Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MOTORINA EURO DIESEL


Anunt de participare (utilitati) numarul 138723/08.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 750250567, In atentia: IULIA MASUTI, Email: [email protected], Fax: +40 252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA SUB AUTORITATE MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MOTORINA EURO DIESEL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RAAN ? Suc. Romag-Prod, Calea Tg. Jiului, km. 7 Dr. Tr. Severin
RAAN ? Sucursala Romag Termo, sat Halanga, com.Izvoru Barzii, jud. Mehedinti.
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 773, 575 si 11, 473, 475RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecv se va incheia pentru o per de 6 luni, urmand ca cel contracte subsecv sa se incheie in functie de necesitatile sucurs beneficiare, anual, cu incadrarea in sursele fin alocate in BVC aprobat pentru achizitor. Val est acelui mai mare contract subsecv pt lotul 1 este 352605 lei pentru 55 to si val est a celui mai mare contract subsecv pt lotul 2este 4615920 lei pt 720 to
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE MOTORINA EURO DIESEL PENTRU SUCURSALA ROMAG - TERMO SI SUCURSALA ROMAG - PROD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona Motorina euro diesel, cf caietului de sarcini nr. 9184/04.07.2012.Pentru lotul 1 cantitatea minima de Motorina Euro Dieselcare se va achizitiona in cadrul unui contract subsecvent este de 25 tone, iar cantitatea maxima care se va achizitiona in cadrul unui contract subsecvent este de 55 tone.Pentru lotul 2, cant minima de Motorina euro Diesel care se va achiz in cadrul unui contract subsecvent este de 280 tone, iar cantit maxima care se va achiz in cadrul unui contract subsecvent este de 720 tone.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 773, 575 si 11, 473, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
da Cuantumul gar de part: pentru lotul I 16.675 lei(8.337, 5 lei ? pentru I.M.M.) si pt lotul II 106.397 lei (53.198, 5 lei ?pentru I.M.M.).Dovada incadrarii op econ in categoria IMM(cf Legii nr.346/2004, cu modif si complet ulterioare) se va prez alaturi de gar de part.Gar de part se constituie prin: 1. instrument de garantare Formular SGB - emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari care se prez in original, in cuantumul si pentru per prevazuta in doc de atribuire;gar trebuie sa fie irevocabila.2. ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul cod IBAN RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti.Per de valab a gar de part: cel putin egala cu valab ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie. Cuantumul gar de buna ex: 10%(5% pentru IMM)din val contract subsecvent fara T.V.A., pentru fiecare lot in parte.Gar de buna ex a contract se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract (cf Formular GBE ) cf prevederilor art. 90, alin.1 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.
Se va prezenta Formularul 1
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, semnata si stampilata
Se va prezenta Formularul 2
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat.
Se va prezenta Formularul 3
Cerinta nr. 4
Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Gheorghe Dulcea, Mariana Simion, Cornelia Blindu, Iulian Raicu, Angelica Popescu, Georgeta Chivu, Anca Popescu, Silviu Cioclei, Petre Luca, Rio Svoboda, Florinel Sima, Nicolae Murariu, Vasile Dobre, Stelu Manolescu, Constantin Croitoru, Ioana Iovan, Amalia Mihart, Adina Cioica, Valerica Bobocel, Georgeta Ciovica, Dorina Minzala, Iulia Masuti, Cristina Panduru, Silviu Constantin, Rodica Cheresdi
Se va prezenta Formularul 4.
Cerinta nr. 5
Certificat privind indeplinirea oblig exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (copie certificata?conform cu originalul?, semnata si stampilata).
Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Se va prez formularul tip emis de aut competente.
Cerinta nr. 6
Certificat de atestare fiscala privind indepl oblig exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului(copie certificata?conform cu originalul?, semnata si stampilata).Din certificat tb sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Se va prez formularul tip emis de aut competente.Certif mentionate la punctele 5. si 6. tb sa prez sit oblig scadente in luna anter celei in care se depun ofertele . Persoane juridice/fizice romane
Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Of Reg Comertului cu max.30 de zile inainte de data depuneriiofertelor, in original, copie legalizata sau copie certif ?conform cu originalul?, semnata si stampilat.Se va prezenta certificatul constatator.
Cerinta nr. 2
Decl pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este/nu este inscrisa in categoria IMM, in cf cu conditiile art.3 din Legea 346/2004.Se va prez declaratia.
Persoane fizice/juridice straine
Cerinta nr. 3
Doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers juridica sau de inreg/atestare ori apartenenta din punct de vedere profes la organisme legal constituite, in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident. Doc emise in alta limba, tb sa fie insotite de traducerea autorizatain lb romana.Se vor prezenta doc edificatoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.?Informatii generale? cuprinzand info priv op econ si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indif daca acestia din urma sunt aut contractante sau clienti privati, continand valori, per de livrare, beneficiari.
Cerinta nr. 2
Pentru dem experientei similare, ofertantul va prez un certificat/document emis sau contrasemnat de o aut sau de catre clientul beneficiar(in cazul clientului privat este suficienta si o deccl a op ec
Cerinta nr. 3
?Acord de asociere?Mai multi op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a exista obligatia legalizarii. Legaliz asocierii se solicita numai daca oferta comuna este decl castigatoare.
In cazul grupurilor de op econ, unul dintre parteneri trebuie desemnat ca lider.Ceilalti membri ai grupului trebuie sa prez o declaratie care sa ateste recunoasterea calitatii de lider a acestuia.
Oferta va fi transmisa de liderul grupului.Un op ec poate participa la procedura de atrib numai cu o sg oferta, fie in nume propriu, fie in cadrul unui grup.
In cazul asocierii mai multor op econ, cerintele privind sit pers a ofertantului si cap de exer a activit profes(inreg), tb sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte;cel cerinte privind cap econ-fin si tehnica pot fi indeplinite prin cumul.
Op ec care se afla in oricare dintre sit prev la art 180 si 181, din OUG 34/2006, cu modif si complet, vor fi exclusi din proc de atrib.
Cerinta nr. 4
?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului? in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( daca este cazul )
Cerinta nr. 5
?Declaratie tert sustinator tehnic si profesional? ( daca este cazul ).Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180din OUG 34/2006 si ale art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006 si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 1Document privind implementarea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. Documentele se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?.Ofertantii care se afla in curs de recertificare pot fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In ved particip la LE op econ tb sa fie inreg in SEAP avand certificat digital valid.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transm invit.Lim val pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu exista limite. Elem. ofertei care va face ob LE va fi val totala fara TVA af. cantit maxime estimate a se achiz pe toata durata acordului-cadru.Cond in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1.In cadrul LE ofert participanti nu pot decat sa imbun ultima oferta depusa;2.Nr de runde: 1;3.Durata runda: 1 zi 4.Pas licitare: da.Pe parcursul LE, sistemul info. nu va dezvalui identit si nr. of. particip si nici cea mai buna oferta de pret. In cazul in care, dupa etapa de LE, se constata ca ofertele clasate pe I loc au preturi egale, aut.contractanta va solicita reofertarea in plic inchis.Dupa runda de reof, se solicita op.econ. sa transmita aut. contractante, in 72 ore, Formularul de oferta, Centralizator oferta econ.cu noile preturi rezultate in urma licit.elec.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 11:00
Locul: R.A.A.N., DR.TR.SEVERIN. MEHEDINTI, STRADA NIOCLAE IORGA, NR. 1, SALA DE LCIITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR SI PERSOANELE IMPUTERNICITE ALE OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toate clarificarile aferente procedurii de atribuire pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor vor fi publicate in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), la adresa: www.e-licitatie.roSolicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire se vor face numai in scris la REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE - Str. N.Iorga nr.1, Loc. Dr. Tr. Severin, jud. Mehedinti , fax :0252315848, in atentia doamnei ec. Iulia MASUTI.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, in conformitate cu HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere ? Formularul 15 ? ?Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare?, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In acest caz: - declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor solicitateOfertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS JURIDIC RAAN
Adresa postala: STRADA NICOLAE IORGA, NR 1, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40 0740250563, Fax: +40 252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer