Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina euro diesel pentru nave, in regim de scutire de la plata accizei


Anunt de participare (utilitati) numarul 145048/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Finantari Interna, Tel. +40 241601110, In atentia: Cristian Stoicescu, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Motorina euro diesel pentru nave, in regim de scutire de la plata accizei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Incinta Port Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina euro diesel pentru navele din dotarea companiei, in regim de scutire de la plata accizei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
150 tone, livrata in transe de 16-18 tone (capacitatea unei cisterne)
Valoarea estimata fara TVA: 675, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 12.000 leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta potrivit prevederilor art. 278(1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. a)Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVAb)Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr.925/2006 si prevederile H.G. nr.1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.1 din fi?ierul "Formulare".
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20006, conform Formularului III.2.1.2 din fi?ierul "Formulare", insotita de: ? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local;
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.3 din fi?ierul "Formulare". Persoanele care detin functii de decizie din cadrul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lucian BALUT ? Director General, Decebal SERBAN - Director General Adjunct, Daniela SERBAN - Director Economic, Alexandru George IOROV ? Director Infrastructura, Ghiulentan ENCIOIU ? Sef Serviciul Juridic ?i Contencios, Paul CIUREA ? Sef Serviciu Aprovizionare, Aurelian LITA - Sef Birou Achizitii Finantari Interne.
4. Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform Formularului III.2.1.4 din fi?ierul "Formulare".
5. Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularul III.2.1.5 din fi?ierul "Formulare".Nota:
? Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006.
? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1), lit. d) din OUG nr.34/3006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: .? Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.? Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.
2. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine:
a) Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este rezident.
3. Autorizare pentru livrarea de combustibili pentru navigatie in regim de scutire de la plata accizelor, in conformitate cu prevederile legale. Se vor prezenta documente care sa ateste ca are calitatea de furnizor in regim de scutire de la plata accizelor, respectiv de furnizare de combustibili pentru navigatie, conform Normei Metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal al Romaniei , art.113.1.2.alin (1)si (8).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca pe primul loc se claseaza mai multe oferte care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea, in vederea departajarii ofertelor. Ofertele se vor depune in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256(2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta, Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601704, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2013 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer