Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MOTORINA EURO 4 SR EN 590/2004


Anunt de participare (utilitati) numarul 2794/22.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Manole, Tel.021/311.27.41, In atentia: D-lui Sef Serviciu Achizitii - Vasile Mihai, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MOTORINA EURO 4 SR EN 590/2004
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco Statie de expeditie furnizor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 966, 600 si 429, 666, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial cu valoare aferenta
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pret exprimat franco statie de expeditie, incarcat in mijlocul de transport . Plata se va face la 30 de zile in contul furnizorului si contine acciza, taxa FSPP si TVA, livrarea pe baza de grafic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 15000 tone - maxim 150000 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 966, 600 si 429, 666, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2007 pana la 15.05.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
430000 lei -garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-situatia personala a ofertantului - declaratie de eligibilitate documente care dovedesc situatia personala a ofertantului -declaratie pe proprie raspundere capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - pers, juridice romane: certificat emis de ORC in original sau copie legalizata, care sa cuprinda domeniul de activitate al ofertantului conform mentiunii cu privire la Legea 85/2006 - pers juridice straine - documente care sa dovedeasca o forma de inregistrate legala din tara din care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil prescurtat la 30.06.2006, capacitatea financiara a ofertantului, informatii privind bonitatea ofertantului, decalaratii privind ideplinirea obligatiilor exigibile de plata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateautorizatie de livrare(pentru comercianti) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor declaratie pe proprie raspundere conf. Legea 21/1996 privind concurenta fisa de informatii generale ISO 9001/2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
06/08.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2007 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare stabilita prin decizie si reprezentantii ofetantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Recurs - Curtea de apel
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Tel.021/319.51.80 , ,Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83, Adresa internet (URL): http//www.portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul(termenele)de execitarea a cailor de atacContestatie depusa in termen de 10 zile de la data luarii la cunostiinta a deciziei autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTFC CFR CALATORI SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Tel.021/313.20.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2007 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer