Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina


Anunt de participare numarul 137048/03.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: Piata Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Micea, Tel. +40 256403030, Email: [email protected], Fax: +40 256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Serviciul Evidenta, Intretinere si Exploatare Patrimoniu
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Tutuianu, Tel. +40 256403157, Fax: +40 256403150
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 256403035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile de distributie ale carburantilor auto, mentionate in contractul incheiat cu ofertantul castigator.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 306, 412.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia in total 4 contracte subsecvente, fiecare valabil 12 luni. Valorile pentru primul, al treilea si al patrulea contract subsecvent sunt: min. 55970 l - min. estimat 270894, 80 lei; max. 66980 l - max. estimat 324183, 20 lei. Valorile pentru al doilea contract subsecvent sunt: min. 57970 l - min. estimat 280574, 80 lei; max. 68980 l - max. estimat 333863, 20 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei: Acord cadru de furnizare motorina pe baza de carduri, pentru o perioada de 48 de luni.
Cantitatea pentru intregul acord cadru: min. 225880 l, max. 269920 l.
Valoarea estimata pentru intregul acord cadru: min. 1093259, 20 lei, max. 1306412, 80 lei.
Cantitatea pentru primul, al treilea si al patrulea contract subsecvent (valabile 12 luni): min. 55970 l, max. 66980 l.
Cantitatea pentru al doilea contract subsecvent (valabil 12 luni): min. 57970 l, max. 68980 l.
Valoarea estimata pentru primul, al treilea si al patrulea contract subsecvent (valabile 12 luni): min. 270894, 80 lei, max. 324183, 20 lei.
Valoarea estimata pentru al doilea contract subsecvent (valabil 12 luni): min. 280574, 80 lei, max. 333863, 20 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata pentru intregul acord cadru (adica pentru o perioada de 48 de luni): min. 225880 l, max. 269920 l.
Cantitatea pentru primul, al treilea si al patrulea contract subsecvent (fiecare valabil 12 luni): min. 55970 l, max. 66980 l.
Cantitatea pentru al doilea contract subsecvent (valabil 12 luni): min. 57970 l, max. 68980 l.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 306, 412.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii vor constitui garantia de participare respectand prevederile art. 86 alin. (1) ? (4) si (6) din HG 925/2006 actualizata (plata in numerar prin casierie nu este permisa). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor (perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si in acest caz s-a solicitat minim 60 de zile). Fara a impune aceasta restrictie operatorilor economici, in cazul in care acestia aleg optiunea de virament bancar (ordin de plata ce se prezinta in original si trebuie sa fie confirmat de catre banca emitenta), va rugam utilizati contul: RO16TREZ6215005XXX000312, deschis la Trezoreria Timisoara. CUI: 4269282. Cuantumul garantiei de participare: 5100 lei. In cazul in care un operator economic depune contestatie, si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului o anumita suma din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata. In atentia ofertantilor incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii: Ofertantii care prezinta declaratia privind incadrarea acestora in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Aceasta reducere se aplica si pentru garantia de buna executie. Garantia de buna executie se va constitui in suma de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din veniturile proprii ale Universitatii "Politehnica" din Timisoara. Platile se vor efectua lunar prin Trezorerie, pe baza facturii fiscale, dar in perioada 24-31 a lunii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-->> Ofertantii pot alege a beneficia de facilitatea prezentata la art. 11, alin. (4) din HG 925/2006 actualizata.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer