Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Obiectiv de investitii " SCOALA CU 8 SALI DE CLASA ALBESTI , localitatea Albesti, com.Albesti, jud.Vaslui


Anunt de participare numarul 59406/23.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu clasele I- VIII Nr.2 " Dimitrie Cantemir" Vaslui
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare, nr.193, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730025, Romania, Punct(e) de contact: Petru Asmarande, Tel.0235311763, In atentia: Elena Panfil, Email: [email protected], Fax: 0235311763, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Obiectiv de investitii " SCOALA CU 8 SALI DE CLASA ALBESTI , localitatea Albesti, com.Albesti, jud.Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SCOALA CU 8 SALI DE CLASA localitatea Albesti, com.Albesti, jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii montaj si instalatii la obiectivul de investitie "SCOALA CU 8 SALI DE CLASA ALBESTI " lucrare noua, conform proiectului tehnic, a listelor de cantitati de lu-crari si caietelui de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv de investitii " SCOALA CU 8 SALI DE CLASA ALBESTI lucrare noua
Valoarea estimata fara TVA: 2, 112, 876RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia participare: 31.690 lei, prin ordin de plata vizat de banca 2.Garantia buna executie :8 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, cu respectarea prevederilor legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 formular 12A
2.Prezentarea cazierului judiciar al societatii sau alte documente echivalente.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 formular 12B
4.Certificate constatatoare privind plata taxelor catre bugetul general consolidat si cel local..5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura. formular 12C
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschidserii ofertelor.Atentie ! Neprezentarea unui singur document din cele solicitate, are ca efect descali-ficarea ofertantului in cauza (art.77 alin.2 din HGR nr.925/2006 )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Copii legalizate ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani
2.Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul constructiilor, care trebuie sa fie de cel putin 5.028.650 lei ( inclusiv TVA ) - formular 12J
3. Declaratie privind lichiditatea generala, calculata conform ultimului bilant contabil care trebuie sa fie > 100 %
4.Declaratie privind solvabilitatea patrimoniala, conform ultimului bilant contabil, care trebuie sa fie > 30 %
Atentie ! Neprezentarea unui singur document din cele solicitate s-au neincadrarea in valorile transmise, are ca efect descalificarea ofertantului in cauza (art.77 alin.2 din HGR nr.925/2006 )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. formular 12F ; lista va fi insotita de cel putin doua contracte de executie cu lucrari similare a carei valoare trebuie sa fie de cel putin 1.257.162 lei (inclusiv TVA ) pentru fiecare lucrare, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor intocmite conform HGR nr.273/1994, completata cu HGR nr.940/2008 si recomandari din partea beneficiarilor de lucrari privind calitatea lucrarilor executate, reco-mandari vizate de Inspectoratul judetean in constructii din raza de activitate
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru executarea lucrarilor la obiectivul de investitie ofertat formular 12H.3.Declaratie privind detinerea unui Laborator autorizat de incercari pentru betoane sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un astfel de laborator.4.Declaratie privind listea contractelor de lucrari aflate in derulare.- formular 12F5.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formular 12I personalul declarat va fi obligatoriu angajat al ofertantului
6.Lista personalului de conducere, a personalului responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si a personalului responsabil cu asigurarea calitatii, informatii privind studiile, prega-tirea profesionala si CV-urile acestora.7.Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza a se executa, atestat MLPTL-ISC: se va depune copie dupa atestare si contract de colaborare, pentru terte persoane8.Informatii privind subcontractantii, daca este cazul9.Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN 9001:2001 (ISO 9001:2000), sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate mentionat de emitent.10.Prezentare planului calitatii la lucrarea ofertataAtentie ! Neprezentarea unui singur document din cele solicitate s-au neincadrarea in va-lori, are ca efect descalificarea ofertantului in cauza (art.77 alin.2 din HGR nr.925/2006 )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise, plata in numerar la casieria Scolii cu cls.I-VIII nr.2 Vaslui.( maxim 2 zile de la solcitare )
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2008 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2008 12:30
Locul: Scoala cu cls.I-VIII nr. 2 Vaslui, str.Stefan cel Mare, nr. 193, munic.Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104648, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCOALA CU CLS.I-VIII NR.2 DIMITRIE CANTEMIR VASLUI
Adresa postala: STR.STEFAN CL MARE , NR.193, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730025, Romania, Tel.0235311763, Email: [email protected], Fax: 0235311763, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer