Licitatie Publica - Motorina
Anunt de participare numarul 76135/25.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -DIRECTIA APELOR BANAT
Adresa postala: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300222, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra Berlo, Tel.0256492097, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0256491798, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, str.Gheorghe Adam, nr.15 si Resita, str.Caminelor, nr.9
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina sub forma de carduri sau bonuri valorice, mototrina vrac, benzina fara plumb, CO 95, sub forma de carduri sau bonuri valorice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1-Motorina sub forma de carduri sau bonuri valorica-92 tone, posibil de suplimentat pana la 120 tone
Lot 2-Motorina vrac-100 tone, posibil de suplimentat pana la 130 tone
Lot 3-Benzina fara plumb, CO 95, sub forma de carduri sau bonuri valorice-42, 50 tone, posibil de suplimentat pana la 52 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 909, 271 si 1, 169, 887RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractele se pot prelungi conform art. 6 din HG 925, pana la 30.04.2010
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare 18185, 42 lei, dupa cum urmeaza: lot.1-7.513, 26 lei, lot.2-7.079, 04 lei, lot.3-3.593, 12 lei, sub forma de scrisoare de garantie bancara.Garantia se va constitui numai in lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere la data atribuirii contractului.Se va prezenta obligatoriu formularul privind subcontractantii.Daca nu exista subcontractanti se va specifica "Nu este cazul".
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc o forma de inregistrare, autorizare de furnizare carburanti, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului nr.181, dovada privind plata taxelor si impozitelor la bugetele locale si la bugetul general consolidat de stat, certificat constatator emis de ORC, CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiului financiar pe anul 2008 (bilant la 31.12.2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie globala de afaceri sa fie de 2.727.813 lei, dupa cum urmeaza lot 1-1126989 lei, lot 2 - 1061856 lei, lot 3 - 538968 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, informatii privind personalul, declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul pentru indeplinirea contractului si dovada existentei in proprietate sau contract cu o firama specializata pentru cisterne atorizate de transport carburanti, sistemul calitatii ISO 9001 sau certificare echivalenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa fie indeplinit in ultimi 3 ani cel putin un contract cu valoarea de 303060 lei, dupa cum urmeaza lot 1 - 125221 lei, lot 2 - 117984 lei, lot 3 - 59885 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Termenul de decontare si termenul de livrare fac obiectul procesului repetitiv de ofertare in cadrul licitatiei electronice
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S14-019730 din 22.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2009 10:00
Locul: sediul DABanat, Timisoara, b-dul M.Viteazu, nr.32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare oferte, reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DA Banat
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300222, Romania, Tel.0256/491848, Email: [email protected], Fax: 0256/491798
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2009 09:50