Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MS-TM-YB-01- Tirgu Mures - Reabilitarea Statiei de Epurare - Linia namolului


Anunt de participare (utilitati) numarul 132041/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Ko;s Karoly, nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Sef Departament Achizitii Publice, Tel. (+40)265-208846, In atentia: dl.Ferenc Fekete, Email: [email protected], Fax: (+40)0265-208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional de apa canal
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MS-TM-YB-01- Tirgu Mures - Reabilitarea Statiei de Epurare - Linia namolului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Statia de epurare Cristesti, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MS-TM-YB-01- Tirgu Mures - Reabilitarea statiei de epurare - linia namolului -Lucrarile vizeaza reabilitarea statiei de epurare din Cristesti constand din: proiectare, elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor, reabilitarea structurilor existente sau construirea structurilor noi, instruirea personalului de exploatare si intretinere, testare si punere in functiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile vizeaza reabilitarea statiei de epurare din Cristesti constand din: proiectare, elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor, reabilitarea structurilor existente sau construirea structurilor noi, instruirea personalului de exploatare si intretinere, testare si punere in functiune.Principalele scopuri ale contractului sunt urmatoarele:
Lucrarile preconizate vizeaza reabilitarea liniei de namol a statiei de epurare a municipiului Tg Mures.
Lucrarile de reabilitare vizeaza urmatoarele elemente principale:
- Reabilitarea concentratoarelor gravitationale
- Reabilitarea concentratoarelor mecanice
- Imbunatatirea fermentarii namolului prin condtionarea prealabila a namolurilor introduse la fermentare, prin inlocuirea echipamentelor aferente fermentarii (amestecatoare noi in metantanc, inlocuire schimbatoare de caldura, inlocuire pompe recirculare namol la fermentare)
- Inlocuirea gazometrelor existente
- Reabilitarea deshidratarii namolurilor
- Uscarea namolului
- Reparatii la unitatea de cogenerare
- Reabilitarea statiei de pompare apa tehnologica si a instalatiilor hidraulice aferente.
Toate procesele vor fi monitorizate prin sistemul SCADA si vor fi conduse in mod automat. Parametrii procesului tehnologic vor fi monitorizati prin instrumentatia on-line specificata, respectiv prin teste de laborator. Instruirea personalului de exploatare si intretinere.Testarea statiei reabilitate.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 330, 641RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantei de participare 550.000, 00 Lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?. Fonduri de Coeziune-76, 23%, Co-finantare nationala-23, 77%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 , Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constatator, Documente care dovedesc o forma de inregistrare-pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile 2008-2010; Declaratie privind cifra de afaceri pe anii 2008-2010; Declaratie financiara recapitulativa; Identificare financiara, Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara, Cifra medie anuala de afacei pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 28.000.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani:
Experienta intr-un contract de executie a unor lucrari (noi sau de reabilitare) pe linia de tratarea a namolurilor, incluzand procesul de uscare pana la minim 65% substanta uscata, intr-o statie de epurare a apelor reziduale cu capacitatea de minim 200.000 l.e.Experienta ca si proiectant de tehnologie statie de epurare, care a coordonat activitatea de proiectare, in cel putin un contract de proiectare, avand ca obiect reabilitarea / construirea liniei detratarea namolurilor, incluzand procesul de uscare pana la minim 65% substanta uscata, intr-o statie de epurare a apelor reziduale cu capacitatea de minim 200.000 l.e. Se va prezenta: copie dupa contract sau parti relevante din contract, procesul verbal de receptie din care sa rezulte ca lucrarile/serviciile au fost duse la bun sfarsit, recomandari din partea beneficiarilor nominalizati.
2.Decl.privind efectivul mediu anual al personalului angajat pe ultimii 3ani, Personalul principal (cheie) angajat in contract, Asigurarea personalului tehnic de specialitate: Personalul cheie minim si obligatoriu solicitat (avand experienata profesionala generala si specifica, dovedite cu documente suport): Manager de Proiect, Coordonator proiectare, Inginer de proces, Sef de santier. 3. Declaratie privind utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice. 4.Sistemul asigurarii calitatii: Certificat ISO 9001, sau echivalent 5. Informatii privind asociati/subcontractanti, Informatii generale despre ofertant, Date despre asociere, Decl.privind lista asociatilor si a subcontractorilor precum si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, Acord de asociere preliminara, Acordul sau scrisoarea preliminara de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
MS-TM-YB-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2012 12:00
Locul: S.C. COMPANIA AQUASERV S.A, str.Kos Karoly nr.1, Targu Mures, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Documentatia de atribuire poate fi descarcata direct si nerestrictionata, de catre operatorii economici interesati, din sectiunea "Documentatie si clarificari".2. - Aplicarea criteriului ?pretul cel mai scazut? se va face numai pentru ofertele declarate ADMISIBILE.Va fi declarata castigatoare oferta care obtine cea mai mica valoare conform urmatoarei formule: Pp = P1 + 25 x P2 + P3Unde: - Pp reprezinta valoarea cumulata totala a factorilor de evaluare, exprimata in lei, (respectiv costul de investitie, costul de operare anual maxim garantat de ofertantinmultit cu 25, si costul lucrarilor in regie - Formularul 27 - Formular de oferta)Factori de evaluare: - P1 reprezinta pretul ofertei exprimat in lei ( pretul declarat in Formularul 27 - Formular de oferta)- P2 reprezinta costul operational anual maxim garantat exprimat in lei (pretul declarat in Formularul 27 - Formular de oferta)- P3 reprezinta costul lucrarilor in regie exprimat in lei(pretul total declarat in Formularului 33 ? Lucrari in regie)In situatia in care, in baza formulei de mai sus, doi sau mai multi ofertanti au obtinut valori finale egale (Pp), departajarea se va facein functie de pretul ofertei ( P1), respectiv autoritatea contractanta va atribui contractul operatorului economic a carui oferta are cel mai mic pret al ofertei (P1). In situatia in care si P1 este egal la ofertantii aflati in competitie, departajarea va fi facuta dupa cel mai mic cost operational anual maxim garantat (25 xP2). In continuare, daca ofertantii aflati in competitie au costul operational anual maxim garantat (25xP2) egal, departajarea se va face dupa cel mai mic cost al lucrarilor in regie (P3).3. Durata contractului 32 de luni inclusiv perioada de notificare a defectiunilor de 12 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 21 310 46 42, Email: [email protected], Fax: (+40) 21 210 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Kos Karoly nr.1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540297, Romania, Tel. (+40) 265 208 851, Email: [email protected], Fax: (+40) 265 208 881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2011 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer