Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina si benzina


Anunt de participare numarul 135784/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TEGA S.A.
Adresa postala: Str.Crangului nr.1, ,Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520032, Romania, Punct(e) de contact: ISTVAN KADAR, Tel. +40 733009762, Email: [email protected], Fax: +40 267-351897, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: servicii de salubrizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Motorina si benzina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sf.Gheorghe, Str Teller Ede nr.2., jud Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina si benzina la locul de livrare indicat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 motorina Euro5 - 380000 litri
Lot 2 benzina fara plumb cifra octanica 95 - 25000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 921, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare Lot1. 36000 lei pentru Lot2. 2300 lei. Se poate depune cu OP vizat de banca in contul bancar: RO55RNCB0124038030390001, deschis la BCR Sf. Gheorghe , numerar, fila cec sau scrisoare de garantie bancara, si orice instrument de garantare, asa cum prevede art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;. Garantia de participare este OBLIGATORIE. In cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, In cazul depunerii unei contestatii, si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului pentru Lot1(motorina) cat si Lot2(benzina)sumele conform, art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006). cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilutate a ofertei si minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. 5% din valoarea contractului ? fara TVA. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract, cf. art90.( 1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (formular 2)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3)
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4)
- Declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG34/2006 (Formular 5)persoane cu functie de decizie: ing. To;th ? Birtan Csaba - Director General, Bardo;cz Erno ? Director tehnic, pre?edinte comisie evaluare
ec. Vajna Kinga ? Eniko - Director economic, membru comisie evaluare, Mathe Laszlo; ? Director operational, membru comisie evaluare, Lorincz Tibor ? Manager dezvoltare, membru comisie evaluare
Kadar Istvan ? Manager administrativ, membru comisie evaluare
Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de furnizare orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 de zile, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, (respectiv comercializare si/sau distributia de motorina si benzina).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va transmite autoritatii contractante informatiile necesare pentru identificare, comunicare si datele necesare incheierii contractului.Completare si prezentare formular atasat (formularul 1)Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la licitatiile electronice precum si la orice alt tip de procedura organizata prin mijloace electronice, OPERATORII ECONOMCI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN S.E.A.P..IN CAZ CONTRAR, conform prevederilor art. 44 alin. 2 din H.G. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, OFERTA DEPUSA in cadrul acestor proceduri NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERAREInformatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=PublicHomePageProcesul repetitiv de reofertare se refera numai la pret/litru. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore).Limitele valorilor minime pana la care pretul poate fi imbunatatit: ? Nu exista limiteElementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul unitar/litru cu transport inclus exprimat in lei, fara TVA.Ofertantii vor vedea cea mai buna oferta de pret si numarul de participanti inscrisi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 11:00
Locul: SC. Tega SA.Sfantu Gheorghe str.Crangului nr.1. jud. Covasna, cod postal 520032.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau reprezentantul legal al acestuia are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice vor exista oferte cu acelasi pret, atribuirea se va face la pretul ofertat, operatorului economic care a prezentat anterior, in cadrul procedurii off-line, oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC.TEGA SA.
Adresa postala: str. Crangului nr.1., Localitatea: Sfantu Gheorghe, ,Cod postal: 520032, Romania, Tel. +40 367401911, Email: [email protected], Fax: +40 267351897, Adresa internet (URL): www.tega.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer