Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina


Anunt de participare (utilitati) numarul 140196/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Adresa postala: STR. HARMANULUI NR. 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SANDU, Tel. +40 368/401259, Email: [email protected], Fax: +40 368/401259, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro/vers 2, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Brasov, str Harmanului nr 49
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea pentru o perioada de un an de zile (2013-2014), de motorina EURO 5-10 ppm (cu cifra cetanica de minim 51) utilizata drept combustibil pentru motoarele diesel care echipeaza autovehiculele din parcul regiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3.220 tone
Valoarea estimata fara TVA: 19, 475, 815.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 194.758, 15 lei.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Mod de constituire: in conformitate cu prev art 86 alin (1) si (3) din HG nr 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prev la art 87 alin (1) din HG nr 925/2006. In acest sens se vor respecta si prev legale conform art 278^1 din OUG nr 34/2006, in cuantum de 9.507, 58 lei. Cuantumul: 5% din valoarea contractului fara TVA.Se poate constitui in oricare din formele de la art 90 alin (1)-(3)din HG 925/2006 si in conf cu prev HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele proprii ale regiei si subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prev art 181 din OUG nr 34/2006;
-declaratie privind neincadrarea in prev art 69^1 din OUG nr 34/2006;
-certificat de participare ofertanti;
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -certificat constatator emis de ONRC: prezentare certificat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (Formular B1);
-situatiile financiare anuale intocmite pentru anul precedent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani emisa de operatorul economic participant la procedura de achizitie publica, iar livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente emise de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, in conformitate cu art 188 alin (1) lit a) din OUG nr 34/2006.
Cerinta minima de calificare: prin completarea si prezentarea Formularului C, operatorul economic va face dovada ca in ultimii 3 ani a comercializat o cantitate de minimum 3.000 tone.
-Certificatul de conformitate si licenta aferenta eliberate de RAR (OG nr 80/2000), "sau echivalent", pentru produsul ofertat;
-declaratie referitoare la echipamentele tehnice sau mas aplicate in vederea asigurarii livrarii produsului la sediul beneficiarului in cond de siguranta si calitate, respectand legislatia in vig privind transp de marfuri periculoase;
-acord/contr/precontr inch cu furnizori(rafinarii, depozite de produse petroliere), valabil la data depunerii ofertelor
-document de certificare de la ofertant a sistemului de management al calitatii ISO 9001 "sau echivalent"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice, licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului, se va utiliza pasul de licitatie, procentul pentru pasul de licitare este de 0, 2% din valoarea totala estimata.Nr runde: 1. Durata unei runde: o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2013 10:15
Locul: Brasov, str Harmanului nr 49
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pretul ofertat include toate taxele si cheltuielile legale, accizele impuse, inclusiv FSPP si transportul la sediul regiei, exclusiv TVA.Daca dupa licitatia electronica, se va constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre ofertant despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii - RAT Brasov
Adresa postala: str Harmanului nr 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Tel. +40 268401259, Email: [email protected], Fax: +40 268335660, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer