Art 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) );Cerinta nr. 3
Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat,
inclusiv cele locale.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (MFP - ANAF.), care sa ateste ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCertificatele fiscale vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.4
Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor Ordinului ANRMAP 314/ 2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).Cerinta nr.5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat).Cerinta nr. 6
Acord de asociere, daca este cazul .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »Cerinta nr. 7
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).Sunt considerate persoane ce detin functie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul CNCF ?CFR? SA Bucuresti - Suc. ?CREIR CF? Brasov urmatorii: Director- Radulescu Gheorghe, Sef Divizie Instalatii ? Negota Nicolae , Sef Serviciu TE Divizia Instalatii-Garaoiu Liliana, Sef Serviciu SCB ?Radu Laurentiu, InginerII- Divizia Instalatii ? Dragomir Isabelle, Sef Birou Achizitii- Mita Adriana, tehn Birou Achizitii-Costiuc Marcel, Inginer I Birou Achizitii- Dospinescu Daniela, Sef Divizie Economica-Nasulea Mariana, Sef Serviciu BAI - Ilas Florin, Sef Oficiu Juridic-Zetu Tatiana, Consilier Juridic- Frijan Orest-Marius, Consilier Juridic- Stoica Constantin Sebastian, Consilier Juridic- Dumitrascu Georgeta-Claudia, Consilier Juridic- Gall Iulia- Emilia, Consilier Juridic- Plescan Vanina-Anamaria, Consilier Juridic- Preda Eduard Constatin, Consilier Juridic- Costescu Sorin.NOTA:
1. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c)Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei
individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului
general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza,
fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii
profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor
de calificare si selectie.
4. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare, si anume:
- ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu
persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5. Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2 furnizeaza informatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta.6. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere,
semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Uzand de acest drept ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea AC o solicitare in acest sens in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr. 1
Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si livrarea unor produsesimilare cu cele supuse achizitiei.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- pentru persoane juridice romane, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului
Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar livrarea unor produse de tipul celor
supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis
de ONRC).(ofertant, asociat).- pentru persoane juridice straine, traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de
inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Cerinta nr. 2
Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de
participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004
modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »Cerinta nr.3
- Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica eliberate de AFER cf. OMT nr.290/2000 (valabile la data limita de depunere a ofertelor) pentru produsele supuse achizitiei din loturile 1, 2, 10, 11, 12, 13, 14, 16.
Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere. Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), Autorizatia de Furnizor Feroviar si Certificatul de Omologare Tehnica pentru partea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;
In situatia in care ofertantii presteaza servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru care depun oferte, acestia pot ca sa nu detina Autorizatia de Furnizor Feroviar, daca fac dovada ca detin un Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER pentru fiecare produs furnizat, insotit de Certificatul de Omologare Tehnica de la producator pentru fiecare produs furnizat.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER, respectiv omologarea tehnica.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Pentru loturile 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 si 15 nu este necesara autorizatie de furnizor feroviar si omologare tehnica AFER.
Nu este necesara autorizatia de furnizor feroviar pentru produsele provenite din import conform O.M.T. 290/200, art2, alin.5. - In acest caz ofertantul va prezenta agrement de furnizor feroviar pentru produsele furnizate conform OMT 290/2000 art.2, alin.5.
Modalitatea de indeplinire:
- Prezentarea Autorizatiei de Furnizor Feroviar si Certificatului de Omologare Tehnica eliberate de AFER cf. OMT nr.290/2000 ( valabile la data limita de depunere a ofertelor) pentru produsele supuse achizitiei pentru loturile 1, 2, 10, 11, 12, 13, 14, 16. Se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4- Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar si a Certificatului de Omologare Tehnica in cazul expirarii acestora pe perioada de derulare a contractului. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar, a Certificatului de Omologare tehnica, pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale din care sa rezulte alaturi de date generale
despre ofertant: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor si
media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a acestuia (2010, 2011,
2012).
Pentru calculul echivalentei lei/alta valuta se va aplica cursul mediu anual
comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Formular B3 din fisierul « Modele de formulare » semnat pe
propria raspunderePentru calculul echivalentei lei/alta valuta se va aplica cursul
mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ramane la latitudinea operatorului economic documentele care
vor fi prezentate pt sustinerea cifrei medii de afaceri globale
(daca se prezinta bilanturile contabile acestea vor fi vizate si
inregistrate de organele competente si se vor depune in copie).
Tert sustinator - daca e cazul.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de
natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de
regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin
care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
financiare invocate.
Modalitatea de indeplinire
(1) - Anexa nr.19 (Angajament Tert sustinator financiar) din
fisierul ?Modele de formulare Formularul 12A, Formularul 12B si Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare »
(2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta
comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin
luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In
cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a
unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se
demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (1).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii
3 ani (impliniti), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent
daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nota: Raportarea numarului de ani (3 ani impliniti la data limita de depunere
a ofertelor) la nivelul carora se face dovada experientei se va face de la
data limita de depunere a ofertelor.Daca situatiile sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in
considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a
Romaniei pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Formular 12 E din fisierul « Modele de formulare »
Livrarile de produse, se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate
sau de clientul beneficiar. Cand beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o
declaratie a op. economic.
Daca situatiile sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Tert sustinator daca e cazul: Cand ofertantul isi demonstreaza capacitatea
tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent
de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana
respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Cand ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa asigure dreptul autoritatii
contractante de a solicita indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana
sustinatoare. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle
in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf art.180 si
art. 181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
-(1) Anexa nr. 22 (Declaratie tert sustinator tehnic si profesional)
din fisierul « Modele de formulare »;
Formularul 12A, Formularul 12B cerintele
a), c indice 1), d) si Formularul 12C bis din fisierul «Modele de formulare »
(2) In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna iar grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se
demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (1).
Cerinta nr. 1
- Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO9001 :2008.
Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/ dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in vederea
obtinerii produselor ce se vor achizitiona.In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicare.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii
sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre
organisme acreditate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2013 11:00
Locul: Suc CREIR CF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.3) ALTE INFORMATII (dupa caz)- operatorii economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta autoritatea contractanta de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.- Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale egale: in cazul incare se constata ca oferteleclasate pe primul locau preturi egale, autoritateava solicitareofertareain plicinchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: Adresa: str. Politehnicii, nr.1E-mail: Telefon: Adresa Internet (URL)Fax: , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Email: [email protected], Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2013 12:56