Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina si benzina sub forma de carnete de bonuri valorice de carburant auto.


Anunt de participare numarul 133264/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: ALINA OFITERU, Tel. +40 213181700/+40 213181717, Email: [email protected], Fax: +40 213181719, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Motorina si benzina sub forma de carnete de bonuri valorice de carburant auto.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrare BVCA: Inspectoratul de Stat in Constructii, str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti.
Livrare combustibil: statiile de distributie ale furnizorului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina si benzina sub forma de carnete de bonuri valorice de carburant auto (BVCA).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de combustibili ce se vor livra de la statiile de distributie ale furnizorului, in baza bonurilor valorice: 737 carnete.
Valoarea estimata fara TVA: 742, 943.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 13.400 leiPerioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Forma de constituire a garantiei: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) Prin OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre societatea bancara pana la data de depunere a ofertelor in contul RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5;c) In numerar la casieria I.S.C. - Aparat Central.Pentru garantia de participare bancara in favoarea autoritatii contractante se recomanda utilizarea Formularului nr. 11 din Sectiunea IV.Dovada constituirii garantiei de participare: Ofertantii au obligatia de a prezenta documentul privind constituirea garantiei de participare in original (pentru varianta a) de constituire) sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul (pentru varianta b) de constituire), la sediul Autoritatii contractante din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. si in orice caz, anterior termenului limita de depunere a ofertelor publicat in SEAP, precum si scanata, electronic, odata cu depunerea ofertei.In vederea consemnarii datei si orei de depunere a garantiei de participare aceasta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare, intocmita in 2 exemplare (vz. Sectiunea IV).Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare si vor anexa si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 13.1 si Formular 13.2), in original.Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; b) prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5; c) in numerar la casieria I.S.C. - Aparat Central;d)conform prevederilor art.90 alin. (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(...).? In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Operatorii economici incadrati in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat. Plata produselor livrate se va efectua prin ordin de plata in perioada 24-31 a lunii, numai in conturi deschise la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/ subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Declaratia privind eligibilitatea (Formularulnr. 2 din Sectiunea IV, in original).Cerinta 2: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 (Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, in original).Cerinta 3: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta 4: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006 (formularul nr. 4 din Sectiunea IV, in original).
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
- dl. Marian Bucur ? Secretar General;
- dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
- dl. Miron Simion ? Directia Juridica si Resurse Umane.
Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institutiei.Cerinta 5: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5 din Sectiunea IV, in original).
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta 6: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Formularul nr. 16 din Sectiunea IV, in original.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. Certificatul constatator eliberat de ORC de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte:
- adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ORC ), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.
- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de tertul/tertii sustinator/sustinatori.Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit (742.943, 55 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Livrarea produselor se confirma prin prezentarea cel putin a unei recomandari/certificari/confirmari contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
3. Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie de distributie (proprie sau a tertilor - subcontractanti, asociati) la nivel local, unde I.S.C. detine structuri teritoriale. (vz. www.isc-web.ro).
4. Lista cu personalul desemnat. Se va desemna cel putin o persoana care va fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului de furnizare.
5. Declaratie de disponibilitate catre prezentul contract cu privire la persoana/persoanele desemnate in lista
6. Informatii asociati/subcontractanti
Ofertantul (sau oricare dintre membrii asocierii) trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau certificari echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare. Intrucat nu exista o etapa de deschidere a ofertelor, nu se va intocmi proces verbal de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Informatii privind derulare procedurii: H.G. nr. 1660/2006 prevede doua faze distincte in ceea ce priveste evaluarea ofertelor depuse: I. evaluarea din punct de vedere al criteriilor de calificare (art. 20) si evaluarea tehnica (art. 21);II. evaluarea ofertele financiare.Avand in vedere cele de mai sus, in cadrul procedurii aplicate integral prin mijloace electronice, nu exista ca etapa in desfasurarea acesteia sedinta de deschidere a ofertelor, si pe cale de consecinta, comisia de evaluare nu are posibilitatea de a intocmi un proces-verbal de deschidere a ofertelor.Evaluarea ofertelor se va face in cadrul unor sedinte ulterioare la care participa doar membrii comisiei de evaluare.Pe parcursul aplicarii procedurii de atribuire, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari si, dupa caz, completari ale documentelor prezentate de ofertanti/candidati pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor stabilite prin criteriile de calificare si selectie sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate.Daca in urma primirii raspunsurilor la solicitarile de completari sau clarificari nu se demonstreaza indeplinirea cerintelor stabilite prin criteriile de calificare si selectie sau conformitatea ofertei cu cerintele solicitate, ofertele vor fi respinse ca inacceptabile sau neconforme.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile din ziua urmatoarea luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Fax: +40 213181719, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer