Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorine, benzine si uleiuri lubrifiante pentru Primaria Municipiului Reghin- anul 2012


Anunt de participare numarul 132828/01.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Mun. Reghin, Tel. +04 265511112, In atentia: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Email: [email protected], Fax: +04 265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Publica Locala
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Motorine, benzine si uleiuri lubrifiante pentru Primaria Municipiului Reghin- anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele sunt pentru Sectia de Drumuri a Primariei Mun. Reghin, str. Apalinei nr.118
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare motorina, benzina si uleiuri lubrifiante pentru anul 2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09211000-1-Uleiuri lubrifiante si agenti lubrifianti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Benzina fara plumb- 12.000 litri
Motorina- 120.000 litri
Uleiuri lubrifiante- 1.770 litri
Valoarea estimata fara TVA: 652, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 12.000 lei. Per. de valab. a garantiei de particip. este de 60 de zile.Formele de constituire pot fi prin: - prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig.- Formular nr.13 sau- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de particip: RO68 TREZ 4775 006X XX00 0106, deschis la Trezoreria Reghin) sau- depunerea sumei in numerar la caseria aut. contract.Garantia de particip. se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contr. de furniz. si constit. garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contract. va retine contestatorului din garantia de particip., conform art. 2781, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de 4.431, 999 lei.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de particip. si garantia de buna executie.Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de particip., in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere.In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr.346/2004. Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se accepta (conform art. 86(4) din OUG nr.34/2006) prin: - un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala depusa de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autorit. contract. va restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a prod. care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
? Declaratia privind eligibilitatea- Se va completa formular 12A
? Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Data la care expira termenul de achitare al datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si comletarile ulterioare.
Se vor prezenta documente din care sa rezulte esalonarea datoriilor, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.
Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.
Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Se va completa formular 12B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.
Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Se completeaza Formularul 12 C
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010- Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se completeaza Formularul A
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt:
Ing. Nagy Andras- Primar
Maria Precup- Viceprimar
Gabriela Koss- Secretar
Maris Angela- Sef Serviciu Buget Contabilitate
Ing. Harsan-Diaconu Camelia- Arhitect Sef
Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator. Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Informatii generaleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
acest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in mod
cumulativ.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia
economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in
conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana,
atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al
persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care
aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia
ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana
care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in
situatia care determina excluderea din procedura de atribuire,
conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."
Cerinta nr. 2- Bilantul contabilIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
acest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in mod
cumulativ.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia
economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in
conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana,
atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al
persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care
aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia
ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana
care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in
situatia care determina excluderea din procedura de atribuire,
conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1- Experienta similara- confirmarea livrarii de produse a caror valoare sa fie de min. 500.000 lei fara TVA.In cazul in care ofertantul/candidatul isi
demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si
sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are
obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula,
prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,
incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca
va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice
si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea
tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care
determina excluderea din procedura de atribuire, conform
prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Cerinta nr. 2- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatiiIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza
capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea
acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia
de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin
prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,
incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca
va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice
si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea
tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform
prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).In cazul asocierii se va prezenta formularul 12H de asociatul 1, 2
etc. acestea urmand a se cumula.
Cerinta nr. 3- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza
capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea
acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia
de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin
prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,
incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca
va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice
si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea
tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care
determina excluderea din procedura de atribuire, conform
prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).In cazul asocierii se va prezenta formularul 12H de asociatul 1, 2
etc. acestea urmand a se cumula.
Cerinta nr. 4- Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontractezeSe va completa o declaratie privind
subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care
acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de
recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acorul
acestuia/acestora.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din
ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii
subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza
capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea
acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta
persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament
ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin
care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia
candidatulu
Cerinta nr.5- Informatii privind asocierea
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna,
se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti.Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii
de la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de
calificare, III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si
III.2.3), insa solicitarile prevazute la punctele III.2.1) cu
indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.2) cu
indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinite de
fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 10:30
Locul: Primaria Municipiului Reghin, sala de sedinte, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor prezenta o imputernicire scrisa din partea conducatorului operatorului economic pentru reprezentarea acestuia la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte financiare cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis.Deoarece Primaria Mun. Reghin nu are posibilitati de depozitare in totalitate a cantitatilor solicitate, aceste produse se vor achizitiona esalonat, in functie de necesitatile achizitorului. Solicitam ca ofertantul sa detina cel putin o statie in municipiul Reghin.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recun. dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cond. OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei Mun. Reghin
Adresa postala: P-ta. Petru Maior nr.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Tel. +40 265511112, Email: [email protected], Fax: +40 265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer