Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?O scoala europeana ? Lucrari de interventie la Scoala generala nr. 1, str. Andrei Muresanu, nr. 2, Anina, Judetul: Caras - Severin?


Anunt de participare numarul 118345/31.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Anina (PrimariaOrasuluiAnina Caras Severin)
Adresa postala:  str. Sf. Varvara nr. 49, Localitatea:  Anina, Cod postal:  325100, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Neicu, Tel. 0255 240115, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0255 240115, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?O scoala europeana ? Lucrari de interventie la Scoala generala nr. 1, str. Andrei Muresanu, nr. 2, Anina, Judetul: Caras - Severin?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Anina, str. Andrei Muresanu, nr. 2, Judetul: Caras - Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de lucrari de constructii-montaj pentru proiectul?O scoala europeana ? Lucrari de interventie la Scoala generala nr. 1, str. Andrei Muresanu, nr. 2, Anina, Judetul: Caras - Severin?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de lucrari de constructii-montaj pentru proiectul?O scoala europeana ? Lucrari de interventie la Scoala generala nr. 1, str. Andrei Muresanu, nr. 2, Anina, Judetul: Caras - Severin?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 851, 101.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare este de 37.000 lei;garantiei de buna executie-5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin POR, Axa prioritara 3, domeniul major de interventie 3.4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-Certificatul de atestare fiscala emis de DGFP
-Certificatul fiscal pentru persoanele juridice privind plata impozitelor si taxelor locale
-Cazier fiscal eliberat de DGFP
-Cazier judiciar/certif. echiv.
-C.U.I.
-Certificat constatator
-Ofertantul trebuie sa fie inregistrat legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul Informatii generale
-Bilant contabil 2007, 2008, 2009. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe cei 3 ani sa fie de 3.700.000 lei.
-Scrisoare de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe cei 3 ani sa fie de 3.700.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Capacitatea tehnica si profesionala (dotare tehnica, resurse umane, principalele lucrari in ultimii 5 ani).Pentru proiecte finalizate: fise experienta similara, contract, proces verbal de receptie si recomandare.
-Autorizare din partea Ministerul Culturii si Patrimoniului National si dovada inscrierii in registrul agentiilor economici autorizati sa desfasoare activitati in domeniul protejarii monumentelor istorice
-CertificatISO 9001
-Certificat ISO 14001
-Certificat SA 8000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Experienta similara: min. 1 contr. in constructii civile de 1.800.000 lei;
-Res Umane: Sef santier st. superioare specialitate constr civile - min5ani vechimeSef punct lucru: st. superioare specialitate constr civile - min5ani vechime;RTE: atestare (MTCT, MLPAT, PLPTL) ptr constructii civile, sau document echivalent;Resp calitate: ing autorizat CQ constructii civile sau doc echivalent;Resp calitate: ing autorizat CQ instalatii electrice sau doc echivalent;Operator resp cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor autorizat ICIR;Macaragiu autorizat ISCIR ? minim 5 ani vechime.-Dotari autobasculante?min.3buc;buldoexcavatoare?min.1buc;incarcator frontal ? min.1buc;autobetoniera?min.1buc;macara autorizata ISCIR 18 to-Autorizare din partea Ministerul Culturii si Patrimoniului National si dovada inscrierii in registrul agentiilor economici autorizati sa desfasoare activitati in domeniul protejarii monumentelor istorice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
20%
Descriere: Componenta tehnica de calitate
3.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
20%
Descriere: Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
4.
Planul propriu de protectie a mediului
10%
Descriere: Componenta tehnica de protectia mediului
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1270/07.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 11:00
Locul: Primaria Orasului Anina, Str. Sfanta Varvara, Nr. 49, judetul Caras Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare;
- reprezentantii autorizati ai ofertantilor;
- observatorii desemnati ai UCVAP;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin POR, Axa prioritara 3, domeniul major de interventie 3.4.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT Orasul Anina
Adresa postala:  Str. Sf. Varvara, nr.49, Localitatea:  Anina, Cod postal:  325100, Romania, Tel. 0255/240115, Email:  [email protected], Fax:  0255/240115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2011 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer