Licitatie Publica - MOTORINA EURO DIESEL 5
Anunt de participare (utilitati) numarul 90274/06.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. "CET-IASI" S.A.
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APROVIZIONARE, Tel.0232-237990, 0232-237993, In atentia: EC. MIHAI PRICOP, EC. LILIAN ROMASCANU, Fax: 0232-237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C."CET-IASI" S.A.
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL COORDONARE ACHIZITII, Tel.0232-237990, 0232/237993, In atentia: ING. MILICA DOBRE, Fax: 0232/237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C."CET-IASI" S.A.
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0232-237990, 0232/237993, Fax: 0232/237992
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MOTORINA EURO DIESEL 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C."CET-IASI" S.A.
- LA SUBUNITATEA CET I IASI SI LA SUBUNIRTATEA CET II HOLBOCA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE 150 TONE DE MOTORINA EURO DIESEL5 NECESARA FUNCTIONARII AUTOVEHICULELOR, UTILAJELOR SI LOCOMOTIVELOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA DE MOTORINA EURO DIESEL 5 CONTRACTATA SI FURNIZATA ESTE DE 150 TONE.
Valoarea estimata fara TVA: 465, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea Contractanta poate suplimenta cantitatea contractata cu 60 to.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de 4700 lei sau 1100 euro valabila 60 zile de la data deschiderii ofertelor. Garantie de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea totala contract, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata notarial inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap.V din Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o DECLARATIE PE PROPRIE DE RASPUNDERE semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.
CERINTE PBLIGATORII:
1. Formular 12A-Declaratie privind eligibilitatea;
2. Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006;
3. Certificat de inregistrare emis de ORC(original/copie legalitzata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul) cu semnatura si stampila;
4. Certificat de inregistrareemis de ORC(original/copie legalitzata sau xerocapie certificata pentru conformitate cu originalul) cu semnatura si stampila;
5. Formular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil contabil din anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente, prezentat in copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul;
2. Fisa de informatii generale in care se solicita cifra de afaceri realizata pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care trebuie sa fie cel putin egala cu 700.000 lei sau 163.000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati- Formular 12D (conditia minima pentru calificarea ofertantului este incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui numar de minim 3 contracte de furnizare MOTORINA EURO DIESEL 5, a caror cantitati cumulate sa fie de minim 75 tone.;
2. Autorizare pentru livrarea produselor - Formular 3;
Lista mijloacelor de transport autorizate pentru livrarea produselor petroliere (cisterne)
3. Fisa tehnica a produsului ofertat (indicatori de calitate)
4. Certificat de omologare, respectiv licenta aferenta eliberata de RAR, valabila la data deschiderii ofertelor.
5. Fisa tehnica de securitate pentru produsul ofertat.
6. Certificatul emis de organismul de certificare prin care demonstreaza ca are implementat sau este in curs de implementare un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
........................................
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2009 12:00
Locul: S.C. "CET- IASI" S.A.- SALA LICITATII DE LA BIROUL COORDONARE ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, OBSERVATORI DESEMNATI DE UCVAP, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25 Bis, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260600, Email: [email protected], Fax: 0232-217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C."CET-IASI" S.A.- SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Calea Chisinaului, nr.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232-237990, int.1134, Email: [email protected], Fax: 0232-237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2009 09:28