Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina Euro 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 144630/27.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala care desfasoara activitati relevante in domeniul energiei
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Motorina Euro 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de distributie carburanti din incinta S.C. CET Govora S.A.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de motorina Euro 5 necesara pentru alimentarea utilajelor si mijloacelor de transportdin cadrul CET Govora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea necesara este de 140 tone, cu livrare esalonata pe 12 luni conform grafic de livrare
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 12750 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 2 luni de la data limita de depunere oferte. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, si se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica, potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006. Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante (cont RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea), acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP. Garantia constituita printr-un instrument de garantare se va transmite si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Anuntului de Participare. In situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, sau contestatorul isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA) Modul de constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, cu respectarea HG 1045/2011. Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in anexa la Formularul de oferta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul/candidatul /ofertantulasociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului deconducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Document edificator : Declaratie pe propria raspundere- Formularul C din Sectiunea Formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ? dr.ing. Mihai Balan, Director Economic ? ec. Constantin Lapadat, Sef Divie Comerciala - ing. Cito Dragan, Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela Coclet, Compartiment Juridic - cs. jr. Radu Tenea, Sef Seviciu Aprovizionare - ing Ioan Lazar, Seviciul Aprovizionare - ec. Dumitru Statie, Serviciul Aprovizionare-ing. Cataniciu Cecilia, Serviciul Financiar-ec. Gheorghe Matei, Seviciul Achizitii Publice ? sing. Minodora Balasete. Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.In etapa de evaluare a ofertelor autoritatea contractanta poate solicita, prin intermediul SEAP-ului, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Formular B 2 (echivalent EURO se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare cu cele din oferta sa tehnica, prin prezentarea unor certificate/ documente eliberate de beneficiari.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta: Formular 12 D-"Lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani"; certificate/ documente emise de catre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse similare cu cele din oferta tehnica, in copie lizibila.
Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001, alte certificate echivalente.
Modalitatea de indeplinire
Certificate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a) In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru a departaja ofertele, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. b) In situatia in care se solicita clarificari, acestea vor fi transmise in scris autoritatii contractante pana la data limita de primire a solicitarilor de clarificari. Raspunsurile la solicitarile de clarificari fac parte din documentatia de atribuire si vor fi postate in SEAP la sectiunea "Documentatie si clarificari''.c) Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP este necesara instalarea unui program pentru vizualizarea fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic -Autoritate contractanta
Adresa postala: Strada Industriilor nr.1, jud. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601-258, Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer