Licitatie Publica - MS-L&I-YB-08 ? Ludus- Construirea unei statii de epurare si Iernut ?Reabilitarea statiei de epurare
Anunt de participare (utilitati) numarul 125117/02.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Ko;s Karoly, nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Fekete Ferenc, Tel. 0265-208846, Email: [email protected], Fax: 0265-208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPANIA AQUASERV S.A.
Adresa postala: Str. Kos Karoly nr.1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Sef Departament UIP, Tel. (+40)265-208 809, In atentia: dl. Torzsok Sandor, Email: [email protected], Fax: (+40)265-208881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator Regional Apa - Canal
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MS-L&I-YB-08 ? Ludus- Construirea unei statii de epurare si Iernut ?Reabilitarea statiei de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Ludus si Localitatea Iernut, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile vizeaza construirea unei statii de epurare in Ludus si reabilitarea statiei de epurare din Iernut constand in: proiectare, obtinere avize, reabilitarea structurilor existente sau construirea structurilor noi, instruirea personalului de exploatare si intretinere, testare si punere in functiune, conform cerintelor Beneficiarului pentru fiecare statie de epurare in parte (sector de lucrari).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele scopuri ale contractului sunt urmatoarele:
? Conformarea efluentului statiilor de epurare Ludus si Iernut la prevederile Directivei de apa uzata 91/271/EEC.
? Tratarea corespunzatoare a namolurilor rezultate in procesul tehnologic in vederea eliminarii lor in conditii de siguranta si valorificarea biogazului.
Lucrarile preconizate vizeaza promovarea construirii unor statii de epurare noice prezinta siguranta in exploatare asigurand totodata parametrii finali de caliate coraspunzatoare cu monitorizare completa si controlul proceselor printr-un sistem SCADA.
Lucrarile preconizate vizeaza urmatoarele elemente principale:
La intrarea apei uzate in statia de epurare vor fi luate masurile necesare optimizarii aspectelor hidraulice printr-un by-pass corespunzator si un bazin de egalizare. Treapta de epurare mecanica va fi compusa obligatoriu din gratare rare si dese, respectiv un desnisipator combinat cu separator de grasimi care vor fi instalate pe o infrastructura noua.
Procesele biologice de epurare , cu reducerea biologica si chimica a fosforului , denitrificarea , nitrificarea si sedimentarea se desfasoara secvential intr-un singur bazin simultan cu posibilitatea ajustarii automatea duratei ciclurilor si a volumelor de proces aferente .Atenuarea efectelor socurilor de incarcare hidraulica si cu poluanti trebuie sa fie insotit de conducerea unui proces de epurare ce asigura atingerea parametrilor propusi in efluent .
Linia de procesare a namolurilor stabilizate aeorob se compune dinfaza dedeshidratare mecanica , respectiv depozitarea temporara a namolului deshidratat.
Toate procesele vor fi monitorizate prin sistemul SCADA si vor fi conduse in mod automat. Parametrii procesului tehnologic vor fi monitorizati prin instrumentatia on-line specificata, respectiv prin teste de laborator pe aparatura ce va fi livrata in cadrul lucrarilor.
Personalul de exploatare si intretinere va fi instruit.
Testarea statiilorconstruite se va efectua in conformitate cu cerintele angajatorului.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 502, 015RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform prevederilor art.252 lit.j) si k) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 710.000, 00 Lei; Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?. Fonduri de Coeziune-76, 23%, Co-finantare nationala-23, 77%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art 69^1 din OUG nr.34/2006, Certificat de participare la licitatie cu candidatura/oferta independenta, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, Certificat pentru plata CAS, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constatator, Certificat de inregistrare, Certificat de inregistrare in scopuri TVA, Documente care dovedesc o forma de inregistrare-pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile 2008-2010; Declaratie privind cifra de afaceri pe anii 2008-2010; Declaratie financiara recapitulativa; Identificare financiara, Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara, Cifra medie anuala de afacei pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 33.000.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta ca si antreprenor intr-un contract de executie a unor lucrari de natura si complexitate similara, indeplinit in ultimii 5 ani, avand ca obiect construirestatie de epurare a apelor reziduale orasenesti cu minim 20.000 l.e, incluzand urmatoarele etape: tratarea mecanica, tratarea biologica cu denitrificare si defosforizare, tratarea namolurilor prin ingrosare, fermentare si deshidratare, SCADA., cu o valoare de minim 5.900.000, 00 euro.
Experienta ca si proiectant de tehnologie statie de epurare, care a coordonat activitatea de proiectare, in cel putin un contract de proiectare indeplinit in ultimii 3 ani, avand ca obiect construirestatie de epurare a apelor reziduale orasenesti cu minim 20.000 l.e, incluzand urmatoarele etape: tratarea mecanica, tratarea biologica cu denitrificare si defosforizare, tratarea namolurilor prin ingrosare, fermentare si deshidratare, SCADA.
Se va prezenta: copie dupa contracte sau partile relevante din contract, Procesul Verbal de Receptie Finala a lucrarilor, documente constatatoare sau documente similare din care sa reiasa finalizarea si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, recomandari din partea beneficiarilor nominalizati.2.Decl.privind efectivul mediu anual al personalului angajat, Personalul principal (cheie) angajat in contract.Asigurarea personalului tehnic de specialitate: Personalul cheie minim si obligatoriu solicitat (avand experienata profesionala generala si specifica, dovedite cu documente suport): Manager de Proiect, Coordonator proiectare, Inginer de proces, Inginer de structuri/civile, Inginer hidrotehnist, Inginer mecanic, Inginer electric, Inginer automatizare SCADA, Sef santier Ludus, Sef santier Iernut, Resp. pentru asigurarea calitatii Ludus, Resp. pentru asigurarea calitatii Iernut.3.Sistemul asigurarii calitatii: Certificat ISO 9001, sau echivalent4. Inf. privind asociati/subcontractanti, Inf. generale despre ofertant, Date despre asociere, Decl.privind asociati sisubcontractanti partea din contract care sunt indeplinite de acestia, Acord de asociere preliminara, Acordul sau scrisoarea preliminara de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
MS-L&I-YB-08
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S19-030734 din 28.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2011 12:00
Locul: S.C. COMPANIA AQUASERV S.A, str.Kos Karoly nr.1, Targu Mures, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor/ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 21 310 46 42, Email: [email protected], Fax: (+40)21.210.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Kos Karoly nr.1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540297, Romania, Tel. (+40)265 208 851, Email: [email protected], Fax: (+40)265 208 881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2011 16:25