Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Municipiul Piatra Neamt - inovatie si informare in folosul cetateanului si a mediului de afaceri


Anunt de participare numarul 122933/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  RO-610101, Romania, Punct(e) de contact:  Neculai Munteanu, Tel. 0233218991, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0233215374, Adresa internet (URL):  http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Municipiul Piatra Neamt -inovatie siinformare in folosul cetateanului si a mediului de afaceri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea schimbului de informatii dintre entitatile administratiei publice locale in conditii sporite de securitate si calitate, cat si de a expune un instrument de lucru eficient si usor de folosit pentru rezolvarea competentelor ce tin de primarie catre cetateni si mediul de afaceri. In urma implementarii prezentului proiect, acestia vor beneficia de 12 servicii online, automatizate in mare masura, oferite de catre administratia publica locala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48600000-4-Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 242, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare ? 42.500leigarantia de buna executie ? 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare, in cadrul POS ?Cresterea Competitivitatii Economice?, Axa Prioritara III Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de interventie 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioaresubcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pentru ofertant/ ofertanti asociati /persoana care sustine ofertantul sau asocierea:
Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006
pentru ofertant/ ofertanti asociati:
Calitatea de participant la procedura , Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69 indice 1 /O.U.G. nr. 34/2006, Certificate de atestare fiscala valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local si de stat, In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Certificat constatator emis de ORC in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii. CUI emisde ORC.
Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; copii ale blilanturilor contabile pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009 si 2010 ), vizate si inregistrate de catre organe competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010): -min. 8.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere. Cerinta minima : project manager, analist de business, Arhitect de solutie, Consultant securitate, minim 2 specialisti aplicatii software de tip management documente, minim 2 specialisti administrare aplicatii software case management, minim 2 specialisti administrare aplicatii software portal, 1 Consultant testare, 1 Specialist solutie antivirusPentru fiecare membru: CV- uri, copii diplome, atestate, autorizatii si certificate profesionale obtinute si mentionate in CV., o declaratie de disponibilitate pentru intreaga durata de prestare a serviciilor, copie carnet de munca.
In cazul unei asocieri, formularele vor fi completate de catre liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizand pozitia pentru care este propus.Declaratie privind lista principalelor livrari/prestari in ultimii 3 ani, se solicitacel putin un contract de implementare a unei solutii informatice complexe ce cuprinde livrare de echipamente hardware, software si servicii aferente.Se vor prezenta copii dupa: contract, procesul verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului.
Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii / asocierea, Standarde SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2007, SR ISO/CEI 27001:2006sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract cu valoarea de minim 4.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2011 09:00
Locul: Primaria Municipiului Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, sediul nou, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatorii UCVAP desemnati si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala, in baza contractului de finantare in cadrul POS ?Cresterea Competitivitatii Economice?, Axa Prioritara III Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de interventie 2 Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice, Operatiunea 1 .
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610101, Romania, Tel. 0233/218 991 int 224, Email:  [email protected], Fax:  0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2011 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer