Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MS-SER-02 "Auditarea cheltuielilor aferente proiectului POS Mediu CCI 2009 RO 161 PR 019 - Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Mures"


Anunt de participare (utilitati) numarul 142361/06.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Ko;s Karoly, nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Fekete, Tel. +40 0265208846, Email: [email protected], Fax: +40 0265208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC COMPANIA AQUASERV SA
Adresa postala: str Kos Karoly nr 1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540297, Romania, Tel. +40 265208845, Email: [email protected], Fax: +40 265208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional de apa- canal
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MS-SER-02 "Auditarea cheltuielilor aferente proiectului POS Mediu CCI 2009 RO 161 PR 019 - Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Mures"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Judet Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractuluieste:
-intocmireade catre auditor a Rapoartelor privind Constatarile Faptice cu privire la Proiectul , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Mures?, cu codul CCI 2009 RO 161 PR 019, pe baza efectuarii procedurilor agreate in vederea verificarii conformitatii cu contractul de finantare aferent.
-intocmireade catre auditor a Rapoartelor privind Constatarile Faptice cu privire la Contractul de servicii MS-SER-01 "Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor"pe baza efectuarii procedurilor agreate in vederea verificarii conformitatii cu contractul de servicii MS-SER-01 respectiv emiterea Certificatul de Audit final.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Emiterea Rapoartelor privind Constatarile Faptice cu privire la Proiectul , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Mures?, cu codul CCI 2009 RO 161 PR 019 pe toata perioada de implementare a Proiectului.
Emiterea Rapoartelor privind Constatarile Faptice si a Certificatului de Audit Final cu privire la Contractul de servicii MS-SER-01 "Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor".
Valoarea estimata fara TVA: 967, 674RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 5.000, 00lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita de leaderulasocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentrugarantie de participare constituitain Euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data15.03.2013 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: Se consituie prin oricare dintreformele pevazute la art 90 alin 1-3 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de preferat prin Retineri Succesive conform prevederilor art.90 alinalin.(3) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, Garantia de buna executie va fi constituita de catre si in numeleLiderului Asocierii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?. Fonduri de Coeziune -76, 23%, Co-finantare nationala-23, 77%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Precizari:
1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 .Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.4 )2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.5).3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(completare Formularul nr.6).
4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.7 ).
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.8 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: (Nume Prenume-Functia)Karacsony Erdei Etel-Membru al Adunarii Generale a Actionarilor (AGA), Pop Claudiu-Membru AGA, Padurean Mihai- AGA, Tripon Sorinel-Membru AGA, Piaskovski Stanislav-Membru AGA, Bircea Rares Mihaila-Membru AGA, Suciu Calin-Membru AGA, Kolumban Sandor Gabor-Membru AGA, Racz Ernest Lucian-Presedintele Consiliului de Administratie, Pajint Emilia Marcela-Membru al Consiliului de Administie, Nagy Istvan-Membru al Consiliului de Administratie, Puscas Andrei Constantin-Membru al Consiliului de Administratie, Molovan Nicolae Sorin-Membru al Consiliului de Administratie, Horobet Sergiu-Director General, Lazar Sorin-Director Economic, Pora Zamfira-Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale, Sirb Cristina-Manager Finante /Presedintele Comisiei de evaluare, , Ciupe Aurel-Manager Apa Potabila/ Presedintele Comisiei de evaluare, Bauer Csaba-Manager Apa Uzata, Turcu Gheorghe-Manager mentenanta, Pop Calin ? Manager Dezvoltare si Relatii, Torzsok Sandor -Sef UIP, Fekete Ferenc -Sef Departament Achizitii, Negulescu Maria ? Membru al Comisiei de Evaluare, Szilagyi Zoltan - Membru al Comisiei de Evaluare, Voroneanu Dana - Membru al Comisiei de Evaluare, 6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata6. 1.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se prezinta oferta,
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta6.2. Persoanele juridice straine vor prezenta: orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origineprin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens Precizari:
1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii (inclusiv liderul)unei asocieri de operatori economici.
2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.
1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic..
2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
3. Operatorul economic trebuie dovedeasca apartenenta la un institut sau o organizatie profesionala de contabilitate sau audit: A) Persoane juridice romane: - trebuie sa fie membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Se va dovedi cu: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B)Persoane juridice straine: - trebuie sa fie membru al unei institutii sau organizatii nationale de contabilitate sau audit care, la randul sau, este membra a Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC - International Federation of Accountants).Se va dovedi cu:
- documente care dovedesc apartenenta la institutia sau organizatia nationala de contabilitate sau audit (apartenenta institutiei/organizatiei nationale la IFAC se va verifica pe pagina internet http: //www.ifac.org/about-ifac/membership/members ).sau
- un document emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania care sa certifice ca operatorul (respectiv institutia sau organizatia nationala) este agreata si recunoscuta de Camera Auditorilor Financiari din Romania pentru desfasurarea activitatii de audit financiar.Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.
Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionatein aceasta sectiune.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Obiectul licitatiei electronice: pretul total ofertat, b) Informatii puse la disp. participantilor: nr. participantilor, c) Numar runde: 1, d) Durata rundei :1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2013 12:00
Locul: S.C. Compania Aquaserv S.A. Tg. Mures, str. Kos Karoly, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?. Finantarea va fi asigurata din Fondul de Coeziune in baza Contractului de Finantare nr. 121172 / 08.04.2011 pentru Judetul Mures incheiat intre AM POS Mediu si S.C. Compania AQUASERV S.A. Tg Mures.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Deschiderea ofertelor: - locul deschiderii ofertelor : la sediul S.C. Compania Aquaserv S.A. Tg. Mures, str. Kos Karoly, nr. 1- ofertele se vor deschide la data si ora mentionata in invitatia de participare .Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: participantii la sedinta de deschidere vor prezenta o imputernicire semnata/parafata de conducatorul operatorului economic/ofertantului , intocmita conform modelului Formular nr. 2.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritateacontractanta va solicita reofertareain plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: conform art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str Kos Karoly nr 1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540297, Romania, Tel. +40 265208881, Email: [email protected], Fax: +40 265208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer