Licitatie Publica - MOTORINA - BONURI VALORICE PENTRU CARBURANTI
Anunt de participare (utilitati) numarul 142265/05.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: IONEL LAPTES, Tel. +40 241664046, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MOTORINA - BONURI VALORICE PENTRU CARBURANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 29, 037, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE VOR AVEA O FRECVENTA ANUALA;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE BONURI VALORICE PENTRU CARBURANTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONAREA DE BONURI VALORICE PENTRU CARBURANTI
Valoarea estimata fara TVA: 29, 037, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
580.752, 00 leiConstituirea garantiei de participare seface prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- ordin de plata sau fila CEC in contul nr.RO36 RNCB 0114 0149 3735 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei = 90 zile de la data limita de depunere a ofertei- Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;Neprezentarea garantiei de participarela deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestoraOperatorii economici care beneficiaza de facilitatile Legii nr. 346/14.07.2004, actualizata ( reducerea cu 50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie), vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru cei care solicita constituirea garantiei de participare in alta moneda, echivalentul leu/euro 1 Euro=4, 3764 lei la data de 06.02.2013 Garantia de buna executie este 10% din pretul contractuluifara TVA.Mod de constituire: A. garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru 10% din pretul contractuluifara TVA;sauB. In conformitate cu HG 925/2006 Art. 90 (3): Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis estede 1% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, 9% din valoarea facturilor fara TVA, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale S.C. RAJAS.A. Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Varianta A.
Persoanele care detin functii de decizie in SC RAJA SA sint :
Nume si prenume Functia
Stroe Felix Director General
Presura Aurel Director General Adjunct
Baranescu TerezaDirector Economic
Sfrija Elena Director Juridic
Musat Niculae Director Calitate, Resurse Umane
Moraru Virgiliu Sef Serviciu Achizitii Publice nr 2
Laptes Ionel Sef Birou Produse Achizitii Publice nr 2Petcu DumitruSef Birou Servicii Achizitii Publice nr 2
Firoi Liviu Sef Serviciu Aprovizionare
Munteanu Silvestru Sef Sectie Mecano Energetic
Moise Octavia Sef Serviciu Analiza Economica
Ofertantii nu au dreptul la prezenta procedura:
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire sau se aplica III.2.1.a) Varianta B.Persoane juridice /fizice straine Se vor prezenta: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Informatii privindsituatia economico-financiara.2.Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
1.Se va prezenta:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
1.Se va prezenta:
o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.07.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 12:00
Locul: SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE;REPREZENTANTII OFERTANTILOR.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca seconstata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE INCEPIND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA A SC RAJA SA
Adresa postala: STR.CALARASI NR.22-24, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241/664046, Fax: +40 241/662577, Adresa internet (URL): www.rajac.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2013 09:42