Licitatie Publica - Motorina Euro Diesel 5 necesara functionarii vehiculelor feroviare (drezine pantograf, macarale EDK,UAM , etc) din dotarea S.C "Electrificare CFR " SA
Anunt de participare numarul 142084/20.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRIFICARE CFR S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77113, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Circeag, Tel. +40 213192512, In atentia: IONEL TRUICA sau GABRIEL BADUT, Email: [email protected], Fax: +40 213119838, Adresa internet (URL): WWW.CFR.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Servicii feroviare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Motorina Euro Diesel 5necesara functionarii vehiculelor feroviare (drezine pantograf, macarale EDK, UAM , etc) din dotarea S.C "Electrificare CFR " SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile de stocarealebeneficiaruluispecificate la Cap III din caietul de sarcininr.1 I/1/414/09.01.2013
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona motorina Euro Diesel 5 care se utilizeaza drept combustibil pentru motoarele cu ardere prin compresie (diesel) cu care sunt echipate vehiculele/utilajele feroviare tip drezina pantograf si macara EDK folosite la intretinerea instalatiilor de electrificare a caii ferate, precum si vehiculele si utilajele de interventie proprietate a achizitorului S.C. ?Electrificare CFR? S.A. In perioada de iarna, 1 octombrie ? 31 martie, la solicitarea achizitorului furnizorul va livra motorina cu punctul de congelare ?25 0 C.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
444 tone Motorina Euro Diesel 5 necesara functionarii vehiculelor feroviare(drezine pantograf, macarale EDK, UAM, etc) din dotarea SC Electrificare CFR SA in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr.1I/1/414/09.01.2013elaborat de Serviciul Intretinere Exploatare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 323, 633RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare solicitata - in valoare de 34.854 lei ( 1, 5% din valoarea estimata fara TVA a contractului), iar pentru IMM care fac dovada acestei calitati conform Legii nr 346/2004 ? 50% din valoarea anterior men?ionata ; Se poate constitui GP in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 actualizata.Originalul documentului de achitare a garantiei de participare constituita printr-un instrument de garantare se depune la sediul Achizitorului, Serviciul Marketing, pana la termen limita depunere oferta din anunt de participare (AP) si copie scanata in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 zile prin raportare la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in corelatie cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va depune in contul RO95BPOS70406003841ROL01 deschis la Banc Post ? Palat CFR.Data pentru care se determina echivalenta leu / euro: cursul de schimb comunicat de BNR in data in care se va publica in SEAP anuntul de participare pentru aceasta procedura de achizitie. 2% din valoarea fara TVA a contractului, iar pentru IMM -urile, care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004 , 1 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie a contractului se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 din HG 925/2006, actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-- se va completa si prezenta : formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 - Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
Cerinta nr. 3 - Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr 314/12.10.2010 ;Cerinta nr. 4 - Evitarea conflictului de interese - formularul B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante.In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sau membrii in comisia de evaluare: dl.Truica Ionel- director general ; d-na Ioana Paliu ? director economic; dl.Ion Gavrila ? director exploatare ;dl.Gabriel Badut ? director tehnic, respectiv Clipcea Dragos, Bogdan Radu , Balasoiu Nicoleta, Gae Ionela, Circeag Ilie, Petrescu Mioara, Marinescu Viorel, Popescu Marilena, Craciun Constantin, Jianu Aurel, Chitan Mihaela si Gosea Adrian ? membrii in comisia de evaluare. Au fost nominalizate in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? din care sa reiasa obiectul de activitate, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator sau dupa caz, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. In cazul persoanelor juridice /fizice straine Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata si autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului. Se va face declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani in masura in care informatiile sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare; Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Pentru calculul
echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, an 2010 - 4, 2099, an 2011 - 4, 2379, an 2012 - 4, 4560. Cerinta se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta Formularul 11 - INFORMATII GENERALE
Capacitatea operatorului economic de a sustine financiar indeplinirea si finalizarea contractului si a veridicitatii datelor declarate de ofertant.Se va prezenta Bilantul la 30.06.2012, 31.12.2011; 31.12.2010 sau alte documente din care sa reiasa exercitiul financiar al anilor anterior mentionati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 11 - INFORMATII GENERALEBilantul la 30.06.2012, 31.12.2011; 31.12.2010 sau alte documente din care sa reiasa exercitiul financiar al anilor anterior mentionati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, din care sa rezulte ca a livrat cel putin un contract de produse similare, in valoarea de cel putin 2.323.633 lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Pentru calculul
echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, an 2010 - 4, 2099, an 2011 - 4, 2379, an 2012 - 4, 4560. Cerinta se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.
Completare Formularul 15 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produsedin ultimii 3 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice utilizate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si utilizate pentru asigurarea calitatii produsului pe perioada transportului.
Completare Formularul 16-Declaratie privind utilajele
Informatii privind asocierea.In cazul asocierii, Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici, va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere).In cazul declararii ofertantului ca si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului.Completare Formularul nr.19 - Acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 15 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produsedin ultimii 3 aniFormularul 16-Declaratie privind utilajeleFormularul nr.19 - Acord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
T.3 / 31 /04.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deschidere oferte in SEAP la data si ora mentionate in AP.Daca dupa etapa de Licitatie Electronica doua sau mai multe oferte aflate pe primul loc contin acelasi pret, AC va solicita clarificari prin SEAP pentru incarcare electronica de catre ofertanti de documente cu noi preturi.Declaratia privind subcontractantii - completare Formularul nr. 18 ? Acord de subcontractare, partile din contract care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora (se vor prezenta informatii privind proportia/ partea in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor). In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ? nu este cazul?.Daca AC solicita documente, vor fi transmise in SEAP, conform art. 19 (2), 17 (3) HG 1660/2006.Dupa finalizare evaluare calificare si tehnica, sistemul permite AC acces propuneri financiare ofertanti admisibili si clasament. Stabilire oferta castigatoare, conform art. 24 HG 1660/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a depune la sediul AC, in maxim 3 zile, de la finalizarea etapei de licitatie electronica, in scris, in original, propunerea financiara, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;oferta sa fiind stabilita castigatoare sau nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. AC va retine din garantia de participare a ofertantului care a depus o contestatie la CNSC si care a fost respinsa, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute la art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune la CNSC, cf termenelor precizate la art nr 256^2 din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77113, Romania, Tel. +40 213192512, Email: [email protected], Fax: +40 213119838, Adresa internet (URL): WWW.CFR.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2013 13:21