Licitatie Publica - Multifunctional terasier
Anunt de participare numarul 141268/22.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02550 Bucuresti
Adresa postala: Str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77302, Romania, Punct(e) de contact: Lt. col. ing. Vilcea Ionel, F.p.ing. Vasile Adela, Tel. +40 213136220, Email: [email protected], Fax: +40 213149333, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Multifunctional terasier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 306, 451.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: De regula, anual. Cant. estimata de prod. pe parcursul derularii acordului-cadru este: min.-1 prod, max.- 4 prod. Cant. estimata de prod. care ar putea face obiectul unui contract subsecvent: min. -1 prod; max. - 2 prod.Val. estim. a celui mai mare contract subsecvent fara TVA: 1.153.225, 80 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Multifunctional terasier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Multifunctional terasier ? 4 complete
Valoarea estimata fara TVA: 2, 306, 451.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare: 25.000 lei.In cazul in care garantia de participare se va depune in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asa cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004, precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16, alin.2 din legea mentionata. Ofertantul precum si fiecare din membrii grupului in asociere vor atasa la oferta declaratia pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte operatorul economic), conform modelului prevazut in Anexa nr. 1 si, dupa caz, Anexa nr. 2 la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.2. Perioada de valabilitate: 95 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.3. Mod de constituire: in LEI, prin virament bancar in contul autoritatii contractante U.M.02550 Bucuresti cod IBAN RO62TREZ7005005XXX000212 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. sau prin instrument de garantare (Formular nr. 3), emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, si care se prezinta, cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, ca inacceptabile. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent sau 5% din valoarea din valoarea fara T.V.A. a contractului sunsecvent, in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent de ambele parti, conform model (Formular nr. 14). Instrumentul de garantare de buna executie se va prezenta autoritatii contractante in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Capitol bugetar - 60.10.02 ; articolul si alineatul bugetar - 71.01.02
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G nr. 34/2006: Formular nr. 4, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, iar in cazul unei asocieri de catre toti membrii asocierii.
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, Formular nr. 5. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 vor fi demonstrate pentru fiecare asociat.-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii catre bugetul de stat (bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.u.G. nr. 34/2006 - Formular nr. 6. Declaratia mentionata se va prezenta, daca este cazul, si de subcontractant si de tertul sustinator. Personalul de conducere cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura: Floarea Serban; Catalin Moraru; Marcel Arseanu; Romeo Nechita; Ioan Stanciulescu; Marian Oprisi.
-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formular nr. 7).
Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? semnat si stampilat, cu exceptia celor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura care se vor prezenta doar in original/copie legalizata.
Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG nr. 925/2006. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.u.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competentene ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au ca activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Documente solicitate:
a)persoane juridice romane: -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte informatii care sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului;b) persoane juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Din documentele prezentate, trebuie sa reiasa ca operatorii economici au in obiectul de activitate producerea/comercializarea de produse de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator emis de O.R.C. in copie, autoritatea contractanta va solicita, in etapa de evaluare a ofertelor, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi livrat, in ultimii 3 ani, cel putin un produs similar celui care face obiectul procedurii de atribuire (indiferent de cantitate sau valoare). Ofertantul va prezenta Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Formular nr. 8.Confirmarea livrarilor se va face prin prezentarea de copii dupa parti relevante din contracte/recomandari din partea beneficiarilor/procese verbale de receptie/ certificate/documente constatatoare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clienti beneficiari. Documentele de confirmare se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? semnat si stampilat.
Nota: Cei trei ani se calculeaza anterior datei de depunere a ofertei si pana la aceasta.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO-9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2013 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante: B-dul. Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale ? U.M. 02550 Bucuresti ? Biroul juridic
Adresa postala: B-dul. Drumul Taberei nr. 9-11, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Tel. +40 213136220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2012 09:46