Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - NOUL SEDIU AL INSPECTORATULUI TERITORIAL DE MUNCA AL JUDETULUI BIHOR -CONTRACT DE LUCRARI - REPARATIE CAPITALA CLADIRE


Anunt de participare numarul 23274/12.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA BIHOR
Adresa postala: str. Tudor VLADIMIRESCU nr.2, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410203, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Buzlea, Tel.0259-437804, In atentia: Vasile Voinea, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259-435052, Adresa internet (URL): itmbihor.keysys.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC PROIECT BIHOR SA ORADEA
Adresa postala: Str. Gen. Magheru, Nr.23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410057, Romania, Tel.0259/415350, In atentia: Stefan Stoicea, Email: [email protected], Fax: 0259/415353
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Controlul de stat privind relatiile de munca, sanatatea si securitatea in munca
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
NOUL SEDIU AL INSPECTORATULUI TERITORIAL DE MUNCA AL JUDETULUI BIHOR -CONTRACT DE LUCRARI - REPARATIE CAPITALA CLADIRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bihor, Oradea, strada Armatei Romane, nr.1/A, Corp D
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie capitala a cladirii si instalatiilor aferente pentru cantitatileindicate incaietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executare lucrari conform documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 900, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Spatiul verde limitrof cladirii se va imprejmui si se va proteja.Lucrari suplimentare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de60.000 RONGarantia de buna executie a contractului de executie lucrari este in procent de 10% din valoarea acestuia, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri extrabugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se va face numai daca oferta comuna este declarata castigatoare aceasta fiind o conditie necesara pentru indeplinirea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantulnu se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind eligibilitatea;Certificat/cazier fiscal privind plata obligatiilor exigibile catre bugetul local, bugetul general consolidat, comisionul conform Legii 130/1999, valabile la data licitatiei; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Informatii generale;Copie dupa Certificatul Unic de Inregistrare;Certificat ORC;Acorduri de asociere nelegalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniu cel putin 3.000.000 RON (961.538 EUR), Cash-flow suficient pentru sustinere lucrare, Asigurare risc profesionalDocumente: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organe competente, Cash flowul, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Asigurare risc profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii:
Contractsimilarvaloare minima 1.000.000 RON (320.512 EUR) cu certificat de buna executie;Lista lucrari executate in ultimii 3 ani;Dotari tehnice si cu personalul conform documentatie de atribuire; Declaratie respectare obligatii protectia muncii cf. OUG 34/2006;Informatii masuri protectia mediului;Declaratie subcontractanti;ISO9001/2001;ISO 14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata totala de executie (maxim 10 luni)
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie tehnica acordata pentru lucrarile de constructii (minim doi ani)
5%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executarea lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
75635/11.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerarla casieria institutiei din Bihor, Oradea, strada Tudor Vladmirescu, nr.2, etaj II, camera 201
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2007 12:00
Locul: Inspectoratul Teritorial de MuncaBihor, Oradea, strada Tudor Vladimirescunr.2, etaj II, cam 203
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-ul Dinicu Golescunr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Telefon: 021/310 4641, Email: [email protected], Fax: Telefon: 021/310 4642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Parcul Traian, nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426881, Email: [email protected], Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
confom OUG 34/2006 de la art.255 la art.287.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al ITM Bihor
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu, nr.2, et II, cam.206, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410203, Romania, Tel.0259-437015, Email: [email protected], Fax: 0259-437804, Adresa internet (URL): www.itmbihor.keysys.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2007 18:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer