Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina EURO 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 133673/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PUBLIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala: SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Punct(e) de contact: DARIE ROMANIUC, Tel. +40 744535345, Email: [email protected], Fax: +40 330401442, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Motorina EURO 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Suceava, Str. Traian Vuia Nr.5, sediul SC TPL SA Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 750, 000 si 4, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 10 contracte subsecvente - 100 Tone pentru fiecare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare Motorina EURO 5 - 1.000 Tone, Durata acord cadru = 12 luni, Numar contracte subsecvente 10 - Cantitate aferenta fiecarui contract de furnizare = 100 Tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Durata acordului cadru - 12 luni incepand cu data semnariiContracte subsecvente: In cadrul acordului cadru se vor incheia 10 contracte de furnizare (100 Tone Motorina Euro 5 pentru fiecare contract de furnizare.Primul contract subsecvent se va incheia odata cu Acordul cadru
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 750, 000 si 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare se va constitui in favoarea autoritatii contractante in suma de 75.000 Lei avand vlabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va constitui in una din urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie emisa de catre banci sau institutii financiare in favoareaSC TPL SA SUCEAVA ? se prezinta in original;Scrisoarea de garantie va fi emisa de o banca/societate de asigurari si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.c)OP in contul autoritatii contractante in Cont deschis la BRD Suceava: IBANRO52BRDE340SV11332543400Garantiua de participare se va retine de catre autoritatea contractanta (in totalitate sau partial) atunci cand ofertantul se afla intr-una din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)iind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze Acordul cadru si primul contract subsecvent de furnizare;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie aferenta primului contract subsecvent de furnizared)ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006, se retine suma claculata conf Arty. 2781 alin 1 lit. b) din OUG 34/2006 Se va constitui pentru fiecare contract subsecvent in suma de 5% din valoarea acestuia fara TVA.se constituie cu Scrisoare de garantie de buna executie sau prin retineri succesive din plata facturilor conform prevederilor Art. 90 alin. 3 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular A
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006 - Formular B
3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor) catre Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFPS
4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor)catre bugetul local emis de autoritatea locala
5. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.- Formular 21
6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20. Persoanele din cadrul SC TPL SA fata de care se va raporta Declaratia privind neincaderarea in prevederile Art. 69/1 din OUG 34/2006 sunt: Admin. Romaniuc Darie, Contabil - Carja Vasile, Ing. Sef - Stoica MIhai, Ing. Constantinescu Mihai. Doumente care dovedesc inregistrarea
a) entru persoane juridice romane:
Certificat constatator, in original sau copie, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al operatorului economic candidat corespunde obiectului procedurii;
b) Pentru persoane juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de semnatura si ?tampila in original, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind resursele tehniceangajate in executia contractului de furnizare:
2. Declaratie privind efectivele de personal, persoana responsabila cu indeplinirea contractului.
3. Declaratie privind subcontractantii
Certificarea calitatii produsului ce urmeaza a fi livrat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul supus reofertarii este Pretul ofertei. Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Capacitatea de stocare la sediul Autoritatii contractante este de 30.000 Litri.Indeplinirea cerintelor de calificare in cazul asocierii, sibcontractarii, sustinerii se face conform cu prevederile Anexei 2 din Ordin ANRMAP 509/2011.In cazul in care 2 sau maimulte oferter oferte se regasesc la egalitate dupa Licitatia electronica, pe primul loc, se vor solicita noi oferte castigatoare va fi declarata oferta admisibila ce prezinta cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Achizitii din cadrul SC TPL SA Suceava
Adresa postala: Str. Traian Vuia Nr. 5, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720721, Romania, Tel. +40 330401442, Fax: +40 330401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer