Licitatie Publica - Normalizare tensiune Agries
Anunt de participare (utilitati) numarul 120863/06.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. 0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Electrica Distributie Transilvania Nord - Sucursala S.D.E.E. Bistrita
Adresa postala: Str. V. Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Punct(e) de contact: Serv. C.U.L.I., Tel. 0263.205330, In atentia: Dan Patrascu
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Electrica Distributie Transilvania Nord - Sucursala S.D.E.E. Bistrita
Adresa postala: Str. V. Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Punct(e) de contact: Serv. C.U.L.I., Tel. 0263.205330, In atentia: Dan Patrascu
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Electrica Distributie Transilvania Nord - Sucursala S.D.E.E. Bistrita
Adresa postala: Str. V. Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Tel. 0263.205702, In atentia: Secretariat, Fax: 0263.205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Normalizare tensiune Agries
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Agries, com Tarlisua jud. Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari in LEA jt si PTA existente : inlocuire conductoare, stalpi si echipamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari electrice
Valoarea estimata fara TVA: intre 340, 000 si 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :4.500 lei . Garantia de buna executie : durata 24 de luni ; valoare :10 % din valoarea contractului . Pentru IMM se se acorda 50 % reducere din valoarea garantiei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata la 120 de zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta ; finantare din surse proprii .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente necesare: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit a), b), c), d) din OUG 34/2006 3. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat 4. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente necesare 1. Bilantul contabil la 31.12.2009 si 30.06.2010(sau 31.12.2010) vizat si inregistrat de organele competente
2. Declaratie bancara privind bonitatea
3. Cifra medie anuala de afaceri (pentru ultimii 3 ani - 2008, 2009, 2010 ? sau 2007, 2008, 2009);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente necesare 1. Fisa de informatii generale, 2.Lista principalelor contracte de lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, 3. Fisa/fise de informatii privind experienta similara, 4.Recomandari: Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu beneficiar/ client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv, 5. Personalul propus pentru executia investitiei, 6. Asigurarea tehnica propusa pentru executia invest.7.Atestat A.N.R.E.valabil pe toata durata contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP pentru a licita electronic; Numarul de runde ale licitatiei elctronice :1 runda ; durata rundei :1 zi .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2011 12:00
Locul: Sediul S.D.E.E. Bistrita, str. V. Conta nr. 11, cam. 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.D.E.E. Bistrita
Adresa postala: Str. V. Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Tel. 0263205702, Fax: 0263205704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 15:30