Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Normalizarea conditiilor de trafic pe drumurile judetene prin reabilitarea a 3 poduri afectate de inundatii


Anunt de participare numarul 60201/04.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Normalizarea conditiilor de trafic pe drumurile judetene prin reabilitarea a 3 poduri afectate de inundatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judet Arges, com. Valea Danului Ciomagesti Cateasca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrari de reabilitare a 3 poduri afectate de inundatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Renovare de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 poduri afectate de inundatii
Valoarea estimata fara TVA: 2, 211, 123EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 88.422, 73 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare si Bugetul Consiliului Judetean Arges
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. Eligibilitate, Decl. priv neincadrarea in prev. art 181, Certificat de atestare fiscala buget local si de stat, Cazier fiscal, Declaratie priv. cal. de participant la procedura, Imputernicire legala semnata de catre administrator cand semnatarul efertei este altul decat administratorul firmei;Cazier judiciar pentru persoana care semneaza declaratiile, Certif. Constatator emis de ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani;
Declaratie pe proprie raspundere privind Cifra de afaceri pe ultimii 3 anidecl
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea medie minima a cifrei de afaceri6500000 euro - circa de 3 ori valoarea estimata a proiectului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate pentru ultimii 5 de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract si insotite de certificari de buna executie;
Experienta similaraRecomandari din partea altor beneficiariDeclarartie privind dotarile specifice F 12 H;
Declaratie privind pers. de specialitate, inclusiv CV-uri, F12I;
Standard privind sistemele de management a calitatii ISO 9001 sau certificate echivalente;
Standard privind sistemele de management a mediului ISO 14001 sau certif. echiv.
Standard privind managementului securitatii sanatatii ocupationale din seria OHSAS 18001 sau certif. echiv.
Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea pe toata durata contractului a conditiilor de munca si a masurilor de protectia muncii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
el putin 2 contracte de natura si complexitatea celor licitate( cele 2 contr. cumulate sa aiba valoarea min. circa 50% din valoarea estimata a proiectului - 1100000 euro);cel putin 2 recomandari din care cel putin una sa fie aferenta contractelor prezentate la litera b) din fisa de date;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pt executia lucarii
10%
Descriere:
4.
perioada de garantie a lucrarilor executate
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria autoritatii contractante - C.J. Arges, Piata vasile Milea nr. 1 et. II, cam. 100 program incasari L-J 8h30-11h00 si 13h-14h30, V 8h30-10h30
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 10:00
Locul: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr. 1, et. IV, cam 180
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti UCVAP si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri PHARE si Bugetul Consiliului Judetean Arges
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030004, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la primirea unui act al autoritatii contractante pe care il considere nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges - Compartimentul Juridic Contencios
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr. 1, et V, cam.187, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248217800 int.226, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2008 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer