Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina


Anunt de participare numarul 141826/06.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public Pitesti
Adresa postala: Str.Obor , Nr.3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110040, Romania, Punct(e) de contact: - pentru documentatia de licitatie: insp. spec. Rusea Marian - pentru documentatia tehnica: insp. spec. Bucsan Romeo, Tel. +40 248221401, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 248218266, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sectia reparatii strazi si mecanizare ADP Pitesti, punct de lucru din oras Stefanesti - Valea Mare, judetul Arges. Program de lucru: 7, 30 ? 15, 30 de luni pana vineri.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract achizitie Motorina euro diesel tip MTR5, Euro 5.
Valoarea estimata fara TVA intervalul: intre2535000si3370000 lei.
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata, pana la 31.12.2013, a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, pentru care contractul se poate prelungi cu 4 luni, prin act aditional, in conformitate cu art.6, alin (3) din H.G. 925/ 2006, fara a se modifica conditiile contractuale initiale, respectiv pana in data de 30.04.2014.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina: 450 tone
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata, pana la 31.12.2013, a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, pentru care contractul se poate prelungi cu 4 luni, prin act aditional, in conformitate cu art.6, alin (3) din H.G. 925/ 2006, fara a se modifica conditiile contractuale initiale, respectiv pana in data de 30.04.2014.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 535, 000 si 3, 370, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
cant poate fi suplim pana la 30.04.13, pana la niv max 595t, conf art.6, alin3 HG925/06.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 40.000, 00 lei.-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, inclusiv.-forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata.a)Scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11).b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;c)Suma in numerar depusa la casieria unitatii;d)Cu Ordin de Plata in contul nr.: RO18TREZ0465006XXX000180, Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4122213, beneficiar Administratia Domeniului Public Pitesti;
-Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ofertantul castigator, in baza cererii scrise a acestuia.-Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, in baza cererii scrise a acestora.-Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278_1 din OUG nr. 34/2006.Ofertantii in calitate de IMM beneficiaza de reducerile reglementate de legea 346/14.07.2004, art. 16, alin 2.Data de echivalenta leu-valuta va fi cu 2 (doua) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. a)cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, iar pentru ofertantii in calitate de IMM cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, conform legii 346/14.07.2004, art. 16, alin 2.b)modul de constituire a garantiei de buna executie : -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;
-scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11).-scrisori emise de societati de asigurare potrivit art. 90 alin 1 din OUG 925/2006;c) contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantie de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. (conform art. 90 din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Operatorul economic va fi exclus de la procedura conf. art. 11 din legea nr. 279/2011 pentru modificarea si completarea OUG 34/2006 in urmatoarele situatii:
-este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva conf. art. 181 lit. d) din OUG nr.34/2006;
Cerinta nr. 2
Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
-sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 B
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 C
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 D
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
1. Iliescu Doru ?director;
2. Braniste Mircea ?sef sectie reparatii strazi si mecanizare lucrari;
3. Ograda Cristina ?contabil sef;
4. Savulescu Lavinia ?jurist;
5. Calin Nicolae ?sef birou aprovizionare si achizitii publice.
6. Pavel Ionel ?inspector specialitate (presedinte al comisiei de licitatie);
7. Rusea Marian ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);8. Radu Popescu Madalina ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);
9. Paun Dumitru ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);
10. Pantila Viorel ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);
11. Visinescu Mihaela ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);
12. Bucsan Romeo ?sef atel. exploatare si intretinere m.u. (membru al comisiei de licitatie);
13. Tudor Laurentiu ?inspector (membru al comisiei de licitatie);
Cerinta nr.6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conf. Ordin 314/12.10.2010): Formularul nr.13.
Cerinta nr. 7:
Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si bugetul local: certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) si certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul local (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei. Cerinta nr. 1:
Persoane juridice / fizice romane. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente care sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2:
Persoane juridice / fizice straine. Forma de inregistrare / atestare: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Se prezinta formularul nr. 14 cu tabelul anexat.
Cerinta nr.2
Experienta similara: Se solicita prezentarea unui document/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar/contract/proces verbal de receptie care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare si a unei cantitati cel putin egala cu cantitatea estimata de 450 tone motorina. Se prezinta original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? .
In cazul in care contractele sunt incheiate in alte monede decat leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R.
Cerinta nr.3
Certificatde conformitate a calitatii produselor: Ofertantul va prezenta certificat de conformitate a produselor, eliberat de catre un organism de certificare, sau altele echivalente, conform SR EN 590:2004.
Cerinta nr.1:
Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru domeniul motorina, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se depune in copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
----
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura selectata: Cerere de oferta offline cu faza fin de licit electronica.Conditie: participa doar ofertantii inreg in SEAP.a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul TOTAL al ofertei financiare exprimat cu doua zecimale si fara TVA.In cazul care, in urma etapei de licitatie electronica, vor exista pe primul loc, preturi la egalitate, se va solicita ofertantilor aflati la egalitate o noua oferta financiara, depusa in plic inchis la sediul AC, la o data precizata.Atentie: pretul unitar folosit la calculul ofertei fin totale nu trebuie sa contina mai mult de 2 zecimale.b)eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contr: nu exista limite;c)inform care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice- numarul participantilor la licitatia electronica- clasament.d)inform relevante privind procesul licit electr: -Inainte de lansarea unei licitatii el, AC va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conf cu criteriul de atribuire stabilit in docum de atrib.-In vederea realizarii etapei electr, AC va introduce in SEAP inform solicitate in mod automat de sistemul informatic. AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte (reoferteze) preturi noi. Invitatia se va transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica ( e-mail ) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?. Va rugam sa verificati adresa de e-mail prezentata in oferta!e)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -in cadrul licitatiei el. ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.-licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electronice.-In cazul in care operatorul economic, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de AC.-Numarul de runde ale licitatiei electr: 1.-Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.-Durata unei runde: 1 (una) zi.-Daca dupa runda de licitatie electronica nu se poate stabili oferta castigatoare, deoarece doua sau mai multe oferte au acelasi cuantum al ofertei cel mai mic, atunci se va solicita doar acestor participanti o reofertare in plic inchis si invitatia de participare la o noua sedinta de deschidere.f)informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.roIn caz contrar, conform prevederilor art. 44 alin. 2 din HG 1660/2006 oferta depusa nu va putea fi luata in considerare.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006.Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 11:00
Locul: Sediul ADP Pitesti, str. Obor nr. 3, mun Pitesti, jud Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc: Daca, in urma fazei finale de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte au acelasi pret si sunt clasate pe primul loc contractul se va incheia cu ofertantul a carui oferta initiala are pretul cel mai mic. Daca si preturile initiale sunt egale , se va solicita ofertantilor aflati la egalitate o noua oferta financiara, depusa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, la o data precizata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Pitesti ? Compartiment Juridic
Adresa postala: strada Obor nr 3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110194, Romania, Tel. +40 248221401 / +40 248223526, Email: [email protected], Fax: +40 248221401 / +40 248223526 / +40 248218266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2013 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer