Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MS-SER-02 "Auditarea cheltuielilor aferente proiectului POS Mediu CCI 2009 RO 161 PR 019 - Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Mures"


Anunt de participare (utilitati) numarul 143420/30.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Ko;s Karoly, nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Fekete, Tel. +40 265208846, Email: [email protected], Fax: +40 265208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional de apa- canal
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MS-SER-02 "Auditarea cheltuielilor aferente proiectului POS Mediu CCI 2009 RO 161 PR 019 - Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Mures"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Judet Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este: - intocmirea de catre auditor a Rapoartelor privind Constatarile Faptice cu privire la Proiectul , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Mures?, cu codul CCI 2009 RO 161 PR 019, pe baza efectuarii procedurilor agreate in vederea verificarii conformitatii cu contractul de finantare aferent.- intocmirea de catre auditor a Rapoartelor privind Constatarile Faptice cu privire la Contractul de servicii MS-SER-01 "Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor" pe baza efectuarii procedurilor agreate in vederea verificarii conformitatii cu contractul de servicii MS-SER-01 respectiv emiterea Certificatul de Audit final.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Emiterea Rapoartelor privind Constatarile Faptice cu privire la Proiectul , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Mures?, cu codul CCI 2009 RO 161 PR 019 pe toata perioada de implementare a Proiectului.Emiterea Rapoartelor privind Constatarile Faptice si a Certificatului de Audit Final cu privire la Contractul de servicii MS-SER-01 "Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor".
Valoarea estimata fara TVA: 967, 674RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 5.000, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita de leaderul asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru garantie de participare constituita in Euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data 15.05.2013 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: Se consituie prin oricare dintre formele pevazute la art 90 alin 1-3 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de preferat prin Retineri Succesive conform prevederilor art.90 alin alin.(3) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, Garantia de buna executie va fi constituita de catre si in numele Liderului Asocierii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?. Fonduri de Coeziune -76, 23%, Co-finantare nationala-23, 77%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 .Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.4 )2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.5).3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(completare Formularul nr.6).4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.7 ).5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.8 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: (Nume Prenume-Functia)Karacsony Erdei Etel-Membru al Adunarii Generale a Actionarilor (AGA), Pop Claudiu-Membru AGA, Padurean Mihai- AGA, Tripon Sorinel-Membru AGA, Piaskovski Stanislav-Membru AGA, Pantea Constantin-Membru AGA, Suciu Calin-Membru AGA, Kolumban Sandor Gabor-Membru AGA, Racz Ernest Lucian-Presedintele Consiliului de Administratie, Pajint Emilia Marcela-Membru al Consiliului de Administie, Nagy Istvan-Membru al Consiliului de Administratie, Puscas Andrei Constantin-Membru al Consiliului de Administratie, Ilyes Toth Alexandru-Membru al Consiliului de Administratie, Horobet Sergiu-Director General, Lazar Sorin-Director Economic, Pora Zamfira-Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale, Sirb Cristina-Manager Finante /Presedintele Comisiei de evaluare, , Ciupe Aurel-Manager Apa Potabila/ Presedintele Comisiei de evaluare, Bauer Csaba-Manager Apa Uzata, Turcu Gheorghe-Manager mentenanta, Pop Calin ? Manager Dezvoltare si Relatii, Torzsok Sandor -Sef UIP, Fekete Ferenc -Sef Departament Achizitii, Negulescu Maria ? Membru al Comisiei de Evaluare, Szilagyi Zoltan - Membru al Comisiei de Evaluare, Voroneanu Dana - Membru al Comisiei de Evaluare, 6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata6. 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta6.2. Persoanele juridice straine vor prezenta: orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii (inclusiv liderul) unei asocieri de operatori economici.2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic..2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).3. Operatorul economic trebuie dovedeasca apartenenta la un institut sau o organizatie profesionala de contabilitate sau audit: A) Persoane juridice romane: - trebuie sa fie membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Se va dovedi cu: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B)Persoane juridice straine: - trebuie sa fie membru al unei institutii sau organizatii nationale de contabilitate sau audit care, la randul sau, este membra a Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC - International Federation of Accountants).Se va dovedi cu: - documente care dovedesc apartenenta la institutia sau organizatia nationala de contabilitate sau audit (apartenenta institutiei/organizatiei nationale la IFAC se va verifica pe pagina internet http: //www.ifac.org/about-ifac/membership/members ).sau- un document emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania care sa certifice ca operatorul (respectiv institutia sau organizatia nationala) este agreata si recunoscuta de Camera Auditorilor Financiari din Romania pentru desfasurarea activitatii de audit financiar.Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens.Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionate in aceasta sectiune.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara.
Formularul nr.9 ? Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara- cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
In situatia in care valorileprezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in EURO, Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: - 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 lei, 2012:1 euro = 4, 4560 lei.2.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).
Modalitatea de indeplinire
- Formularul nr.9 ? Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara- cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4. Informatii privind asociatii si subcontractantii
Daca oferta se depune de catre un grup de operatori economici (asociati/subcontractanti) oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere/subcontractare.Toti asociatii vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei esteraspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Contractele incheiate intreliderul asociatiei si Asociati/Subcontractantivor deveni anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si acesta.
In cazul subcontractarii ofertantul va preciza sarcinile fizice si valorice care revin partilor in cadrul ofertei tehnice si financiare.
Operatorul economic trebuie sa prezinteurmatoarele documente:
- Formularul nr.13 - Date despre asociere ( completatdoar de catre Liderul asocierii )
- Acordul preliminar de asociere ( daca este cazul )
- Acordul sau scrisoarea preliminara de subcontractare( daca este cazul )
Modalitatea de indeplinire
4. Informatii privind asociatii si subcontractantii
Daca oferta se depune de catre un grup de operatori economici (asociati/subcontractanti) oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere/subcontractare.Toti asociatii vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei esteraspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Contractele incheiate intreliderul asociatiei si Asociati/Subcontractantivor deveni anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si acesta.
In cazul subcontractarii ofertantul va preciza sarcinile fizice si valorice care revin partilor in cadrul ofertei tehnice si financiare.
Operatorul economic trebuie sa prezinteurmatoarele documente:
- Formularul nr.13 - Date despre asociere ( completatdoar de catre Liderul asocierii )
- Acordul preliminar de asociere ( daca este cazul )
- Acordul sau scrisoarea preliminara de subcontractare( daca este cazul )
3. Se vor prezenta informatii cu studiile, pregatireaprofesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii.Personal minim obligatoriu: 1 (unu) auditor financiar autorizat, care sa indeplineasca urmatoarele:
- autorizat de CAFR- certificat de atestare, membru activ al CAFR, carnet de membru vizat? activ? valabil la data limita de depunere a ofertelor, inscris in Registrul auditorilor financiari din Romania, (respectiv de documente echivalente in cazul apartentei la o institutie sau organizatie nationale de contabilitate sau audit din afara Romaniei) : Se vor prezenta documente doveditoare, astfel:
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR
- Carnetul de membru CAFR vizat cu mentiunea ? activ? valabil la data limita de depunere a ofertelor
- Formularul nr. 12- Declaratie de disponibilitate
Modalitatea de indeplinire
3. Se vor prezenta informatii cu studiile, pregatireaprofesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii.Personal minim obligatoriu: 1 (unu) auditor financiar autorizat, care sa indeplineasca urmatoarele:
- autorizat de CAFR- certificat de atestare, membru activ al CAFR, carnet de membru vizat? activ? valabil la data limita de depunere a ofertelor, inscris in Registrul auditorilor financiari din Romania, (respectiv de documente echivalente in cazul apartentei la o institutie sau organizatie nationale de contabilitate sau audit din afara Romaniei) : Se vor prezenta documente doveditoare, astfel:
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR
- Carnetul de membru CAFR vizat cu mentiunea ? activ? valabil la data limita de depunere a ofertelor
- Formularul nr. 12- Declaratie de disponibilitate
2. Asigurarea personalului tehnic de specialitateimplicat in contractFormularul nr. 11Declaratie privind efectivul mediuanual alpersonalului angajat si alcadrelor de conducere.
Se solicita informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
2. Asigurarea personalului tehnic de specialitateimplicat in contractFormularul nr. 11Declaratie privind efectivul mediuanual alpersonalului angajat si alcadrelor de conducere.
Se solicita informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
1.Experienta similara a operatorului economic
Formularul nr.10 Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Autoritatea contractanta solicita prezentarea cel putin a unui contract dus la bun sfarsit in ultimii 3 anicare a avut ca obiect prestarea unor serviciisimilare in domeniul auditului.
Pentru contractele realizate, ce se doresc a fi luate in considerare pentru indeplinirea criteriilor minime de calificare se vor prezenta : - certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
Formularul nr.10 Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Autoritatea contractanta solicita prezentarea cel putin a unui contract dus la bun sfarsit in ultimii 3 anicare a avut ca obiect prestarea unor serviciisimilare in domeniul auditului.
Pentru contractele realizate, ce se doresc a fi luate in considerare pentru indeplinirea criteriilor minime de calificare se vor prezenta : - certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2013 12:00
Locul: Tg Mures str Kos Karoly nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?. Finantarea va fi asigurata din Fondul de Coeziune in baza Contractului de Finantare nr. 121172 / 08.04.2011 pentru Judetul Mures incheiat intre AM POS Mediu si S.C. Compania AQUASERV S.A. Tg Mures.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Deschiderea ofertelor: - locul deschiderii ofertelor : la sediul S.C. Compania Aquaserv S.A. Tg. Mures, str. Kos Karoly, nr. 1 - ofertele se vor deschide la data si ora mentionata in invitatia de participare . Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: participantii la sedinta de deschidere vor prezenta o imputernicire semnata/parafata de conducatorul operatorului economic/ofertantului , intocmita conform modelului Formular nr. 2. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: conform art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str Kos Karoly nr 1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540297, Romania, Tel. +40 265208881, Email: [email protected], Fax: +40 265208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer