Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - OBIECTE DE INVENTAR


Anunt de participare numarul 138719/08.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Nica, Tel. +40 213193072, Email: [email protected], Fax: +40 213193072, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
OBIECTE DE INVENTAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA MILITAR CENTRAL, , DR. CAROL DAVILA''
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 456, 500 si 913, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente vor fi incheiate semestrial.Cantitati minim/maxim contract subsecvent: loi1 = 5 buc/50 buc; lot 2= 45 buc/100 buc; lot 3=90 buc/300 buc; lot 4 = 2 buc/10 buc
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIECTE DE INVENTAR:
-SET OXIGENATOR CU BARBOTOR PENTRU BUTELII
-SISTEM DE ASPIRATIE PENTRU VACCUM CENTRALIZAT
-OXIGENATOR CU BARBOTOR PENTRU PRIZA STANDARD DIN-REDUCTARE DE PRESIUNE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33157800-3 - Dispozitiv de administrare a oxigenului (Rev.2)
33157700-2-Barbotor pentru oxigenoterapie (Rev.2)
33162100-4-Dispozitive pentru blocul operator (Rev.2)
42131142-3-Supape de reglaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiecte de inventar conform ANEXA B -INFORMATII PRIVIND LOTURILE
Valoarea estimata fara TVA: intre 456, 500 si 913, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conf.art.86 alin.(1)din HG 925/2006, prin vir.bancar sau instrument de garantare emis de o soc banc ori de o soc de asig. Daca of.se incadreaza in cat.IMM, conf.Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv. intreprinderilor mici si mijlocii of.trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare?.In cazul asocierii, pentru a beneficia de Prev.Legii 346/2004, fiecare dintre membrii asocierii se va incadra in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Ptr IMM poate fi const.in cuantum de 50%.In acest caz dovada const.garantiei fi insotita obligatoriu de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea SUUMC.Per.de valab.fi cel putin egala cu per.min de valab.a ofertei(90 zile. Per.de valab.se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Aut.ctr.are dreptul de a retine garantia, in cond.art 87 din HG 925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut.ctr.va retine contestatorului gar.de part.in cond.art 2781 alin (1).Nota: 1.Daca of.opteaza ptr const. gar.sub forma SGB, acest doc.trebuie sa fie intocmit conf.formularului F10 din Sectiunea III ?Formulare?.2.Viramentul bancar in favoarea SUUMC, incont de virament RO77TREZ7015005XXX000171 Trezoreria sect.1.OP reprezentand const.garantiei va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii of. Dovada const.garantiei fi prezentata in original la vedere in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc bancara ori de o soc de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Of.va fi respinsa daca nu este insotita de garantia in cuantumul, forma si avand perioada de val.solicitate in doc.de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 10% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 5% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2) din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE - ASIGURARI SOCIALE DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea -Prezentarea Formularului F.1. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.-Completarea Formularului F. 2. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Certificatul de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010 - Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.-Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69/1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Reprezentantul A.C. este domnul Aurelian Emil. RANETTIPersoana care semneaza bugetul este domnul Mihai MURESAN.Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Mariana Jinga, Dumitrescu Gheorghe, Vasilescu Bogdanel, Boboc Daniela, Nica Georgeta, Ciocirlan Mihaela, Popa Cornelia, Digulescu Petre, PopescuMariana- Declaratia de participare la procedura- Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.-Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.- Acord de subcontractare -Prezentarea Formularului F.6. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuireOfertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularul intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.Nota: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1 si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011-Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) -Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezidentDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului -Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniu de activitate .furnizarea produselor fac obiectul procedurii de achizitie-Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilitDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitate furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratia privind partea/partile din contractat care sunt indeplinite subcontractanti, daca este cazul
Cerinta obligatorie:
Un sistem de management al calitatii: ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul of care va face obiectul procesului de reofertare: PU, fara TVA, in lei/UM;b) Informatiile la care vor avea acces of.in cursul lic.el.: 1) Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA; 2) Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA; 3) Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: NU; 4) Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU; 5) Se va utiliza pasul de licitatie: NU c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei a 2-a a licitatiei electronice;
- numarul de runde electronice: 2 (doua);
- licitatia electronica va incepe la 2(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare;
- durata rundei este de 1(una) zi; - intervalul dintre runde este de 1 (una) zi;
- toti operatorii participanti trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat de acces in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2 2248/06.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE AMFITEATRUL DIN AMBULATORIUDE SPECIALITATE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI PERSOANE IMPUTERNICITE DE OPERATORII ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Of.poate fi retrasa si modificata numai cu respectarea datei limite de dep.a of.Of.nu are dreptul de a retrage sau modifica of.dupa exp.datei limita pentru depunerea of. sub sanctiunea excluderii acestuia de la proc.ptr. atr.ctr si a pierderii gar.de part.Of.sunt declarate intarziate si respinse in sed.de deschidere daca sunt depuse dupa data si ora limita de dep.a of. sus-mentionata.Modul de departajare a of.cu pret egal: Daca comisia de ev.constata ca au fost depuse mai mult de 3 of.admisibile cu PU egale la of.clasati pe locul I, dupa org.etapei finale de lic.el, se sol.o noua prop.financ.in plic inchis, caz in care ctr va fi atribuit primilor 3 of.a caror noua prop financ.are PU cel mai scazut. Noua prop.financ se va depune la CDC(registratura unitatii.Datele de dep.ale prop.financ.si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in sol.transmisa de catre aut.ctr.Daca comisia de ev.constata ca au fost depuse mai mult de 2 of. admisibile cu PU egale de catre of. clasati pe loc II/III modul de departajare se va face prin sol.unei prop.financ in plic inchis, astfel incat of.clasati pe loc.de mai sus sa nu fie afectati, respectiv noua prop.financ.sa nu fie egala sau mai mica decat of. clasate pe locul I sau I si II (in cazul egal.de pret la of.clasati pe locul III).Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura?PU cel mai scazut. Ctr. subsecvente vor fi atribuite prin reluarea competitiei urmare a invitatiei aut.ctr delegate transmise in SEAP tuturor semnatarilor AC Conf. art 68 alin(7)din HG 925/2006, pretul este singurul element care face obiectul reluarii competitiei, celelalte elemente raman neschimbate pe intreaga durata a AC.Of.de pret ptr atribuirea ctr.subsecv vor avea ca fundamentare preturile din AC (preturile din acordul cadru nu pot fi majorate) cu respectarea prevederilor art. 69 al. 5 din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ? 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante ? Oficiul Contencios (Consilier juridic Boboc Daniela)
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Tel. +40 213195839, Fax: +40 213193072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer