Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina EURO 5 - acord cadru 12 luni pentru minim 300.000 litri si maxim 550.000 litri


Anunt de participare numarul 134589/07.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Adresa postala: STR. Brestei nr. 129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii din cadrul S.C. SALUBRITATE CRAIOVA S.R.L., Tel. +40 0251414660, In atentia: MIHAELA LUPU, Email: [email protected], Fax: +40 0251417967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de salubrizare a localitatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Motorina EURO 5 - acord cadru 12 luni pentru minim 300.000 litrisi maxim 550.000 litri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, s tr. Fluturi nr. 54(48)
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 440, 000 si 2, 640, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contract subsecvent 1, pentru cantitatide minim 170.000 litri si maxim 310.000 litrisi valori intre 816000 lei si 1488000, contract subsecvent 2 pentru cantitati de minim 130.000 litri si maxim 240.000 litri si valori intre 624000 si 1152000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru pe 12 luni cu 2 contracte subsecvente si anume:
-contr.subsecvent 1 pana la 31.12.2012, pentruminim 170.000 litri si maxim 310.000 litri-contr. subsecvent 2pana la 20.05.2013, pentru minim 130.000 litri si maxim 240.000 litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 300000 litri si maxim 550000 litri achizitionati pe parcursul a 12 luni si doua contracte subsecvente ale acordului cadru.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 440, 000 si 2, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In valoare de 50.000 lei, care va fi valabila 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Contul bancar pentru depunerea garantiei de participare: RO98RNCB0134024343310039.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut din garantia de participare, conform art.278^1/OUG 34/2006 , este de6420 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006a operatorului economic formular 1 dinSECTIUNEA FORMULARE.
2) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006a operatorului economic formular 2dinSECTIUNEA FORMULARE.
3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4din SECTIUNEA FORMULARE.
4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5din SECTIUNEA FORMULARE.
5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadraea in prevederile art. 69? , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.
Persoanele cu functie de conducere din cadrul autoritatii contractante si care au legatura directa cu derularea contractului de furnizare: Flavius Adrian SIROP ?administrator, Sorin-Silviu Ciobanu ?director executiv, Ana-Maria Stancu ?director economic.
6) Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si 7) la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale), certificate valabile la data licitatiei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 8) Dovada de inregistrare a societatii la Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizataPentru persoane fizice/jurice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional ? copii traduse in limba romana legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa cu informatii generale.
Media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie cel putin egala cu 2.950.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
Recomandare de la cel putin un beneficiar de produse similare
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total pentru cantitatea maxima a acordului cadru de 550.000 litri motorina.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Numarul de runde licit. electr: 1.Licit electrincepe la2 zile lucratoare de lainvit.Durata runda: 1 zi.Daca dupa licit. electr 2 sau mai multe oferte au acelasi pret, autorit. contr. va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis, in vederea departajarii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 10:30
Locul: Sediul S.C. SALUBRITATE CRAIOVA S.R.L., STR. BRESTEI, NR. 129A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, imputernicitii legali ai ofertantilor si reprezentantii UCVAP- daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca dupa derularea etapei de licitatie electronica 2 sau mai multe oferte au acelasi pret, autoritatea contractanta, in vederea departajarii ofertelor, va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256/2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SALUBRITATE CRAIOVA S.R.L.
Adresa postala: Str. Brestei, nr. 129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Tel. +40 0251414660, Email: [email protected], Fax: +40 0251417967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer