Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MOTORINA TIP EN 590


Anunt de participare (utilitati) numarul 110688/02.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrala Electrica de Termoficare Brasov S.A.
Adresa postala:  str. Timis-Triaj nr.6, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500240, Romania, Punct(e) de contact:  Irinel Bunescu, Tel. 0268-333192, Email:  [email protected], Fax:  0268-330530, Adresa internet (URL):  www.cetbv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MOTORINATIP EN 590
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de carburanti din S.C. CET BRASOV S.A., Str. Timis Triaj nr. 6
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Motorina tip EN 590 in conformitate cu Caietul de sarcini nr. 744/20.09.2010.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Anexa nr.1 la Caietul de sarcini nr. 744/20.09.2010.
Valoarea estimata fara TVA: 369, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de prelungire cu 4 luni.
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantie participare = 3690 lei;
- Garantie de buna executie a contractului = 5% din val. fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 OUG 3/2006;
- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului emis in 2010;
- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
Persoane juridice/ fizice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la data de 30.06.2010 vizat si inregistrat de organele competente ;
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) ? informatii generale privind ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista pricipalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani care sa contina informatii despre cel putin 3 contracte de furnizare similare care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa insumeze cel putin 50% din valoarea estimata a contractului- Cel putin 2 (doua) recomandari ? in original - din partea beneficiarilor mentionati in lista de mai sus care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in perioada 2007 ? 2009.
- Dovada detinerii bazei tehnico-materiale (tancuri de depozitare combustibil, cisterne transport combustibil si pompe combustibil ? toate autorizate PSI, mediu si RAR), cat si angajati calificati si specializati de manipulare si transport combustibili;
a)Pentru producator: - dovada ca are implementat sistemul de Management al calitatii ISO 9001-2001 si al mediului ISO 14001-2002, in domeniul solicitat? in copie.;
b)Pentru furnizor (daca nu este producator) : - documente care sa ateste ca este dealer autorizat de producator, pentru livrarea produsului motorina tip EN 590;
- pentru producatorul care elibereaza autorizatia - certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001-2001 si al mediului ISO 14001-2002, in domeniul solicitat ;
- pentru furnizor - dovada implementarii sistemului de management al calitatii ISO 9001-2001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 18:00
Locul: SEAP+Str. Timis Triaj nr. 6, Corp Administrativ, Et. II, Birou Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021 / 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala:  B-dul 15 Noiembrie 1987 nr.45, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0268/419615, Fax:  0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL S.C. CET BRASOV S.A.
Adresa postala:  Str.Timis Triaj nr. 6, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500240, Romania, Tel. 0268/333192, Email:  [email protected], Fax:  0268/330530, Adresa internet (URL):  www.cetbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2010 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer