Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MUZEUL SATULUI - GOSPODARIE TRADITIONALA, JUDETUL GALATI


Anunt de participare numarul 38839/09.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala: StradaEroilor 7, Localitatea: Galati, Cod postal: 800119, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA BRATOVEANU, Tel.0236468060, Email: [email protected], Fax: 0236468060, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MUZEUL SATULUI - GOSPODARIE TRADITIONALA, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: REGIUNEA DE DEZVOLTARE 2SUD-EST, TERITORIUL ADMINISTRATIV AL COMUNEI TULUCESTI (REZERVATIE FORESTIERA PADUREA GARBOAVELE), JUDETUL GALATI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea este compusa din :
-Reconstituirea a patru gospodarii traditionale
-Construirea unui sediua dministrativ si grupuri sanitare pentru vizitatori
-O fantana cu cumpana si o fantana cu roata
-Realizarea unor rigole perimetrale pentru preluarea apelor pluviale de pe versanti
-Amenajarea albiei unui parau artificial
-Realizarea de retele de apa, canalizare cu fosa septica si retele electrice inincinta
-Instalatii sanitare, incalzire si electrice la sediul administrativ propus
-Realizarea de alei carosabile si pietonale
-Amenajarea unui platou central tip Hora Satului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212313-3 - Muzeu (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: 920, 542.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 8000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL DE VECINATETE ROMANIA-MOLDOVA 2004-2006, PHARE CBC 2004
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.
Cazier fiscalCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Informatii privind cerintele minime cu privire la capacitatea economico-finanaciara pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantul: Cifra medie anuala de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani = min.2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de utilaje, echipamente necesare executiei lucrarii.
Informatii privind personalul, precum si studiile si pregatirea acestuia.
-experienta similara
-lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - minim 1 contract cu o valoare egala sau mai mare cu 250.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia se poate achita la casieria Consiliului Judetului Galati, sau prin OP in contul RO35TREZ30621360250xxxxx, deschis la Trezoreria Galati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2007 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETULUI GALATI, BLOC CRISTAL ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA ANRMAP
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA DIN CADRUL CONSILIULUI JUDETULUI GALATI
Adresa postala: STR. EROILOR NR.7, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800119, Romania, Tel.0236.417.222, Fax: 460.703
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer