Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Muzeul Civilizatiei Dacice si Romane Deva-Reparatii capitale,amenajare birouri si depozite in cladirea anexa


Anunt de participare numarul 29323/23.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL CIVILIZATIEI DACICE SI ROMANE
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE, NR.39, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA FULGA, Tel.0254-216750, Email: [email protected], Fax: 0254-212200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Muzeul Civilizatiei Dacice si Romane Deva-Reparatii capitale, amenajare birouri si depozite in cladirea anexa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Muzeul Civilizatiei Dacice si Romane, municipiul Deva, b-dul 1 Decembrie, nr.39
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-lucrari de recompartimentari interioare, montarea unor tavane false din gipscarton, refacere finisaje interioare si exterioare, inlocuire jgheaburi si burlane, executarea unor trotuare de protectie, lucrari de hidroizolatie, schimbarea instalatiei electrice, montarea unei centrale termice4, executarea unei retele noi de telefonie si calculatoare, extinderea retelei de alimentare cu apa si canalizare, refacerea imprejmuirii existentedin piatra si material lemnos, plantarea unei vegetatii de protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45261300-7-Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
74225000-2-Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si temei de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 312, 929.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 23500lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie eligibilitate;2.Declaratie privind neinc.in preved.art.181 din OUG nr.34/2006;3.Certificat constatator si certificat de inregistrare fiscala eliberate de ORC;4.Autorizatie MCC-activitate in domeniul monumentelor istorice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 31.12.2006
2.Informatii generale
3.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: 6500000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
2.Lista cu personalul implicat in realizarea lucrarilor
3.Lista cu utilaje
4.Certificare ISO 9001
5.Certificare ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-un contract de lucrari finalizat in valoare de 690000lei-2 specialisti atestati de MCC pentru proiectare si executie lucrari in domeniul monumentelor istorice-1 responsabil tehnic cu executia atestat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: plata in numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2007 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba-Iulia
Adresa postala: Piata I.C. Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510118, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal la CNSC;10 zile de la comunicarea deciziei CNSC la Curtea de Apel Alba-Iulia
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Muzeul Civilizatiei Dacice si Romane
Adresa postala: b-dul 1 Decembrie, nr.39, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel.0254216750, Email: [email protected], Fax: 0254212200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer