Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Nava Maritima de supraveghere pentru Politia de Frontiera Romana


Anunt de participare numarul 52405/16.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE, Tel.00 40 21 326 5555, In atentia: Gabriel VARNAIOTE, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Nava Maritima de supraveghere pentru Politia de Frontiera Romana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform fisei de date a achizitiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Nava maritima pentru supravegherea frontierei maritime a Romaniei, frontiera externa a Uniunii Europene, precum si asigurarea respectarii jurisdictiei statului Roman in zona de competenta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35111100-6 - Nave maritime de patrulare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 nava maritima pentru supravegherea frontierei
Valoarea estimata fara TVA: 21, 520, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2008 pana la 30.11.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de partic430400E;Garantie de buna exec, 10% val contract fara TVA;Scris de garantie de buna exec a oblig de compensare directa in val de min 80% val cofinantata de statul roman(conformOUG189)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din Fonduri PHARE si cofinantarea partii romaneRO2006/018-147.03.04.02.03
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura lansata cu clauza suspensiva.Se atribuie contractul doar dupa clarificarea cu CE a aplicabilitatii OUG189.Oper. ec. ce participa la procedura accepta ca AC nu va fi raspunzatoare pentru niciun prejudiciu indiferent de natura lui in cazul anularii procedurii chiar daca AC a fost instiintata
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Adresa de la Curtea districtuala/ Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste solvabilitatea acesteia.
Cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate: reprezentantul/reprezentantii legali ai operatorului economic si pentru persoanele imputernicite sa semneze oferta.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat pentru plata CAS (numai pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006, 2007).
2.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari 2005, 2006, 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.trebuie sa fie minim 16000000 EUR.2.sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat cu succes maxim 3 contracte avand ca obiect livrarea de nave maritime catre structuri din domeniul militar sau de ordine publica, in ultimii 3 ani calculati de la data de depunere a ofertelor.2. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa dovedeasca respectarea standardului de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.minim 10700000 Euro (participarea ofertantului la respectivele contracte).In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.2.ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S28-037554 din 09.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2008 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARERO 2006/018-147.03.04.02.03 Nava maritima de supraveghere
VI.3) Alte informatii
Procedura lansata cu clauza suspensiva.Se atribuie contractul doar dupa clarificarea cu CE a aplicabilitatii OUG189.Oper. ec. ce participa la procedura accepta ca AC nu va fi raspunzatoare pentru niciun prejudiciu indiferent de natura lui in cazul anularii procedurii chiar daca AC a fost instiintata.Respectarea OUG nr.189/12.12.2002, actualizata, privind operatiunile compensatorii referitoare la contractele de achizitii pentru nevoi de aparare, ordine publica si siguranta nationala. Contract la cheie de livrare echipamente.Este posibila prelungirea duratei contractului sub rezerva aprobarii de catre Comisia Europeana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.+40 21 326 87 09:326 87 30, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 272 alin. (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.+40 21 326 87 09:326 87 30, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer