Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MOTORINA


Anunt de participare numarul 97342/02.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MOTORINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ramnicu Valcea, str. Crisan. nr.12
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE CAIET DE SARCINI; Pentru asigurarea conditiilor optime de alimentare a masinilor si utilajelor furnizorul va pune la dispozitia achizitorului un rezervor mobil de stocare a motorinei de cel putin 20000 litri omologat si echipament de monitorizare a nivelului de carburant din rezervor si de masurare a volumului iesit prin pompa in functie de temperatura exterioara cu plata carburantului la iesirea din acesta , fie va asigura alimentarea masinilor si utilajelor achizitorului la o statie de pompare cu efectuarea platilor lunar sau trimestrial .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
350000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 127, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 22500lei, garantia d buna executie 7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, plata se face prin ordin de plata conform documentatiei de atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (conform OUG34/06 )si formulare tip de plata a taxelor si impozitelor, certificatul DGFPS taxe si impozite catre bugetul consolidat ala statului ORIGINAL sau copie legalizata, certificatul DITL taxe si impozite catre bugetul local ORIGINAL sau copie legalizata, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la deschiderea ofertelor, certificat de inregistrare emis de Oficiul Nationalal Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, FISA DE DATE: bilantul contabil la 31.12.2008 si 30.06.2009.
CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI :2100000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI 2100000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, FISA DE DATE:
-Copii a unui sau mai multe contracte avand ca obiect furnizare produse similare ( motorina etc. )cu cel supus achizitiei in valoare cumulata de 1100000 lei pentru care s-au intocmit documente constatatoare , sau orice altdocumentdin care sa rezulte ca au fost finalizate contractele.
-Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor
-Lista principalelor produse furnizatein ultimii 3ani
-pentru contractele prezentate ofertantii vor atasa copii upa procesele verbale de receptie sau recomandari din partea beneficiarilor contractelor din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copiia unui sau mai multe contracte contracte avand ca obiect furnizare produse similare ( motorina etc. )cu cel supus achizitiei in valoare cumulata de 1100000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CONFORM FISA DE DATE, incepe la 2 zile lucratoare de la invitatie si se desfasoara intr-o singura runda cu durata rundei de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 12:30
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI RM.VALCEA, str. Gen. Praporgescu, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicire scrisa de la reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata pe SEAP. Toate modificarile si completarile ulterioare vor fi publicate pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI- Sectia contencios administrativ
Adresa postala: str. Victoriei nr. 22 Pitesti-Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0380084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: str. G-ral Praporgescu , nr. 14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer