Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MOTORINA EURO 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 142003/16.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA IOVAN, Tel. +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, Email: [email protected], Fax: +40 251506077/ +40 251485041, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MOTORINA EURO 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
Craiova, Calea Severinului nr.23, cod 200769, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ? Motorina Euro 5, utilizata dreptcombustibilpentru motoarele diesel care echipeaza autovehiculele din parcul regiei . Caracteristicile tehnicesunt precizate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de motorina solicitata este :1, 547, 987.00 litri pana la 31.12.2013- contract initial, Cantitate suplimentara 773, 993.00 litri pana la data de 30.04.2014, in conditiile prevazute la art.6(3) din HG 925/2006 modificata si completata , in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie.
Densitatea ( decalcul)Kg/ Lla 150Cva fi valoarea de ? =0. 8325 Kg/ lValoarea estimata a contractului initial, fara TVA( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) =8, 000, 000.00 lei (pana la 31 decembrie 2013)Valoarea estimata a contractului pentru cele 4 luni de prelungire, fara TVA = 4, 000, 000.00 lei (de la 1 ianuarie 2014 pana la 30 aprilie 2014), in conditiile prevazute la art.6(3) din HG 925/2006, modificata si completata;Valoarea estimata totala a contractului =12, 000, 000.00 lei, fara TVA (include si eventualele suplimentari pentru cele 4 luni de prelungire)Valoare estimata fara TVA intre 8, 000, 000.00 lei si 12, 000.000.00 leiMoeda: RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000, 000 si 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art 6(3) din HG nr. 925/2006 ? 1 prelungire posibila
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare=80, 000.00 RON. Perioada minima de valabilitate: 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire conformart. 86 alin (1) din HG nr.925/2006.Cont IBAN RO97 BRDE 170 S V039 2972 1700 - ( Formular nr. 8). Garantia se retineconformart. 87 din HG nr.925/2006 si art 278^1 din OUG nr. 34/2006 . Echivalentagarantiei depusein euro se face la cursul BNR din dara anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie = 2 % din valoarea fiecarui contract de furnizare fara TVA. Modul de constituireconformart. 89 alin (2) din HG nr.925/2006( Formular nr. 12). Forma de constituire conform art 90 alin (1)-(3) din HG nr. 925/2006 . Garantiava fi retinuta /restituita conformart 91 si art.92 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE SURSE : SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificaretrebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate sau ofertantul depune initial o declaratie pe propria raspundereconform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari si dupa cazcompletari ale documentelor prezentate de ofertanti, ofertantiiavand obilgatiasa prezinte/completeze documentele lipsa- dupa caz , atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sensin termenulprevazut in respectiva solicitare cu respectarea prevederilor art 11 (5) din HG nr. 925/2006.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art 186 (1) sau art 190 (2)din OUG nr. 34/2006 , persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art 180 si ale art 181 lit a), c^1), si d) din OUG nr. 34/2006.
Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneazadocumente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt :
Marcel Tanasescu - Director General
Olivia Alexandra Nedelcea - Director Economic
Marius Buzila ? Sef Serviciu Tehnic
Nastase Sutru- Sef Sectie Auto
Cristian Nicorescu ?Sef Sectie Tramvai
Iliana Ispas- Asistent Manager
Adriana Nine- Consiliet Juridic
Marian Teodorescu ? Sef Serviciu Financiar -Contabilitate
Iuliana Iovan- Sef Birou AchizitiiCerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspunderecompletata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea) ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuire a contractului .
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Formularul nr.2
Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferente bugetului de stat, bugetul asigurarilorsociale(eliberat de ANAF)si bugetullocal (eliberat de Primarie), in original saucopie lizibila- dupa caz , semnate si stampilae pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal, certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta si din care sa rezulte ca nu exista datori scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta.Obligatiile de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, daca sunt aprobate de catre organele competente in domeniu.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr.3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta) conform Formularuluinr.4 .
Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr.5
Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006 -Formularuluinr.5 .Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneazadocumente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt : Marcel Tanasescu- Director General
Olivia Alexandra Nedelcea - Director Economic
Marius Buzila ? Sef Serviciu Tehnic
Nastase Sutru- Sef Sectie Auto
Cristian Nicorescu ?Sef Sectie Tramvai
Iliana Ispas- Asistent Manager
Adriana Nine- Consiliet Juridic
Marian Teodorescu ? Sef Serviciu Financiar -Contabilitate
Iuliana Iovan- Sef Birou Achizitii Cerinta nr. 1Certificat constatator ORC
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalentin original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .
Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestareori apartenentadin punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta certificatul pentru conformitate, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii .Cerinta nr. 2
Informatii privind Atestatul de inregistrare pentru comercializare si/sau depozitare en- gros a produselor energetice.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta2
Atestat/document eliberat de autoritate competenta(MFP-ANAF), care da dreptul operatorul economicsa comercializeze produse energetice, copie lizibilaconfirmata prin semnatura si stampila in original de catre reprezentantul legal. Document valabil la datalimita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Declaratie privindmedia cifrei de afaceri in domeniul de activitatii aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani - calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minim12, 000, 000.00lei
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 2
Declaratia privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitatii aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani ? calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor: Formularuluinr.6Cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minim12, 000, 000.00leiPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR .
Cerinta nr. 1Ultimul bilant contabil / extras de bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal .
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1Ultimul bilant contabil / extras de bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similaraDeclaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii trei(3) ani- calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezentamaxim 3cetificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarprin care sa confirmelivrarea unei camtitati de motorinade minim 1, 547, 987.00 l
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1Declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii trei(3) ani calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelorcontinand valori, perioade de livrare, beneficiari autoritati contractante sau clienti privati- Formularul nr.7Ofertantul va prezentamaxim 3cetificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarprin care sa confirmelivrarea unei camtitati de motorinade minim 1, 547, 987.00 l
Cerinta nr.2Informatiiprivind echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 2
Declaratie princare ofertantulateste faptul cadetine (dotarea proprie/ inchitiere sau alta forma de punere la dispozitie ) oautocisternapentru transportul carburantului la sediul autoritatii contractante, care sa fie echipata conform normelor europene in vigoare si care sa detina documentele necesare efectuarii transportului in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (ITP, ADR, licenta de transport etc.) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectulprocesului repetitiv este: pretul total fara TVA. In cursul LE vor fi puse la dispozitie urmatoarele informatii : Nr.runde :1 (una ) zi (24ore) ; LE poate fi opritadaca of. Nu a imbunatatit oferta. Ofertantunu pot vedea of. cea mai buna ; LE nu se prelungesteautomat in cazul modif.clasamentului .;Of.nu pot vedea nr. de participanti . Au dreptul sa participala LE op.ec. inreg. in SEAP conform H.G. nr.1660/2006 . Refuzul unui op.ec de a se inreg.in SEAP, in scopul particip.la LE este asimilat cu retragerea ofertei, inacest sens fiind aplicabile prevederile art. 87 alin.(1) lit. a.din HG 925/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2013 10:00
Locul: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA, CALEA SEVERINULUI NR.23, CRAIOVA, DOLJ . COD POSTAL 200679
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR CARE VOR PREZENRA IMPUTERNICIRI SCRISE SI COPIE DUPA ACTUL DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine din SEAP/de la sediul autoritatii contractante/e-mail in urma transmniterii unei solicitari in scris in acest sens.Solicitarea de clarificari si raspunsul la solicitarile de clarificari se fac in limba romana.Documentele de calificare, inclusiv documentele eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/ofertantii sunt rezidenti, vor fi prezentate in original si traducere autorizata in limba romana.In cazul in care dupa finalizarea rundei de licitatie electronica, cel mai mic pret a fost oferit de doi sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Procedeul se va repeta pana la identificarea ofertei cu pretul cel mai scazutAutoritatea contractantementioneze faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile cf art 2562*(1) din OUG 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic-Regia Autonoma de Transport
Adresa postala: Str. Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200679, Romania, Tel. +40 251485041, Fax: +40 251506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2013 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer