Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MS-L&I-RB-08 Ludus si Iernut ? Ludus/Iernut -Reabilitare/extindere sisteme de alimentare cu apa potabila si sisteme de canalizare, statii de pompare apa potabila, statii de pompare ape uzate si conducte de refulare


Anunt de participare (utilitati) numarul 143543/09.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Ko;s Karoly, nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Fekete, Tel. +40 265208846, Email: [email protected], Fax: +40 265208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MS-L&I-RB-08 Ludus si Iernut ? Ludus/Iernut -Reabilitare/extindere sisteme de alimentare cu apa potabila si sisteme de canalizare, statii de pompare apa potabila, statii de pompare ape uzate si conducte de refulare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loacalitatile: Ludus si Iernut, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa:
? extinderea sistemului de alimentare cu apa;
? constructia unor statii de pompare apa potabila si conducte de refulare;
? testare si punere in functiune;
Canalizare:
? extinderea sistemului de canalizare;
? constructia unor statii de pompare apa uzata si conducte de refulare;
? testare si punere in functiune;
Valoarea estimata a contractului este de 40.911.457, 00 lei, din carediverse si neprevazute 2.812.311, 00 lei. Valoarea alocata pentru diverse si neprevazute este considerata suma fixa si a fost stabilita de catre AC.
Cntractul este sectorizat si se defineste astfel:
Sector 1: Ludus, Valoarea estimata a acestui sector este de 32.074.967, 00lei, din carediverse si neprevazute 2.205.000, 00 lei. Valoarea alocata pentru diverse si neprevazute este considerata suma fixa si a fost stabilita de catre AC.
Sector 2: Iernut, Valoarea estimata a acestui sector este de 8.836.490, 00lei, din carediverse si neprevazute 607.311, 00 lei. Valoarea alocata pentru diverse si neprevazute este considerata suma fixa si a fost stabilita de catre AC.
Durata de 20 luni prevazuta la Sectiunea II.3, reprezinta perioada de executie a lucrarilor si nu cuprinde perioada de notificare a defectelor de 12 luni cu posibilitate de prelungire pana la 24 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractulinclude:
Localitatea Ludus
Extinderea sistemului de alimentare cu apa cu conducte din PEID in lungime de8, 549 km inclusiv camine de vane si instalatii hidraulice;
Constructie statie de pompare apa: constructia unei noi statii de pompare ce va deservi sistemul de distributie integrata in sistemul SCADA Ludus CO-Apa-Ludus si COR-Targu Mures.
Extinderea sistemului de canalizare menajer cu lungimea de 19, 318 km inclusiv a caminelor de vizitare si de intersectie;
Constructie statie de pompare apa uzata: constructia a 4 noi statii de pompare apa uzata si conducte de refulare in lungime de 1, 714 km; Statiile de pompare apa uzata vor fi integrate in sistemul SCADA Ludus CO-Canal-Ludus si COR-Targu Mures.
Localitatea Iernut
Extinderea sistemului de alimentare cu apa cu conducte din PEID in lungime de 2, 305 km inclusiv camine de vane si instalatii hidraulice;
Extinderea sistemului de canalizare menajer cu lungimea de 4, 528km inclusiv a caminelor de vizitare si de intersectie;
Constructie statie de pompare apa uzata: constructia a 3 noi statii de pompare apa uzata si conducte de refulare in lungime de1, 368 km; Statiile de pompare apa uzata vor fi integrate in sistemul SCADA Iernut CO-Canal-Iernut si COR-Targu Mures.
Valoarea estimata a contractului este de 40.911.457, 00lei, din carediverse si neprevazute 2.812.311, 00 lei. Valoarea alocata pentru diverse si neprevazute este considerata suma fixa si a fost stabilita de catre AC.
Contractul este sectorizat si se defineste astfel:
Sector 1: Ludus, Valoarea estimata a acestui sector este de 32.074.967, 00lei, din carediverse si neprevazute 2.205.000, 00 lei. Valoarea alocata pentru diverse si neprevazute este considerata suma fixa si a fost stabilita de catre AC.
Sector 2: Iernut, Valoarea estimata a acestui sector este de 8.836.490, 00lei, din carediverse si neprevazute 607.311, 00 lei. Valoarea alocata pentru diverse si neprevazute este considerata suma fixa si a fost stabilita de catre AC.
Durata de 20 luni prevazuta la Sectiunea II.3, reprezinta perioada de executie a lucrarilor si nu cuprinde perioada de notificare a defectelor de 12 luni cu posibilitate de prelungire pana la 24 de luni
Valoarea estimata fara TVA: 40, 911, 457RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 750.000, 00lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita de leaderulasocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentrugarantie de participare constituitain Euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data 22.05.2013(Model orientativ Formular nr. 1 Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, 5 % din valoarea contractului, prinScrisoare de garantie bancara, in original; sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariconform Formular nr. 2, si 5 % din valoarea contractului, prin Retineri Succesive conform prevederilor art.90 alinalin.(3) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, Garantia de buna executie va fi constituita de catre si in numeleLiderului Asocierii In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?.Fonduri de Coeziune-76, 23% si Cofinantare nationala 23, 77%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta va include Formularul nr. 3, Formularul nr.3A si Formularul nr. 10.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Precizari:
1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: (Nume Prenume-Functia)Karacsony Erdei Etel-Membru al Adunarii Generale a Actionarilor (AGA), Pop Claudiu-Membru AGA, Padurean Mihai- AGA, Tripon Sorinel-Membru AGA, Piaskovski Stanislav-Membru AGA, Pantea Constantin-Membru AGA, Suciu Calin-Membru AGA, Kolumban Sandor Gabor-Membru AGA, Racz Ernest Lucian-Presedintele Consiliului de Administratie, Pajint Emilia Marcela-Membru al Consiliului de Administie, Nagy Istvan-Membru al Consiliului de Administratie, Puscas Andrei Constantin-Membru al Consiliului de Administratie, Ilyes Toth Alexandru -Membru al Consiliului de Administratie, Horobet Sergiu-Director General, Lazar Sorin-Director Economic, Pora Zamfira-Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale, Sirb Cristina-Manager Finante, Ciupe Aurel-Manager Apa Potabila, Bauer Csaba-Manager Apa Uzata, Turcu Gheorghe-Manager mentenanta/ Presedintele Comisiei de evaluare, Torzsok Sandor -Sef UIP, Fekete Ferenc -Sef Departament Achizitii, , Tacsa Horatiu- Membru al Comisiei de evaluare Grama Ioan -Membru al Comisiei de evaluare , Urzica Cecilia- Membru al Comisiei de evaluare.
5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata5. 1. Persoanelejuridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioarei celei in care se depun ofertele , in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioarei celei in care se depun ofertele, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5.2. Persoanele juridice straine vor prezenta:
- orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens
Nota 3: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz). Precizari:
1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata
3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.
Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionatein aceasta sectiune.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.3Angajament de sustinere financiara (daca este cazul).
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (legalizata), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocatePersoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1)si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economictrebuie sa prezinte documentele de mai jos: - Formularul nr. 7A-Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului, incheiat in forma autentica(legalizata)., prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.- Formularul nr. 6 -Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006, - Formularul nr. 4 -Declaratie privind situatia personala a operatorului economic- Formularul nr.7B ? Declaratie tert sustinator economic sifinanciar
- documente suport din care sa rezulta capacitatea financiara pentru sustinerea acordata
Cerinta nr. 2
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 5.714.871, 90 lei.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 5.714.871, 90 lei pentru o perioada de 3 luni.
Cerinta nr.1 : Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara si cifra de afaceri globala. Se solicita declararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani.Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 38.000.000, 00 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.
Nota: 1. In situatia in care valorileprezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in EURO, Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: - 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 lei, 2012:1 euro = 4, 4560 lei.2.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economictrebuie sa prezinte documentele de mai jos:
Formularul nr. 7 ? Declaratie privind cifra de afaceri globalaDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.
Formularul nr. 7C. - Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara, pentru ultimii 3 ani
Formularul nr. 7D- Identificare financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Angajament pentru sustinere tehnica (daca este cazul)
In cazul in care ofertantull isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica(legalizata)., al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.
Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1)si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic/sustinatorultrebuie sa prezinte documentele de mai jos: Formular nr. 8A-Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, in forma autentica (legalizata), al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.
- Formularul nr. 6 -Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006, - Formularul nr. 4 -Declaratie privind situatia personala a operatorului economicFormularul nr.8B ? Declaratie tert sustinator experienti similara.
-- documente suport din care sa rezulta capacitatea tehnica si/sau profesionala pentru sustinerea acordata.
2. Informatii privind ofertantii si subcontractantii
Daca oferta se depune de catre un grup de operatori economici (asociati/subcontractanti) oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere/subcontractare.Toti asociatii vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei esteraspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Contractele incheiate intreliderul asociatiei si Asociati/Subcontractantivor deveni anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si acesta.
In cazul subcontractarii ofertantul va preciza sarcinile fizice si valorice care revin partilor in cadrul ofertei tehnice si financiare.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic trebuie sa prezinteurmatoarele documente:
- Formularul nr. 20 - Informatii despre ofertant.
- Formularul nr. 21 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor precum si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
- Acordul sau scrisoarea preliminara de subcontractare( daca este cazul )
- Formularul nr. 10- Imputernicirea notariala privind autorizarea semnarii ofertei si a contractului.
Nota.Formularul 10 va fi completat si de catre fiecare membru al asocierii
1.Experienta similara a operatorului economicOfertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin10km de retele de apa.Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 20 km de retele de canal.
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: Formularul nr.8, copii dupa parti relevante din contract sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; Procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Recomandari din partea beneficiarilor nominalizati, din care sa rezulte cel putin urmatoarele : obiectul contractului, lucrarile incluse in contract, beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului), , rolul indeplinitin cadrul contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale
Note:
1.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
2.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
3. Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste experienta similara a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
Formularul nr.8 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPentru contractele realizate, ce se doresc a fi luate in considerare pentru indeplinirea criteriilor minime de calificare se vor prezenta cumulativ urmatoarele documente:
- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.
- recomandari din partea beneficiarilor nominalizati, din care sa rezulte cel putin urmatoarele : obiectul contractului, lucrarile incluse in contract, beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului), , rolul indeplinitin cadrul contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
2. Management de Mediu
Se solicita demonstrarea faptului ca operatorul economic are implementat si certificat Standardul de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001, sau echivalent
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Copia certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de persoanele autorizate, va fi depusa ca parte a ofertei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei, iar operatorul este obligat sa mentina valabilitatea lui pe toata perioada desfasurarii lucrarilor.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic trebuie sa prezinteurmatoarele documente:
- Certificatul ISO 14001, sau echivalent (copia certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de persoanele autorizate)
1. Sistem de asigurare a calitatii
Se solicita demonstrarea faptului ca operatorul economic are implementat si certificat Standardul de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Copia certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de persoanele autorizate, va fi depusa ca parte a ofertei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei, iar operatorul este obligat sa mentina valabilitatea lui pe toata perioada desfasurarii lucrarilor.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic trebuie sa prezinteurmatoarele documente:
- Certificatul ISO 9001, sau echivalent, (copia certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de persoanele autorizate)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
MS-L&I-RB-08
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2013 12:00
Locul: S.C. COMPANIA AQUASERV SA str.Ko;s Karoly, nr.1 TG MURES, JUD MURES ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara1?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?. Finantarea va fi asigurata din Fondul de Coeziune in baza Contractului de Finantare nr. 121172 / 08.04.2011 pentru Judetul Mures incheiat intre AM POS Mediu si S.C. Compania AQUASERV S.A. Tg Mures.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Durata de 20luni reprezinta perioada de executie a lucrarilor si nu cuprinde perioada de notificare a defectelor de 12 luni cu posibilitate de prelungire pana la 24 de luni. Conform prevederilor art. 29 , alin 21, din OUG nr. 34/2006 , modificata si completata prin OUG nr. 77/2012 , valoarea estimata a contractului cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in Devizul general al proiectului /Aplicatiei de finantare aprobate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA AQUASERV S.A - Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Kos Karoly nr.1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540.297, Romania, Tel. +40 265208851, Email: [email protected], Fax: +40 265208881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2013 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer